ankiety

ANKIETA DLA NAUCZYCIELI PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH

Ankieta jest anonimowa. Służy ona ewaluacji kształcenia na przedmiotach zawodowych. Po zakończeniu wypełniania ankiety naciśnij przycisk zapisz znajdujący się w dolnej części ankiety.

Ankieta została zakończona.

  • Czy opracowuje Pan/Pani i wdraża działania skierowane na indywidualizację procesu nauczania poprzez rozpoznanie potrzeb uczniów?
    *
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Czy opracowuje Pan/Pani i wdraża działania skierowane na indywidualizację procesu nauczania poprzez dostosowanie programu nauczania do zdiagnozowanych potrzeb uczniów?
    *
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Czy realizowany przez Pana/Panią program nauczania dostosowany jest do potrzeb i możliwości uczniów oraz uwzględnia indywidualizację nauczania?
    *
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Czy realizowany przez Pana/Panią program nauczania uwzględnia uczniów ze specjalnymi potrzebami?
    *
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Czy stosuje Pan/Pani na zajęciach zindywidualizowane formy pracy z uczniami?
    *
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Czy stosuje Pan/Pani na zajęciach metody aktywizujące?
    *
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Czy prowadzi lub uczestniczy Pan/Pani w zajęciach pokazujących pracę nauczyciela z uczniem w formie zindywidualizowanej?
    *
    • nigdy
    • sporadycznie
    • często
    • bardzo często
  • Które spośród wymienionych form zindywidualizowanego motywowania uczniów do nauki stosuje Pan/Pani w pracy z młodzieżą? (można zaznaczyć kilka)
    *
    • przygotowywanie uczniów do zewnętrznych konkursów, olimpiad
    • organizowanie dla uczniów zdolnych konkursów przedmiotowych
    • ocenianie kształtujące
    • prowadzenie koła zainteresowań rozwijającego/ wyrównawczego
    • praca w grupach/ parach
    • przydzielanie dodatkowych zadań do wykonania
    • różnicowanie zadań domowych
    • praca domowa dla wszystkich i dla chętnych
    • „uczeń w roli nauczyciela”
  • W jaki sposób doskonali Pan/Pani umiejętności oceniania możliwości edukacyjnych uczniów oraz opracowywania zindywidualizowanych działań, tj. dostosowywania działań do stwierdzonych możliwości uczniów? (można zaznaczyć kilka)
    *
    • udział w kursach doskonalących
    • udział w warsztatach metodycznych
    • udział w konferencjach
    • pozyskiwanie informacji z Internetu
    • pozyskiwanie informacji z prasy pedagogicznej
    • pozyskiwanie informacji z poradników metodycznych
    • wymiana informacji z pracownikami poradni pedagogiczno-psychologicznej
    • wymiana informacji z z pedagogiem
    • wymiana informacji z innymi nauczycielami
  • Jaka część przerobionego przez Pana/Panią materiału została w I semestrze zrealizowana jakościowo (ze starannym omówieniem treści), a jaka ilościowo (przekazanie treści z programu nauczania bez dodatkowego omówienia kwestii problemowych) ?
    *
    jakościowo ilościowo
    0-50%
    51-70%
    71-90%
    90-100%
  • Jak jest średnia ocen wystawionych przez Pana/Panią z nauczanych przedmiotów?
    *
    • <2.0
    • 2.1 - 3.0
    • 3.1 - 4.0
    • 4.1 - 5.0
    • >5.0
  • Z czego wynikają niskie oceny semestralne wystawione przez Pana/ Panią na zajęciach lekcyjnych? (można zaznaczyć kilka)
    *
    • możliwości intelektualnych uczniów
    • niskiej frekwencji na lekcjach
    • brakiem zainteresowania ze strony ucznia
  • Z czego wynikają wysokie oceny semestralne wystawione przez Pana/Panią na zajęciach lekcyjnych? (można zaznaczyć kilka)
    *
    • możliwości intelektualnych uczniów
    • wysokiej frekwencji na lekcjach
    • zainteresowaniem ze strony ucznia
    • uczestnictwem w zajęciach dodatkowych lub konsultacjach
  • Jak ocenia Pan/Pani możliwości intelektualne uczniów, z którymi był realizowany program dydaktyczny w I półroczu?
    *
    • ponadprzeciętne
    • przeciętne
    • poniżej przeciętnej
  • Jak często uczniowie konsultują z Panem/ Panią problemy z przyswajaniem materiału?
    *
    • nigdy
    • sporadycznie
    • często
    • bardzo często
  • Jaką formę przybiera Pana/Pani współpraca z uczniem mającym trudności w nauce?
  • Jaką formę przybiera Pana/Pani współpraca z uczniem zdolnym?
  • Czy uwzględnia Pan/Pani uwagi uczniów odnoszące się do sposobu prowadzenia zajęć?
    *
    • nigdy
    • sporadycznie
    • często
    • bardzo często
  • Czego dotyczą uwagi?
  • W skali 1-10 proszę ocenić stopień zaangażowania uczniów na zajęciach lekcyjnych.
    Skala
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
  • Czy podczas prowadzenia zajęć uwzględnia Pan/Pani zainteresowania techniczne uczniów?
    • tak
    • nie
    • częściowo
  • Jakie zmiany w zakresie Pana/Pani pracy z uczniem poprawiłyby jakość kształcenia?

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl