ankiety online

Badanie poziomu zaangażowania obywateli w akcje społeczne

Witam serdecznie, chciałabym zaprosić Pana/Panią do udziału w ankiecie, która ma na celu zbadanie poziomu zaangażowania obywateli w akcje/kampanie o charakterze społecznym. Jestem studentką III roku na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, a przeprowadzenie tego badania jest konieczne do napisania pracy licencjackiej. Ankieta jest w pełni anonimowa. Dziękuję za jej rzetelne wypełnienie.
  • Czy przekazał Pan/i kiedykolwiek pieniądze w celu wsparcia inicjatywy charytatywnej:
    • Tak
    • Nie
  • Jak często wspiera Pan/i takie akcje:
    • 1 – 2 razy na miesiąc
    • Raz na kilka miesięcy
    • Raz na rok
    • Okazjonalnie
  • Jakie są powody, które sprawiają, że Pan/i angażuje się w akcje społeczne: (można zaznaczyć max 2 odpowiedzi)
    • Poczucie społecznej odpowiedzialności
    • Wewnętrzna potrzeba pomocy innym
    • Robią to znajomi, więc i ja
    • Inni oceniają mnie pozytywnie gdy biorę udział w takich przedsięwzięciach
    • Kiedyś sam potrzebowałem/am pomocy, teraz chcę się odwdzięczyć
    • Nie mogę poświęcić swojego czasu na wolontariat ale mogę wspomóc finansowo takie akcje
    • Impulsywna decyzja o przyłączeniu się do akcji
  • W jaki sposób najczęściej angażuje się Pan/i w działalność o charakterze społecznym: (można zaznaczyć max 2 odpowiedzi)
    • Przekazuję środki pieniężne
    • Oddaję potrzebującym moje używane ubrania/meble/ sprzęt AGD/ książki
    • Pomagam bezpośrednio poprzez wolontariat
    • Gdy są organizowane kiermasze z których zarobione pieniądze są przekazywane na dany cel to staram się dokonać na nich zakupu
    • Przekazuję 1% od podatku w rozliczeniu rocznym
  • Czy obdarza Pan/i większym zaufaniem przedsiębiorstwa, które angażują się społecznie:
    • Tak
    • Nie
  • Jeśli zaznaczył/a Pan/i w poprzednim pytaniu odp. Tak, proszę napisać dlaczego:
  • Które z elementów akcji społecznej organizowanej przez firmę są dla Pana/i istotne i powodują, że Pan/i angażuje się w takie działanie: (można zaznaczyć max 2 odpowiedzi)
    • Patronat akcji, np. osoba publiczna,
    • Tematyka akcji
    • Przedstawienie dokumentów potwierdzających cel i wiarygodność akcji
    • Znana organizacja/ fundacja która uzyskane środki odpowiednio wykorzysta
  • Jaka tematyka działań społecznych najbardziej pobudza Pana/ią do włączenia się w akcję społeczną:
    • Ochrona środowiska, ekologia
    • Zdrowie
    • Problem ubóstwa
    • Znęcanie się nad zwierzętami
    • Patologie rodzinne
    • Uzależnienia
    • Dzieci
  • Czy jeśli są organizowane akcje przez przedsiębiorstwa mające na celu wsparcie danego celu charytatywnego to włącza się Pan/i w taką akcję:
    • Tak
    • Nie
  • Czy kupując dany produkt kieruje się Pan/i faktem, iż poprzez taki zakup wspiera Pan/i konkretną akcję charytatywną:
    • Tak
    • Nie
  • Czy mając do wyboru dwa produkty o podobnej jakości, byłby/byłaby Pan/i gotowy/a zapłacić więcej, jeśli będzie podana informacja, iż z sumy zapłaconej za droższy produkt będzie odliczony dany procent i przekazany na cel charytatywny:
    • Tak
    • Nie
  • Czy zna Pan/i bądź słyszał/a o: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
    • Marketingu społecznym
    • Marketingu zaangażowanym społecznie
    • Społecznej odpowiedzialności biznesu
    • Znam wszystkie te zagadnienia
    • W ogóle nie słyszałem/am takich pojęć (proszę przejść do pytania nr. 14)
  • Czy może Pan/i wymienić i przyporządkować akcje społeczne z zakresu wyżej wymienionych zagadnień:
  • Co według Pana/i jest głównym powodem zaangażowania się przedsiębiorstw w akcje społeczne/ charytatywne: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
    • Spełnianie swego społecznego obowiązku pomocy innym
    • Nagłośnienie istniejących problemów społecznych
    • Budowa pozytywnego wizerunku firmy w oczach społeczeństwa i zwiększenie zysków
    • Firma traktuje takie działania jako formę reklamy
    • Zdobycie zaufania różnych potencjalnych partnerów biznesowych
    • Zwiększenie zainteresowania mediów działalnością danej firmy
    • Przyciągnięcie nowych nabywców oraz umocnienie więzi z dotychczasowymi klientami
  • Jakie według Pana/i występują zagrożenia podczas zaangażowanie się przedsiębiorstw w działania o charakterze społecznym : (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
    • Firma angażuje się w takie działania, jedynie w celu kreowania swojego pozytywnego wizerunku
    • Głównym celem takich działań jest zwiększenie osiąganego zysku
    • Wzbudzenie empatii wśród potencjalnych nowych klientów i wykorzystanie tego jako zachęty do współpracy
    • Środki, które zostaną uzbierane przez przedsiębiorstwo nie trafią na szczytny cel wcale bądź nie w pełnej kwocie
    • Osoba zgłaszająca się o pomoc do przedsiębiorstwa ma nieszczere intencje, chce wyłudzić pieniądze, a firma nie jest tego świadoma
  • Czy słyszał Pan/i o przeprowadzonych inicjatywach takich jak:
    • Podaruj Dzieciom Słońce
    • Pajacyk
    • Prawdziwe Piękno Dove
    • Walkathlon ECCO
    • Podziel się posiłkiem
    • Warto jest pomagać
    • Karmimy psiaki
    • Okruszek
    • Szlachetna Paczka
    • Świąteczna orkiestra
    • Pola Nadziei
  • Czy brał/a Pan/i udział w którejś z wymienionych inicjatyw? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
    • Podaruj Dzieciom Słońce
    • Pajacyk
    • Prawdziwe Piękno Dove
    • Walkathlon ECCO
    • Podziel się posiłkiem
    • Warto jest pomagać
    • Karmimy psiaki
    • Okruszek
    • Szlachetna Paczka
    • Świąteczna Orkiestra
    • Pola Nadziei
  • Które wg Pana/i akcje przynoszą najwięcej korzyści: (można zaznaczyć 3 odpowiedzi)
    • Podaruj Dzieciom Słońce
    • Pajacyk
    • Prawdziwe Piękno Dove
    • Walkathlon ECCO
    • Podziel się posiłkiem
    • Warto jest pomagać
    • Karmimy psiaki
    • Okruszek
    • Szlachetna Paczka
    • Świąteczna Orkiestra
    • Pola Nadziei
  • Proszę wskazać swój przedział wiekowy:
    • Do 20 lat
    • 21 - 30 lat
    • 31 - 40 lat
    • 41 - 50 lat
    • 51 - 60 lat
    • Powyżej 60 lat
  • Proszę wybrać płeć:
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Proszę wskazać wykształcenie:
    • Podstawowe
    • Średnie
    • Wyższe
  • Proszę wskazać miejsce zamieszkania:
    • Miasto
    • Wieś
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl