ankiety
Kontrowersyjne kampanie reklamowe
Poniższa ankieta ma na celu zebranie danych statystycznych dotyczących szokujących kampanii reklamowych. Wyniki badania zostaną wykorzystane w pracy licencjackiej. Dziękuję za poświęcenie swojego czasu.
Jaki jest Pana/i stosunek do reklam?
samodzielnie wyszukuję ciekawe reklamy, np. w internecie
gdy się z nimi stykam oglądam z zainteresowaniem, ale nie poszukuję samodzielnie
nie zwracam na nie uwagi
uważam, ze jest ich zbyt dużo i jestem zmuszona/y do ich oglądania
denerwują mnie
nie mam zdania
Co najbardziej ceni Pan/i w reklamach?
rzetelną informację
humor
oryginalność
dobrą muzykę
estetyczny wygląd
inne
Czy przychodzi Pani/nu na myśl reklama, w której twórcy posłużyli się szokującymi elementami?
tak
nie
Czy uważa Pan/i, że ta reklama była niesmaczna i nie powinno się jej publikować?
tak
nie
Jaki wpływ mają szokujące reklamy na zachowania konsumentów? (np. zachęcają, zniesmaczają, czynią markę rozpoznawalną itp.)
Czy w trakcie tworzenia reklam:
nie istnieje żadna granica, która ogranicza naszą kreatywność
są pewne tematy, których nie powinno się poruszać
reklama powinna być dostosowana do promowanego produktu
Tematy kontrowersyjne, tabu wykorzystywane w reklamach
znieczulają nas na problemy
skłaniają do rozmów na trudne tematy
nie mają wpływu na nasze postrzeganie rzeczywistości
Czy uważa Pan/Pani, że reklamy są teraz bardziej wyzywające i szokujące niż kilka lat temu?
tak
nie
Czy uważa Pan/Pani, że szokowanie jest niezbędnym elementem do przyciągnięcia uwagi?
tak
nie
Które z tematów Pana/i zdaniem nie powinny być używane w trakcie tworzenia kampanii reklamowych? (możliwe wiele odpowiedzi)
Kampanie społeczne i komercyjne:
rządzą się takimi samymi prawami, powinny być tworzone w podobny sposób
kampanie społeczne mają większe prawo do szokowania, bo zwracją uwagę na problemy społeczne
kampanie komercyjne mają większe prawo do szokowania, bo muszą się wyróżnić
nie mam zdania
Płeć:
kobieta
mężczyzna
Miejsce zamieszkania
miasto
wieś
wiek:
1-20 lat
21-30 lat
31-40 lat
powyżej 40 lat
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl