ankieta

WPŁYW MARKETINGU NA ZACHOWANIE KLIENTÓW W SKLEPIE

Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o poświęcenie chwili czasu i podzielenie się opiniami na temat Waszych decyzji zakupowych związanych z nabywaniem produktów w sieci detalicznej. Wyniki badań będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych związanych z moją pracą magisterską realizowaną w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ankieta jest anonimowa. Dziękuję za wsparcie moich badań.

Ankieta została zakończona.

  • Który z wymienionych czynników zdaniem Pani/Pana ma największe znaczenie w podejmowaniu decyzji podczas dokonywania zakupów?
    • marka
    • cena
    • wygląd opakowania (kształt, kolor)
    • pochodzenie produktu (polski/zagraniczny)
    • opinia znajomych
    • promocja/okazja cenowa
    • przyzwyczajenie/doświadczenie z poprzedniego zakupu
    • inne

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl