ankieta

Znaczenie komunikacji interpersonalnej w organizacji

Znaczenie komunikacji interpersonalnej w organizacji
  • 1. Płeć:
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • 2. Wiek:
    • 20 – 25 lat
    • 26-30 lat
    • 31-35 lat
    • 36-40 lat
    • 41- 45 lat
    • 46-50 lat
    • 51-55 lat
  • 3. Wykształcenie:
    • Podstawowe
    • Zawodowe
    • Średnie
    • Wyższe
  • 4. Staż pracy:
    • Mniej niż 1 rok
    • 1 – 3 lat
    • 3 – 6 lat
    • więcej niż 6 lat
  • 5. Czy podczas rozmowy z drugą osobą zwraca Pani/Pan uwagę na mowę ciała, gesty, intonację?
    • TAK
    • NIE
    • NIE WIEM
  • 6. Czy wygląd osoby, z którą Pani/Pan rozmawia ma wpływ na postrzeganie jej wypowiedzi?
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • 7. Czy płeć osoby, z którą Pani/Pan rozmawia ma wpływ na komunikację z nią?
    • Tak
    • Nie
  • 8. Czym Pani/Pan kieruje się przy poznawaniu nowych osób?
    • Wcześniej zasłyszanymi opiniami
    • Pierwszym wrażeniem o osobie – jej wygląd, sposób bycia
    • Staram się bliżej poznać osobę, dopiero później wyrabiam sobie o niej opinię
    • Inne…
  • 9. Na którą część twarzy Pani/Pan zwraca największą uwagę podczas rozmowy?
    • Włosy
    • Czoło
    • Oczy
    • Nos
    • Usta
  • 10. Jakich pomocniczych środków wyrazu powinno się według Pani/Pana używać, aby komunikować się z rozmówcą?
    • Kontakt wzrokowy
    • Mimika twarzy
    • Ubiór, fryzura, makijaż
    • Intonacja głosu
    • Pozycja ciała
    • Gestykulacja
    • Dotyk
    • INNE
  • 11. Jaką formę komunikacji Pani/Pan preferuje?
    • Formę ustną
    • Formę pisemną
    • To zależy od sytuacji
    • Inne…
  • 12. Jaki jest charakter Pani/Pana pracy?
    • Zarządzanie podwładnymi
    • Współpraca z innymi pracownikami
    • Samodzielne stanowisko
    • Inne…
  • 13. Czy uważasz, że aktualny system komunikacji Pani/Pana firmie jest sprawny?
    • Tak
    • Nie
  • 14. Co według Pani/Pana jest główną przyczyną złej komunikacji w organizacjach?
    • Bariery w komunikacji między działami
    • Bariery w przepływie informacji z dołu do góry (pracownik -> kierownik)
    • Duża rola plotki w firmie
    • Brak podziału na informacje priorytetowe i mniej ważne
    • Brak jasnej odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną
    • Blokowanie informacji przez kierowników (kierownik -> pracownik)
    • Niedocieranie na czas informacji niezbędnych pracownikom do ich codziennej pracy
    • Przeładowanie pracowników informacjami
    • Źle dobrane narzędzia komunikacyjne
    • Inne…
  • 15. W jaki sposób Pani/Pan komunikuje się z innymi pracownikami?
    • Rozmowa twarzą w twarz
    • Przez wiadomości e-mail
    • Inne…
    • Przez telefon
    • Nie komunikuję się z innymi pracownikami
  • 16. Jaki sposób komunikacji jest Pani/Pana zdaniem najskuteczniejszy?
    • Tablica informacyjna
    • Zebrania z innymi pracownikami
    • Nieformalne narzędzia komunikacji ( rozmowy, plotki itp.)
    • Zebrania z przełożonymi
    • E-mail
    • Inne…
  • 17. Z czego najczęściej wynikają bariery w procesie komunikacji w Pani/Pana przypadku?
    • Z wieku rozmówcy
    • Z płci rozmówcy
    • Z pozycji w firmie
    • Z wykształcenia rozmówcy
    • Z urody
    • Z wyobrażeń
    • Nie odczuwam barier
  • 18. Jakie metody najczęściej stosuje Pani/Pan w pokonywaniu barier komunikacyjnych?
    • Współpracę
    • Kompromis
    • Unikanie
    • Rywalizację
    • Uleganie
  • 19. Czy Pani/Pana zdaniem prawidłowo funkcjonujący przepływ informacji w firmie ma wpływ na jakość wykonywanych obowiązków?
    • Zdecydowanie nie ma żadnego wpływu
    • W niewielkim stopniu ma wpływ
    • Ma wpływ
    • Ma znaczny wpływ
    • Ma ogromny wpływ, gdyż decyduje o jakości wykonywanych obowiązków
    • Inne…
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl