ankieta

Badanie wpływu reklamy prod. komputerowych na decyzje.

Szanowni Państwo. Ankieta skierowana jest do wszystkich osób dokonujących zakupów różnych produktów branży komputerowej (tablety, laptopy, kart graficzne, ultrabooki, gry komputerowe, systemy operacyjne itp.) Uzyskane informacje będą wykorzystane do napisania pracy licencjackiej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie . Proszę o zakreślenie właściwych odpowiedzi. Ankieta jest anonimowa.
  • Jak często zdarza się Panu/Pani dokonywać zakupu jakiegoś produktu branży komputerowej po obejrzeniu reklamy jednego z nich?
    *
    • Bardzo często
    • Często
    • Czasami
    • Rzadko
    • Nigdy
  • Którą grupą produktów komputerowych jest Pan/Pani najbardziej zainteresowana/y?
    *
    • Sprzętem komputerowym
    • Oprogramowaniem
    • Usługami komputerowymi (internetowymi)
  • Proszę wskazać źródło uzyskania przez Pana/Panią informacji o produkcie komputerowym?
    *
    • Telewizja
    • Internet
    • Prasa
    • Radio
    • Banner lub inna reklama zewnętrzna
    • Rodzina lub znajomych polecają mi różne produkty
  • Czy obejrzana reklama danego produktu komputerowego była na tyle interesująca, że pod jej wpływem podjął Pan/Pani decyzję o zakupie tego produktu?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy reklama zawierała kompletny zestaw niezbędnych informacji potrzebnych do podjęcia decyzji zakupu produktu komputerowego?
    *
    • Tak
    • Nie wszystkie
    • Zdecydowanie nie zawierała niezbędnych informacji
    • Nie wiem
  • W jakim stopniu Pana/Pani zdaniem reklama zachęciła Pana/Panią do zakupu produktu komputerowego?
    *
    • Słabym
    • Dobrym
    • Bardzo dobrym
  • Co w reklamie produktu komputerowego oddziałuje na Pana/Pani ą najbardziej?
    *
    • Rzetelna informacja o produkcie
    • Oprawa muzyczna
    • Oprawa graficzna
    • Pomysł
    • Znana osobą reklamująca produkt
    • Inne
  • Mając do wyboru jakiś produkt komputerowy, który z nich wybrałaby Pani/Pan chętniej?
    *
    • Reklamowany i bardziej znany, ale nieco droższy
    • Mało znany i tańszy
  • Która forma reklamy w Internecie wydaje się według Pana/Pani najbardziej interesująca?
    *
    • Reklama e-mailowa
    • Pop-up (wyskakujące okienka w przeglądarce)
    • Baner reklamowy (np. na forum dyskusyjnym)
    • Różnego rodzaju reklamy animowane
    • Reklama video (np. kliknij, aby odtworzyć)
    • Reklama kontekstowa (np. w wyszukiwarce internetowej po wyszukaniu wyników)
  • Płeć
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek
    *
    • Poniżej 18 lat
    • 18-28lat
    • 28-38lat
    • Powyżej 38 lat
  • Miejsce zamieszkania
    *
    • Wieś
    • Miasto do 50 tys.
    • Miasto od 50 tys. do 100 tys.
    • Miasto powyżej 100 tys.
  • Wykształcenie
    *
    • Podstawowe/gimnazjalne
    • Zawodowe
    • Średnie
    • Wyższe
  • Status
    *
    • Uczeń/student
    • Pracownik fizyczny
    • Pracownik umysłowy
    • Emeryt/rencista
    • Bezrobotny
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl