ankieta

Erotyka w reklamie

Celem niniejszego badania jest poznanie opinii konsumentów na temat współczesnej reklamy i wpływu wątków erotycznych na ich decyzje zakupowe. Ankieta przeprowadzana jest na potrzeby pracy licencjackiej opracowywanej na Wydziale Zarządzania AGH. Dziękuję za poświęcenie 5 [min] na jej wypełnienie!
  • Ile masz lat?
    *
    • 0-17
    • 18-40
    • 41-67
    • powyżej 67
  • Skąd pochodzisz?
    *
    • wieś
    • miasto poniżej 100 000 mieszkańców
    • miasto powyżej 100 000 mieszkańców
  • Co najbardziej przyciąga Twoją uwagę w reklamie?
    *
    • rzetelne informacje
    • humor
    • erotyka i wątki seksualne
    • błyskotliwe hasła
    • wpadające w ucho melodie
    • odwołania do przyrody
    • odwołania do tradycji i historii
    • odwołania do egzotycznych kultur
    • znane postacie
    • inne elementy
  • Które zdanie według Ciebie najlepiej charakteryzuje współczesne reklamy?
    *
    • są merytoryczne i dobrze spełniają funkcję informowania
    • są ciekawe i zabawne
    • nie przekazują najważniejszych informacji
    • są szokujące i przekraczają granicę dobrego smaku
    • są nudne, typowe i mało ambitne
  • Co sądzisz o wykorzystywaniu wątków erotycznych w reklamach produktów niezwiązanych z erotyką (np. reklamy samochodów, jogurtów, itd.)
    *
    • Uważam, że to bez sensu – elementy charakterystyczne dla danej branży nie powinny być wykorzystywane w innych branżach
    • Uważam, że to normalne we współczesnych czasach
    • Nie mam zdania
    • Inna odpowiedź
  • Czy uważasz, że reklamy wykorzystujące kontekst erotyczny mają wpływ na wybór danego produktu przez klientów?
    *
    • Tak, ponieważ przyciągają uwagę nawet tych, którzy nie są zainteresowani zakupem produktu
    • Tak, ponieważ nawet mimo braku konkretnych informacji wzbudzają emocje i zapadają w pamięci
    • Nie
    • Zależy od rodzaju produktu
  • Granica dobrego smaku Twoim zdaniem:
    *
    • Nie istnieje, ponieważ świat cały czas idzie do przodu – to, co szokowało kiedyś, nie szokuje już dzisiaj
    • Nie istnieje, ponieważ zawsze jest to sprawa indywidualna – nie sposób zadowolić wszystkich
    • Istnieje i wynika z ogólnie przyjętych norm, kultury i tradycji
    • Nie mam zdania
  • Czy kiedykolwiek świadomie kupiłaś / eś produkt pod wpływem reklamy wykorzystującej nawiązania do erotyki?
    • Tak
    • Nie
    • Nie pamiętam
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl