ankieta
WPŁYW MARKETINGU NA ZACHOWANIE KLIENTÓW W SKLEPIE
Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o poświęcenie chwili czasu i podzielenie się opiniami na temat Waszych decyzji zakupowych związanych z nabywaniem produktów w sieci detalicznej. Wyniki badań będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych związanych z moją pracą magisterską realizowaną w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ankieta jest anonimowa. Dziękuję za wsparcie moich badań.
Ankieta została zakończona.
Który z wymienionych czynników zdaniem Pani/Pana ma największe znaczenie w podejmowaniu decyzji podczas dokonywania zakupów?
marka
cena
wygląd opakowania (kształt, kolor)
pochodzenie produktu (polski/zagraniczny)
opinia znajomych
promocja/okazja cenowa
przyzwyczajenie/doświadczenie z poprzedniego zakupu
inne
Ankieta została zakończona.
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl