ankiety

Wizerunek nauczyciela w oczach uczniów

  • Klasa
    *
  • PŁEĆ
    *
    • KOBIETA
    • MĘŻCZYZNA
  • CZY JESTEŚ ZADOWOLONA/Y Z ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO PROWADZONYCH W TWOJEJ SZKOLE?
    *
    • TAK
    • NIE
    • CIĘŻKO MI TO OKREŚLIĆ
  • W SKALI OD 1 DO 5 OCEŃ ATMOSFERĘ PANUJĄCĄ NA LEKCJACH W-F W TWOJEJ SZKOLE
    *
  • CZY NAUCZYCIEL W-F JEST OSOBĄ KTÓREJ POTRAFIŁBYŚ ZAUFAĆ LUB KTÓREJ UFASZ?
    *
    • ZDECYDOWANIE TAK
    • TAK
    • NIE WIEM
    • NIE
    • ZDECYDOWANIE NIE
  • CZY NAUCZYCIEL W-F SWOJĄ POSTAWĄ I ZACHOWANIEM ZACHĘCA CIĘ DO AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ?
    *
    • ZDECYDOWANIE TAK
    • TAK
    • NIE WIEM
    • NIE
    • ZDECYDOWANIE NIE
  • JAK OCENISZ SWÓJ KONTAKT Z NAUCZYCIELEM PROWADZĄCYM ZAJĘCIA W-F?
    *
    • BARDZO DOBRZE, NIE MAM PROBLEMU Z POROZUMIENIEM SIĘ
    • DOBRZE - CZASAMI MAMY PROBLEM Z POROZUMIENIEM SIĘ
    • TRUDNO OCENIĆ
    • RACZEJ SŁABO - CIĘŻKO JEST MI SIĘ POROZUMIEĆ Z NAUCZYCIELEM
    • ŹLE - NIE POTRAFIĘ POROZUMIEĆ SIĘ Z NAUCZYCIELEM W ŻADNEJ KWESTII
  • JAK WAŻNY JEST DLA CIEBIE DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELEM W-F?
    *
    • BARDZO WAŻNY, ZALEŻY MI ABY DOBRZE POROZUMIEWAĆ SIĘ Z NAUCZYCIELEM
    • WAŻNY
    • NIE PRZYWIĄZUJĘ DO TEGO WIĘKSZEJ UWAGI
    • NIEWAŻNY, NIE MA DLA MNIE ZNACZENIA
  • CZY NAUCZYCIEL W-F JEST DLA CIEBIE WZOREM DO NAŚLADOWANIA?
    *
    • ZDECYDOWANIE TAK
    • TAK
    • NIE WIEM
    • NIE
    • ZDECYDOWANIE NIE
  • UZASADNIJ ODPOWIEDŹ NA PYTANIE POPRZEDNIE
    *
  • WYMIEŃ KILKA CECH NAUCZYCIELA W-F, KTÓRE SAM CHCIAŁBYŚ MIEĆ
    *
  • CZY NAUCZYCIEL W-F STWARZA TOBIE SZANSĘ NA ROZWÓJ WŁASNYCH ZAINTERESOWAŃ?
    *
    • ZDECYDOWANIE TAK
    • TAK
    • NIE WIEM
    • NIESTETY NIE, ALE CHCIAŁBYM ŻEBY TAK BYŁO
    • NIE I NIE ZALEŻY MI ABY TAK BYŁO
  • DO PODSTAWOWEGO OBOWIĄZKU NAUCZCYIELA W-F ZALICZYSZ
    *
    • WYCHOWANIE
    • NAUKĘ
  • JAKIE OBOWIĄZKI WEDŁUG CIEBIE POWIENIEN WYPEŁNIAĆ NAUCZYCIEL W-F (zaznacz kilka)
    *
    • PRZEKAZYWANIE WIADOMOŚCI Z ZAKRESU KULTURY FIZYCZNEJ
    • NAUKA UMIEJĘTNOŚCI RUCHOWYCH
    • POMOC W TRUDNYCH SYTUACJACH
    • WDRAŻANIE UCZNIÓW DO SAMODZIELNOŚCI
    • ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW MIĘDZY UCZNIAMI
    • WPAJANIE PODSTAWOWYCH WARTOŚCI ŻYCIOWYCH
    • NAUKA JAK BYĆ DOBRYM CZŁOWIEKIEM
  • WEDŁUG CIEBIE WAŻNE JEST ABY NAUCZYCIEL... (zaznacz max dwie odpowiedzi)
    *
    • SPRAWIEDLIWIE OCENIAŁ WSZYSTKICH UCZNIÓW
    • UROZMAICAŁ LEKCJE W-F ABY NIE BYŁY MONOTONNE
    • BRAŁ AKTYWNY UDZIAŁ W LEKCJI, INTERESOWAŁ SIĘ TYM CO ROBIĄ UCZNIOWIE
    • DAWAŁ DUŻO SWOBODY W CZASIE LEKCJI
    • DARZYŁ CIĘ SYMPATIĄ
  • JAKICH NAUCZYCIELI CENISZ NAJBARDZIEJ?
    *
    • SUROWYCH, WYMAGAJĄCYCH, ZDYSCYPLINOWANYCH
    • WYMAGAJĄCYCH, ALE JEDNOCZEŚNIE UGODOWYCH
    • TAKICH, KTÓRZY DAJĄ DUŻO SWOBODY I MAŁO WYMAGAJĄ
  • KIM JEST DLA CIEBIE NAUCZYCIEL W-F?
    *
    • OSOBĄ, KTÓRA UCZY MNIE CZYNNOŚCI RUCHOWYCH I DAJE MOŻLIWOŚĆ DO DOSKONALENIA SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ
    • OSOBĄ, KTÓRA MOTYWUJE MNIE DO PRACY NAD SWOIM CIAŁEM
    • KIMŚ, KTO DAJE MI DUŻO SWOBODY I SZANSY NA DOBRĄ ZABAWE
    • OSOBĄ, KTÓRA POZYTYWNIE MNIE NASTRAJA
    • ZWYKŁYM NAUCZYCIELEM, KTÓRY NICZYM NIE WYRÓŻNIA SIĘ OD INNYCH NAUCZYCIELI
  • JAKIE ZACHOWANIA NAUCZYCIELA W-F ZACHĘCAJĄ CIĘ DO AKTYWNIEJSZEGO UDZIAŁU W ZAJĘCIACH? (zaznacz max dwie odpowiedzi)
    *
    • CHWALENIE TEGO, CO ROBIĘ DOBRZE
    • WSKAZYWANIE BŁĘDÓW GDY COŚ ROBIĘ ŹLE
    • UDZIAŁ NAUCZYCIELA W ZABAWACH LUB GRACH PODCZAS LEKCJI
    • CZĘSTE ŻARTOWANIE I POZYTYWNE NASTAWIENIE NAUCZYCIELA
    • GDY NAUCZYCIEL NIE WYRAŻA SWOJEGO ZDANIA NA TEMAT NASZEGO UDZIAŁU W LEKCJI
    • NAUCZYCIEL W OGÓLE NIE MOTYWUJE MNIE DO AKTYWNEGO UDZIAŁU W ZAJĘCIACH
  • WYMIEŃ 5 CECH, KTÓRE POWINIEN POSIADAĆ NAUCZYCIEL W-F
    *
  • CZEGO OCZEKUJESZ OD NAUCZYCIELA W-F?
    *
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl