ankieta
Erotyka w reklamie
Celem niniejszego badania jest poznanie opinii konsumentów na temat współczesnej reklamy i wpływu wątków erotycznych na ich decyzje zakupowe. Ankieta przeprowadzana jest na potrzeby pracy licencjackiej opracowywanej na Wydziale Zarządzania AGH. Dziękuję za poświęcenie 5 [min] na jej wypełnienie!
Ile masz lat?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
0-17
18-40
41-67
powyżej 67
Skąd pochodzisz?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
wieś
miasto poniżej 100 000 mieszkańców
miasto powyżej 100 000 mieszkańców
Co najbardziej przyciąga Twoją uwagę w reklamie?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
rzetelne informacje
humor
erotyka i wątki seksualne
błyskotliwe hasła
wpadające w ucho melodie
odwołania do przyrody
odwołania do tradycji i historii
odwołania do egzotycznych kultur
znane postacie
inne elementy
Które zdanie według Ciebie najlepiej charakteryzuje współczesne reklamy?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
są merytoryczne i dobrze spełniają funkcję informowania
są ciekawe i zabawne
nie przekazują najważniejszych informacji
są szokujące i przekraczają granicę dobrego smaku
są nudne, typowe i mało ambitne
Co sądzisz o wykorzystywaniu wątków erotycznych w reklamach produktów niezwiązanych z erotyką (np. reklamy samochodów, jogurtów, itd.)
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Uważam, że to bez sensu – elementy charakterystyczne dla danej branży nie powinny być wykorzystywane w innych branżach
Uważam, że to normalne we współczesnych czasach
Nie mam zdania
Inna odpowiedź
Czy uważasz, że reklamy wykorzystujące kontekst erotyczny mają wpływ na wybór danego produktu przez klientów?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Tak, ponieważ przyciągają uwagę nawet tych, którzy nie są zainteresowani zakupem produktu
Tak, ponieważ nawet mimo braku konkretnych informacji wzbudzają emocje i zapadają w pamięci
Nie
Zależy od rodzaju produktu
Granica dobrego smaku Twoim zdaniem:
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Nie istnieje, ponieważ świat cały czas idzie do przodu – to, co szokowało kiedyś, nie szokuje już dzisiaj
Nie istnieje, ponieważ zawsze jest to sprawa indywidualna – nie sposób zadowolić wszystkich
Istnieje i wynika z ogólnie przyjętych norm, kultury i tradycji
Nie mam zdania
Czy kiedykolwiek świadomie kupiłaś / eś produkt pod wpływem reklamy wykorzystującej nawiązania do erotyki?
Tak
Nie
Nie pamiętam
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl