ankiety
UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNE MOICH UCZNIÓW
Szanowna Pani / Panie, Jestem studentką Uniwersytetu Śląskiego na kierunku pedagogika. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, która dotyczy umiejętności matematycznych dzieci sześcio- oraz siedmioletnich. Ankieta ta jest anonimowa i przeznaczona wyłącznie do celów badawczych. Informacje, które pragnę uzyskać zostaną wykorzystane do pracy magisterskiej. Dziękuję za poświęcony czas.
Ankieta została zakończona.
Które z zakresów umiejętności matematycznych są Pani / Pana zdaniem najlepiej rozwinięte w grupie sześciolatków? Proszę wybrać MAKSYMALNIE 3 odpowiedzi.
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Umiejętność ustalania równoliczności zbiorów
Umiejętność układania obiektów w serie malejące i rosnące
Umiejętność orientacji na kartce papieru
Umiejętność dostrzegania symetrii oraz kontynuowania regularnego wzoru
Umiejętność wyznaczania sumy i różnicy w zakresie 10 podczas manipulowania zbiorami zastępczymi
Umiejętność rozwiązywania zadań z treścią za pomocą liczb
Umiejętność mierzenia obiektów za pomocą linijki
Umiejętność różnicowania przedmiotów lżejszych i cięższych
Umiejętność rozpoznawania czasu na zegarze
Inne
Które z zakresów umiejętności matematycznych są Pani / Pana zdaniem najlepiej rozwinięte w grupie siedmiolatków? Proszę wybrać MAKSYMALNIE 3 odpowiedzi.
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Umiejętność ustalania równoliczności zbiorów
Umiejętność układania obiektów w serie malejące i rosnące
Umiejętność orientacji na kartce papieru
Umiejętność dostrzegania symetrii oraz kontynuowania regularnego wzoru
Umiejętność wyznaczania sumy i różnicy w zakresie 10 podczas manipulowania zbiorami zastępczymi
Umiejętność rozwiązywania zadań z treścią za pomocą liczb
Umiejętność mierzenia obiektów za pomocą linijki
Umiejętność różnicowania przedmiotów lżejszych i cięższych
Umiejętność rozpoznawania czasu na zegarze
Inne
Które z zakresów umiejętności matematycznych są Pani / Pana zdaniem najsłabiej rozwinięte w grupie sześciolatków? Proszę wybrać MAKSYMALNIE 3 odpowiedzi.
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Umiejętność ustalania równoliczności zbiorów
Umiejętność układania obiektów w serie malejące i rosnące
Umiejętność orientacji na kartce papieru
Umiejętność dostrzegania symetrii oraz kontynuowania regularnego wzoru
Umiejętność wyznaczania sumy i różnicy w zakresie 10 podczas manipulowania zbiorami zastępczymi
Umiejętność rozwiązywania zadań z treścią za pomocą liczb
Umiejętność mierzenia obiektów za pomocą linijki
Umiejętność różnicowania przedmiotów lżejszych i cięższych
Umiejętność rozpoznawania czasu na zegarze
Inne
Które z zakresów umiejętności matematycznych są Pani / Pana zdaniem najsłabiej rozwinięte w grupie siedmiolatków? Proszę wybrać MAKSYMALNIE 3 odpowiedzi.
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Umiejętność ustalania równoliczności zbiorów
Umiejętność układania obiektów w serie malejące i rosnące
Umiejętność orientacji na kartce papieru
Umiejętność dostrzegania symetrii oraz kontynuowania regularnego wzoru
Umiejętność wyznaczania sumy i różnicy w zakresie 10 podczas manipulowania zbiorami zastępczymi
Umiejętność rozwiązywania zadań z treścią za pomocą liczb
Umiejętność mierzenia obiektów za pomocą linijki
Umiejętność różnicowania przedmiotów lżejszych i cięższych
Umiejętność rozpoznawania czasu na zegarze
Inne
Poziom umiejętności w zakresie czynności umysłowych ważnych dla uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich jest Pani / Pana zdaniem:
Niski
Przeciętny
Wysoki
. Poziom umiejętności w zakresie czynności umysłowych ważnych dla uczenia się matematyki dzieci siedmioletnich jest Pani / Pana zdaniem:
Niski
Przeciętny
Wysoki
Czy Pani / Pana zdaniem rozpoczęcie nauki w klasie pierwszej przez dzieci sześcioletnie jest słuszne?
Tak
Nie
Proszę uzasadnić swoją odpowiedź z poprzedniego pytania.
W jaki sposób ocenia Pani / Pan nowy podręcznik biorąc pod uwagę treści edukacji matematycznej?
Nisko
Średnio
Wysoko
Które z obszarów edukacji matematycznej są Pani / Pana zdaniem najlepiej opracowane w nowym podręczniku? Proszę wybrać MAKSYMALNIE trzy odpowiedzi.
Orientacja przestrzenna
Orientacja na kartce papieru
Klasyfikowanie
Figury geometryczne
Dodawanie i odejmowanie
Ważenie
Mierzenie
Zadania tekstowe
Porównywanie liczb
Czas
Kalendarz
Temperatura
Aspekty liczb
Symetria
Rytmy
Rozkład liczby
Inne
. Które z obszarów edukacji matematycznej są Pani / Pana zdaniem najsłabiej opracowane w nowym podręczniku? Proszę wybrać MAKSYMALNIE trzy odpowiedzi.
Orientacja przestrzenna
Orientacja na kartce papieru
Klasyfikowanie
Figury geometryczne
Dodawanie i odejmowanie
Ważenie
Mierzenie
Zadania tekstowe
Porównywanie liczb
Czas
Kalendarz
Temperatura
Aspekty liczb
Symetria
Rytmy
Rozkład liczby
Inne
Czy uważa Pani / Pan, źe niektóre obszary edukacji matematycznej zostały źle opracowane w nowym podręczniku?
Tak
Nie
Nie mam zdania
Jeżeli w poprzednim pytaniu odpowiedział / -a Pan / Pani TAK, to proszę wymienić te obszary, które zostały źle opracowane.
Proszę zaznaczyć wykształcenie:
Średnie pedagogiczne
Wyższe zawodowe (licencjat)
Wyższe magisterskie
Proszę zaznaczyć stopień awansu zawodowego:
Nauczyciel stażysta
Nauczyciel kontraktowy
Nauczyciel mianowany
Nauczyciel dyplomowany
Proszę zaznaczyć lata pracy:
0-5
5-10
więcej niż 10
Ankieta została zakończona.
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl