ankiety

Wpływ reklamy na proces decyzyjny klientów sieci komórkowych

Szanowny respondencie! Jestem studentką trzeciego roku ZARZĄDZANIA w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. Piszę pracę licencjacką na temat wpływu reklamy na proces decyzyjny klientów sieci komórkowych. Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie szczerych odpowiedzi na postawione poniżej pytania. Ankieta jest anonimowa, a uzyskane wyniki posłużą wyłącznie do celów naukowych. Dziękuję za współpracę!

Ankieta została zakończona.

  • W jakiej taryfie posiada Pani/Pan telefon komórkowy?
    *
    • Abonament
    • na kartę
    • Mix
  • Z usług jakiego operatowa Pani/Pan korzysta?
    *
  • Od jakiego czasu jest Pani/Pan w posiadaniu telofonu komórkowego?
    *
    • Krócej niż 2 lata
    • od 2 do 5 lat
    • powyżej 5 lat
  • Czym kierował/a się Pani/Pan przy wyborze operatora?
    *

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl