ankieta
Znaczenie komunikacji interpersonalnej w organizacji
Znaczenie komunikacji interpersonalnej w organizacji
1. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
2. Wiek:
20 – 25 lat
26-30 lat
31-35 lat
36-40 lat
41- 45 lat
46-50 lat
51-55 lat
3. Wykształcenie:
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe
4. Staż pracy:
Mniej niż 1 rok
1 – 3 lat
3 – 6 lat
więcej niż 6 lat
5. Czy podczas rozmowy z drugą osobą zwraca Pani/Pan uwagę na mowę ciała, gesty, intonację?
TAK
NIE
NIE WIEM
6. Czy wygląd osoby, z którą Pani/Pan rozmawia ma wpływ na postrzeganie jej wypowiedzi?
Tak
Nie
Nie wiem
7. Czy płeć osoby, z którą Pani/Pan rozmawia ma wpływ na komunikację z nią?
Tak
Nie
8. Czym Pani/Pan kieruje się przy poznawaniu nowych osób?
Wcześniej zasłyszanymi opiniami
Pierwszym wrażeniem o osobie – jej wygląd, sposób bycia
Staram się bliżej poznać osobę, dopiero później wyrabiam sobie o niej opinię
Inne…
9. Na którą część twarzy Pani/Pan zwraca największą uwagę podczas rozmowy?
Włosy
Czoło
Oczy
Nos
Usta
10. Jakich pomocniczych środków wyrazu powinno się według Pani/Pana używać, aby komunikować się z rozmówcą?
Kontakt wzrokowy
Mimika twarzy
Ubiór, fryzura, makijaż
Intonacja głosu
Pozycja ciała
Gestykulacja
Dotyk
INNE
11. Jaką formę komunikacji Pani/Pan preferuje?
Formę ustną
Formę pisemną
To zależy od sytuacji
Inne…
12. Jaki jest charakter Pani/Pana pracy?
Zarządzanie podwładnymi
Współpraca z innymi pracownikami
Samodzielne stanowisko
Inne…
13. Czy uważasz, że aktualny system komunikacji Pani/Pana firmie jest sprawny?
Tak
Nie
14. Co według Pani/Pana jest główną przyczyną złej komunikacji w organizacjach?
Bariery w komunikacji między działami
Bariery w przepływie informacji z dołu do góry (pracownik -> kierownik)
Duża rola plotki w firmie
Brak podziału na informacje priorytetowe i mniej ważne
Brak jasnej odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną
Blokowanie informacji przez kierowników (kierownik -> pracownik)
Niedocieranie na czas informacji niezbędnych pracownikom do ich codziennej pracy
Przeładowanie pracowników informacjami
Źle dobrane narzędzia komunikacyjne
Inne…
15. W jaki sposób Pani/Pan komunikuje się z innymi pracownikami?
Rozmowa twarzą w twarz
Przez wiadomości e-mail
Inne…
Przez telefon
Nie komunikuję się z innymi pracownikami
16. Jaki sposób komunikacji jest Pani/Pana zdaniem najskuteczniejszy?
Tablica informacyjna
Zebrania z innymi pracownikami
Nieformalne narzędzia komunikacji ( rozmowy, plotki itp.)
Zebrania z przełożonymi
E-mail
Inne…
17. Z czego najczęściej wynikają bariery w procesie komunikacji w Pani/Pana przypadku?
Z wieku rozmówcy
Z płci rozmówcy
Z pozycji w firmie
Z wykształcenia rozmówcy
Z urody
Z wyobrażeń
Nie odczuwam barier
18. Jakie metody najczęściej stosuje Pani/Pan w pokonywaniu barier komunikacyjnych?
Współpracę
Kompromis
Unikanie
Rywalizację
Uleganie
19. Czy Pani/Pana zdaniem prawidłowo funkcjonujący przepływ informacji w firmie ma wpływ na jakość wykonywanych obowiązków?
Zdecydowanie nie ma żadnego wpływu
W niewielkim stopniu ma wpływ
Ma wpływ
Ma znaczny wpływ
Ma ogromny wpływ, gdyż decyduje o jakości wykonywanych obowiązków
Inne…
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl