ankieta online

Efektywność Indywidualnych Planów Działania w praktyce

Szanowni Państwo celem badań jest sprawdzenie efektywności Indywidualnych Planów Działania w praktyce doradcy zawodowego. Badania są prowadzone w celu napisania pracy dyplomowej. Dziękuję za poświęcony czas i okazane zaufanie.

Ankieta została zakończona.

  • Czy korzysta Pani/Pan z IPD?
    *
    • tak
    • nie
  • Jeżeli w pyt.1 odp. TAK, proszę zaznaczyć dlaczego
    • ponieważ skraca proces identyfikacji problemów klienta
    • ułatwia pracę dordcy
    • jest to standardowe narzędzie w mojej pracy
    • jest to bardzo złożone narzędzie o różnorodnym zastoswaniu
  • Jakie narzędzia używa Pani/Pan w swojej parcy? Proszę o max 3 odp.
    *
    • testy
    • rozmowa diagnozująco- doradcza
    • IPD
    • warsztaty grupowe
  • Jaki ma Pani/Pan stosunek do IPD?
    *
    • pozytywny
    • negatywny
    • ambiwalentny
  • Proszę uzasadnić swoją odpowiedź z pytania nr 4
    *
  • Jaki model doradztwa reprentuje Pani/Pan w codziennej pracy?
    *
    • dyrektywny
    • dialogowy
    • liberalny
  • W jaki sposób zdobywał/a lub zdobywa Pani/Pan wiedzę z zakresu doradztwa zawodowego?
    *
    • ukończyłam/em studia
    • aktywnie uczestnicze w stowarzyszeniach, grupach i portalach o tematyce doradczej
    • uczestnicze w zjazdach, warsztatach, kursach
    • nadal się kształce na uczelniach
  • Jakim jestem doradcą? Proszę zaznaczyć najbliższe stwierdzenie Pani/Panu.
    *
    • uważam, że każdy klient powinien konsultować wszystkie decyzje z doradcą
    • w pracy daję wiele swobody klientom
    • zanim zacznę pracę staram się poznać klienta i wczuć w jego sytuację
    • lubię kiedy klient jest samodzielny
  • Jaki czynnik według Pani/Pana decyduje o skuteczności IPD?
    *
    • empatyczna postawa doradcy
    • szeroka specjalistyczna wiedza doradcy
    • dialogowy styl pracy
    • konstrukcja IPD
  • Jaka postawa klienta będzie wpływać na skuteczność IPD?
    *
    • zdecydowana
    • niezdecydowana
    • zawiedziona
    • niezainteresowana
  • Jaka sytuacja życiowa klienta przyczyni się do skuteczności procesu doradczego?
    *
    • ustabilizowana
    • kryzysowa
    • trudna
    • przeciętna
  • Jaki stopień świadomości klienta przyczynia się do efektywności IPD?
    *
    • klient zna moce i słabe strony
    • klient nie potrafi wskazać mocnych i słbych stron
    • klient jest świadomy swoich ograniczeń
    • klient nie potrafi określić swoich problemów
  • Jaki czynnik decyduje o skuteczności IPD według Pani/Pana?
    *
    • zdecydowana postawa klienta
    • ustablizowana styuacja życiowa klienta
    • znajomość mocnych i słabych stron przez klienta
    • konstrukcja planów
  • Która grupa klientów najczęściej korzysta z Pani/Pana porady
    *
    • dzieci i młodzież
    • osoby długotrwale bezrobotne
    • osoby bezrobotne aktywnie poszukujące pracy
    • studenci
  • Jak ocenia Pani/Pan skuteczność IPD w swojej pracy?
    *
    • bardzo dobrze
    • dobrze
    • dostatecznie
    • niedostatecznie
  • Proszę uzasadnić swoją odpowiedź z pytania nr 15
    *
  • Które z poniższych stwierdzeń według Pani/Pana wskazuje na bardzo dobrą ocenę efektywności IPD?
    *
    • IPD ułatwia pracę doradcy
    • IPD przyśpiesza proces indentyfikacji problemów klienta
    • IPD jest to wieloaspektowe narzędzie o różnorodnym zastoswaniu
    • IPD standaryzuje parce dordcy zawodowego

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl