ankieta
Wdrażanie nowych produktów
Zwracam się z uprzejmą prośbą o uzupełnienie poniższej ankiety. Badanie przeprowadzone jest na potrzeby mojej pracy magisterskiej. Głównym celem pracy jest określenie, czy wprowadzona przez przedsiębiorstwo innowacja produktowa została wdrożona poprawnie metodologicznie oraz czy jej wdrożenie było uzasadnione ekonomicznie. Do tychże badań wybrano tablice korkowe. Badanie ankietowe polega na przypisaniu odpowiednio oszacowanego wskaźnika wagi dla wybranych kryteriów innowacji. Wyniki będą służyć jedynie celom naukowym i nie będą w żaden sposób w całości lub w części udostępniane osobą trzecim.
Płeć
Kobieta
Mężczyzna
Wiek
17 lat i mniej
18 – 24 lata
25 – 34 lata
35 – 44 lata
45 – 54 lata
55 – 64 lata
65 i więcej lat
Wielkość miejsca zamieszkania
wieś
miasto do 20 tys. mieszkańców
miasto od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców
miasto od 100 tys. do 500 tys. mieszkańców
miasto powyżej 500 tys. mieszkańców
Status zawodowy
zatrudniony
prowadzący własną działalność
uczeń/student
bezrobotny
emeryt/rencista
Proszę o przypisanie istotności dla poszczególnych kryteriów innowacyjności podczas wdrażania nowych produktów przez przedsiębiorstwo
1
2
3
4
5
Osiągnięcie założonego zysku ze sprzedaży
Osiągnięcie oczekiwanej sprzedaż w ciągu roku
Zastosowane materiały do produkcji
Jakość wykonania produktu
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl