ankieta

Zagospodarowanie półki sklepowej

Szanowni Państwo, ankieta ma na celu zbadanie wpływu działań merchandisingowych na decyzje zakupowe nabywców. Proszę o jej wypełnienie poprzez zaznaczenie poprawnej odpowiedzi. Wyniki badań będą wykorzystane do napisania pracy licencjackiej.
  • Gdzie najczęściej Pan/Pani dokonuje zakupów artykułów spożywczych?
    *
    • dyskont
    • supermarket/hipermarket
    • sklepik osiedlowy
    • bazar
  • Ile czasu zajmuje Panu/Pani robienie zakupów?
    *
    • do 5min
    • 5-15min
    • 15-30min
    • powyżej 30min
  • W jaki sposób Pan/Pani dokonuje zakupów? (proszę wybrać dwa najistotniejsze warianty)
    *
    • na podstawie listy zakupów
    • zawsze wiem czego potrzebuję i to kupuję
    • kupuję to co aktualnie jest w promocji
    • kupuję to co spodoba mi się w sklepie
  • Z jakich form promocji Pan/Pani korzysta najczęściej?
    *
    • degustacje
    • przeceny/wyprzedaże
    • 2 produkty w cenie 1
    • programy lojalnościowe
  • Czy zdarza się Panu/Pani kupować produkty oferowane w formie degustacji?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Czy zwraca Pan/Pani uwagę na hasła „Promocja” w sklepie?
    *
    • zawsze
    • często
    • rzadko
    • nigdy
  • Wybierając produkt Pan/Pani kieruje się (proszę wybrać dwa najistotniejsze warianty)
    *
    • ceną
    • wyglądem (opakowanie)
    • miejscem na półce / w sklepie
    • jakością
    • zapotrzebowaniem na produkt
  • Czy gazetki reklamowe dostarczane do domu wpływają na Pana/Pani decyzję odnośnie wyboru sklepu/produktu?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Najchętniej wybiera Pan/Pani produkty znajdujące się
    *
    • w centrum półki
    • w niższych partiach regału
    • w wyższych partiach regału
    • nie zwracam na to uwagi
  • Czy zdarza się Panu/Pani zakupić produkty oferowane z głośników między muzyką?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Czy specjalnie oznaczone produkty promocyjne zwracają Pana/Pani uwagę?
    • zawsze
    • często
    • rzadko
    • nigdy
  • Czy ma dla Pana/Pani znaczenie szerokość alejek w sklepach?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Czy często zakupuje Pan/Pani produkty ze specjalnych promocyjnych regałów/wysp?
    *
    • zawsze
    • często
    • rzadko
    • nigdy
  • Czy robiąc zakupy kieruje się Pan/Pani strzałkami na podłodze?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Czy zdarzyło się Panu/Pani kupować coś przy kasie podczas stania w kolejce?
    *
    • tak
    • nie
  • Jakie to były produkty ? (proszę wybrać dwa najistotniejsze warianty, proszę o odpowiedź jeśli w punkcie 15. zaznaczono odpowiedź "tak")
    • słodycze
    • napoje
    • gumy do żucia
    • golarki
    • papierosy
  • Czy uważa Pan/Pani, że muzyka ma wpływ na ilość spędzonego czasu w sklepie?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Czy zdarzyło się Panu/ Pani robić zakupy pod wpływem impulsu?
    *
    • tak
    • nie
  • Co jest najczęstszą przyczyną zakupu pod wpływem impulsu? (proszę wybrać dwa najistotniejsze warianty, proszę o odpowiedź jeśli w punkcie 18. została zaznaczona odpowiedź "tak"
    • niska cena
    • dobre wyeksponowanie produktu
    • wrażenie wizualne
    • reklama w TV
    • degustacje/prezentacje produktu w sklepie
  • Wiek
    *
    • 18-25
    • 26-35
    • 36-45
    • 46-65
    • powyżej 65
  • Płeć
    *
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wykształcenie
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl