ankiety

Wsparcie informatyczne rachunkowości

Dzień dobry! Bardzo się cieszę, że zdecydowali się Państwo pomóc mi zebrać informacje niezbędne do napisania mojej pracy licencjackiej. Jestem studentką wydziału ekonomii a temat mojej pracy dotyczy wsparcia informatycznego w rachunkowości. Poniżej krótka ankieta, która nie zabierze Państwu zbyt wiele czasu, a jednocześnie Państwa odpowiedzi będą mi bardzo pomocne. Proszę o zaznaczenie wybranych przez Państwa odpowiedzi, przy niektórych pytaniach istnieje możliwość wybrania kilku odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas. M.B.
  • Jaki typ przedsiębiorstwa Państwo reprezentują?
    • Jednostka budżetowa
    • Przedsiębiorstwo prywatne
    • Biuro rachunkowe
  • Charakter działalności przedsiębiorstwa(można zaznaczyć kilka):
    • wydobywczy
    • przetwórczy
    • produkcyjny
    • montażowy
    • handlowy
    • komunikacyjny i transportowy
    • ubezpieczeniowy
    • finansowy
    • społeczny
  • Ile osób zatrudnia przedsiębiorstwo?
    • 0-10
    • 10-50
    • 50-250
    • >250
  • Wielkość miejscowości, w której przedsiębiorstwo ma siedzibę?
    • Do 15 tyś. mieszkańców
    • 15-50 tyś. mieszkańców
    • 50-100 tyś. mieszkańców
    • Ponad 100 tyś. mieszkańców
  • Jak długo przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku?
    • Poniżej 5 lat
    • 5-10 lat
    • 10-20 lat
    • Powyżej 20 lat
  • Który z elementów rachunkowości jest u Państwa zinformatyzowany(prowadzony w formie programu komputerowego):
    • Podsystem finansowo-księgowy rejestrujący wszystkie operacje gospodarcze
    • Gospodarka finansowa obejmująca księgi pomocnicze rozrachunków i środków pieniężnych
    • Rachunek kosztów uwzględniający nakłady na wytwarzanie produktów
    • Gospodarka materiałowa ujmująca obrót magazynowy głównie surowców do produkcji
    • Gospodarka środków trwałych obejmująca środki trwałe w budowie i eksploatacji oraz ich amortyzację
    • Gospodarka zatrudnieniowo-płacowa ujmująca pracowników i zużycie pracy
    • Gospodarka produktami ujmująca obrót magazynowy gotowymi wyrobami
    • Wszystkie
  • Proszę wpisać nazwę głównego systemu księgowego z jakiego korzysta Państwa przedsiębiorstwo (np: Rewizor GT lub Symfonia Finanse i Księgowość):
  • Jak długo użytkują Państwo dany system finansowo-księgowy?
    • Poniżej 1 roku
    • 1-3 lata
    • 3-6 lat
    • powyżej 6 lat
  • Proszę ocenić używany przez Państwa system według poniżej skali i kryteriów oceny:
    Bardzo źle źle dostatecznie dobrze bardzo dobrze
    Zgodność z obowiązującymi przepisami prawa
    Łatwość obsługi
    Częstotliwość aktualizacji
    Dostępność pomocy technicznej
    Zabezpieczenia i ochrona danych
    Funkcjonalność
    Komunikacja z ZUS i US
    Wizualizacja
    Możliwość rozbudowy i modyfikacji systemu
    Tworzenie raportów i sprawozdań
  • Proszę krótko opisać główną wadę systemu bądź potrzebę, której system nie zaspokaja a według Państwa powinien.
  • Jaką funkcję spełnia system w Państwa przedsiębiorstwie(możliwość wielu odpowiedzi):
    • Informacyjna
    • Kontrolna
    • Analityczna
    • Zarządcza
    • Statystyczna
    • Wszystkie
  • Czym się kierowano przy wyborze systemu finansowo-księgowego w Państwa przedsiębiorstwie? (możliwość wielokrotnego wyboru)
    • Kosztami zakupu systemu
    • Kosztami eksploatacji systemu
    • Elastycznością systemu( częste aktualizacje)
    • Doświadczeniem na rynku producenta
    • Możliwością dopasowania systemu do rodzaju branży przedsiębiorstwa
    • Zaawansowaniem technicznym systemu
    • Popularnością systemu
    • Dobrymi opiniami użytkowników
    • Łatwością obsługi
    • Zabezpieczeniami i ochroną danych
    • Nie wiem
  • Sposób przechowywania kopii zapasowych?
    • Nie tworzymy kopii zapasowych
    • Na dyskach i nośnikach zewnętrznych
    • Na dyskach wewnętrznych
    • W internecie
  • Proszę zaznaczyć dwie największe korzyści dla Państwa, wynikające ze zinformatyzowania rachunkowości:
    • Szybkość i łatwość prowadzenia ewidencji księgowej
    • Czytelny i łatwy dostęp do danych - ułatwiający podejmowanie decyzji
    • Szybkość i łatwość generowania raportów i sprawozdań
    • Ułatwiony przesył informacji z kontrahentami, inwestorami lub kredytodawcami
    • Oszczędność miejsca ze względu na elektroniczny zapis
    • Niższe koszty zatrudnienia ze względu na mniejszą ilość osób potrzebnych do obsługi systemu
    • Mniejsze prawdopodobieństwo popełniania błędów oraz łatwiejsza korekta błędów
    • Bezpieczeństwo przechowywanych danych
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl