ankiety online

Festiwale muzyczne jako sposób kreowania wizerunku marki

Jestem studentką III roku Uniwersytetu Gdańskiego. Piszę pracę dyplomową pt. ”Festiwale muzyczne jako sposób kreowania wizerunku marki”. Poniższe badanie ma na celu zbadanie czy festiwale muzyczne kreują nowoczesną i młodzieżową markę. Badanie jest zupełnie anonimowe i służy wyłącznie celom naukowym. Festiwal muzyczny to cykl wielu koncertów i widowisk, najczęściej trwający kilka dni.
  • Czy brał(a) Pan/i udział w festiwalu muzycznym w ciągu ostatnich 24 miesięcy? Jeżeli odpowie Pan/i „nie” to proszę przejść do pytania P5.
    *
    • Tak
    • Nie
  • W jakim festiwalu brał Pan/i udział? Proszę napisać nazwę festiwalu.
  • Czy z festiwalami, w których brał(a) Pan/i udział była związana promocja jakiegoś produktu?
    • Tak
    • Nie
  • Czym kierował(a) się Pan/i wybierając się na festiwal? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.
    • Reklamą
    • Opinią
    • Znanymi artystami
    • Znanym sponsorem festiwalu
    • Wybierali się tam moi znajomi
    • Dostałem(łam) zaproszenie
    • Miałem(łam) darmowe bilety
    • Tanimi bilety
    • Wolnym wstępem
  • Które z poniższych festiwali muzycznych są według Pana/i najbardziej popularne? Proszę zaznaczyć 2 odpowiedzi.
    *
    • Heineken Open’er Festival
    • Festiwal w Jarocinie
    • Orange Warsaw Festiwal
    • Przystanek Woodstock
    • Coke Live Music Festival
  • Do jakiej grupy wiekowej kierowane są według Pana/i wyżej wymienione festiwale muzyczne? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.
    *
    • do 18 lat
    • 18-25 lat
    • 26-35 lat
    • 36-45 lat
    • 46 lat i więcej
  • W jakim stopniu festiwal muzyczny wpływa na Pan/i ocenę jego sponsora?
    *
    • W bardzo małym stopniu wpływa
    • W małym stopniu wpływa
    • Nie wpływa
    • W dużym stopniu wpływa
    • W bardzo dużym stopniu wpływa
  • Jakie określenie kojarzy się Panu/i z Heineken Open’er Festival? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.
    *
    • Szaleństwo
    • Tradycja
    • Energia
    • Młodość
    • Konserwatyzm
    • Nowoczesność
    • Snobizm
    • Wolność
    • Inspiracja
  • Z jakim określeniem kojarzy się Panu/i Orange Warsaw Festival? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.
    *
    • Szaleństwo
    • Tradycja
    • Energia
    • Młodość
    • Konserwatyzm
    • Nowoczesność
    • Snobizm
    • Wolność
    • Inpiracja
  • Proszę ocenić trafnośc stwierdzenia : Heineken Open’er Festiwal tworzy nowoczesny wizerunek marki piwa Heineken.
    *
    zupełnie nie zgadzam się raczej nie zgadzam się raczej zgadzam się zupełnie zgadzam się
  • Proszę ocenić trafność stwierdzenia: Orange Warsaw Festival kreuje nowoczesny wizerunek marki Orange.
    *
    zupełnie nie zgadzam się raczej nie zgadzam się raczej zgadzam się zupełnie zgadzam się
  • Płeć:
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek:
    *
    • do 18 lat
    • 18-25 lat
    • 26-35 lat
    • 36-45 lat
    • 45 lat i więcej
  • Miejsce zamieszkania w liczbie mieszkańców:
    *
    • Do 30 tys.
    • 31-50 tys.
    • 51-100 tys
    • 101-150 tys.
    • 151-200tys.
    • 201 tys. i więcej
  • Wykształcenie:
    *
    • Podstawowe/ Zasadnicze
    • Średnie
    • Wyższe
  • Pana/i miesięczny dochód netto:
    *
    • 1000-2000zł
    • 2001-3000zł
    • 3001-4000zł
    • 4001zł i więcej
    • Nie osiągam żadnego dochodu
    • Uczę się
    • Odmawiam odpowiedzi
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl