ankiety

Badanie wpływu działań promocyjnych na wybór gier komputerow

Ankieta skierowana jest do osób w wieku od 10 do 70 lat wchodzących w skład społeczności graczy. Na każde pytanie należy wybrać tylko jedną odpowiedź. Odpowiedź należy zaznaczyć poprzez zakreślenie podpunktu odpowiedzi.

Ankieta została zakończona.

  • Jakiej jest Pan/Pani płci?
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Jaki wpływ mają reklamy na dokonywane przez Pana/Panią zakupy związane z grami komputerowymi?
    *
    • Kupuję tylko reklamowane produkty
    • Często kupuję reklamowane produkty
    • Czasami kupuję reklamowane produkty
    • Nie kupuję produktów znanych z reklam
  • Jak często dokonuje Pan/Pani zakupu gier komputerowych?
    *
    • Raz w tygodniu
    • Raz w miesiącu
    • Raz na pół roku
    • Raz w roku
    • Rzadziej lub nigdy
  • Jak często dokonuje Pan/Pani opłat związanych z korzystaniem z usług gier komputerowych?
    *
    • Płacą regularny abonament
    • Raz w tygodniu
    • Raz w miesiącu
    • Raz na pół roku
    • Raz w roku
    • Rzadziej lub nigdy
  • Skąd najczęściej dowiaduje się Pan/Pani o grach komputerowych?
    *
    • Prasa
    • Telewizja
    • Internet
    • Radio
    • Bilbordy
  • Czy reklamowanie tego samego produktu poprzez różne źródła informacji ma wpływ na Pana/Pani decyzję o zakupie danej pozycji komputerowej?
    *
    • Powtarzająca się reklama ułatwia moją decyzję o zakupie.
    • Powtarzająca się reklama nie wpływa na moją decyzję o zakupie.
    • Powtarzająca się reklama irytuje mnie i zniechęca do produktu.
  • Czy wykorzystanie wizerunku gwiazd wpływa na Pana/Pani decyzję o zakupie gry komputerowej?
    *
    • Wpływa istotnie.
    • Ma znaczenie.
    • Nie wpływa na moją decyzję
    • Zniechęca mnie.
  • Jaki wpływ ma marka bądź znane logo na Pana/Pani decyzję o zakupie gry komputerowej?
    *
    • Ma znaczący wpływ na decyzję.
    • Jest mi obojętne.
  • Czy możliwość uczestnictwa w konferencjach oraz pokazach jest dla Pana/Pani istotnym środkiem pozywania informacji na temat interesujących Pana/Panią gier komputerowych?
    *
    • Ma ogromny wpływ
    • Jest mile widziane
    • Jest mi obojętne
  • Czy możliwość wspierania akcji charytatywnych poprzez nabycie konkretnej pozycji ma wpływ na Pana/Pani decyzję o jej zakupie?
    *
    • Ma ogromny wpływ
    • Jest mile widziane
    • Jest mi obojętne
  • Czy w wypadku zakupu wyczekiwanego tytułu gry komputerowej duże znaczenie dla Pana/Pani odgrywa cena danej pozycji?
    *
    • Nie odgrywa
    • Ma znaczenie
    • Odgrywa znaczącą rolę
  • Czy dołączanie elementów promocyjnych do gry komputerowej takich jak: figurki, plakaty, unikatowe wyposażenie postaci itp. wpływa na podejmowaną przez Pana/Panią decyzję o zakupie danej pozycji?
    *
    • Ma ogromny wpływ
    • Jest mile widziane
    • Jest mi obojętne
  • Czy możliwość wcześniejszego wypróbowania danej gry komputerowej w wersji demonstracyjnej bądź wersji „beta testy” ma wpływ na Pana/Pani decyzję o zakupie?
    *
    • Ma ogromny wpływ
    • Jest mile widziane
    • Jest mi obojętne
  • Czy promocja cenowa ma istotny wpływ na podjęcie decyzji o zakupie gry komputerowej?
    *
    • Ma ogromny wpływ
    • Jest mile widziane
    • Jest mi obojętne
  • Czy wykonanie opakowania oraz jego oprawa graficzna mają istotne znaczenie przy wyborze przez Pana/Panią gry komputerowej?
    *
    • Ma ogromny wpływ
    • Jest mile widziane
    • Jest mi obojętne

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl