ankiety

Wpływ strategii WOH na zach. rynkowe konsumentów

Celem ankiety jest zapoznanie się z opinią społeczną na temat wpływu strategii wielkopwierzchniowych obiektów handlowych na zachowania rynkowe konsumentów. Ankieta skierowana jest do wszystkich osób pełnoletnich bez względu na płeć, miejsce zamieszkania i wykształcenie. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a uzyskane wyniki zostaną omówione w mojej pracy magisterskiej. Poprawną odpowiedz proszę zaznaczyć „o”. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

Ankieta została zakończona.

  • Jakie jest najczęstsze miejsce dokonywania zakupów?
    *
    • Centrum handlowe
    • Hipermarket
    • Supermarket
    • Dyskont
  • Gdzie najczęściej robi Pan/i zakupy?
    *
    • Carrefour
    • Tesco
    • Auchan
    • Real
    • Lidl
    • Biedronka
  • Dlaczego właśnie w tym markecie?
    *
  • Jak często jest Pan/i na zakupach w wielkopowierzchniowej placówce handlu detalicznego?
    *
    • Częściej niż 4 razy w tygodniu
    • 2-4 razy w tygodniu
    • Raz w tygodni
    • 1-2 razy w miesiącu
  • Jakie produkty kupuje Pan/Pani najczęściej?
    *
    • Mięso, wędliny, drób
    • Warzywa, owoce
    • Nabiał
    • Herbata, słodycze
    • Art. gosp. domowego
    • Napoje
    • Kosmetyki, środ. chemiczne
  • Czy dokonuje Pan/i zakupów w sposób przemyślany i zaplanowany?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Czy bierze Pan/i udział w degustacjach? Jeśli tak to pyt. 8
    *
    • Zawsze
    • B. często
    • Często
    • Rzadko
    • B. rzadko
    • Nigdy
  • Czy degustacja produktów skłania Pana/ią do zakupu?
    *
    • Zdecydowanie tak
    • Raczej tak
    • Raczej nie
    • Zdecydowanie nie
    • Nie mam zdania ( w przypadku odpowiedzi negatywnej na poprzednie pytanie )
  • Czy zdarza się Panu/i kupować produkty, które wcześniej nie były planowane?
    *
    • Zawsze
    • B. często
    • Często
    • Rzadko
    • B. rzadko
    • Nigdy
  • Czy działania promocyjne sieci handlowych mają wpływ na Pana/i decyzje zakupowe (Produkty częstego zakupu )
    *
    • B. duże znaczenie
    • Duże znaczenie
    • Średnie znaczenie
    • Małe znaczenie
    • B .małe znaczenie
    • Nie ma znaczenia
  • Czy działania promocyjne sieci handlowych mają wpływ na Pana/i decyzje zakupowe (produkty okresowego zakupu)
    *
    • B. duże znaczenie
    • Duże znaczenie
    • Średnie znaczenie
    • Małe znaczenie
    • B .małe znaczenie
    • Nie ma znaczenia
  • Czy bierze Pan/i udział w programach lojalnościowych organizowanych przez siec handlową?
    *
    • Zawsze
    • B. często
    • Często
    • Rzadko
    • B. rzadko
    • Nigdy
  • Jeżeli tak, to dlaczego ( w przypadku odpowiedzi negatywnej na poprzednie pytanie, wpisz N/A)
    *
  • Jeżeli bierze Pan/i udział w programach lojalnościowych, to, od kiedy jest Pan/i jego uczestnikiem:
    *
    • Do 6 miesięcy
    • Od 6 do 12 miesięcy
    • Od 12 do 24 miesięcy
    • Powyżej 24 miesięcy
    • Nie dotyczy
  • Proszę wskazać, co skłania Pana/ią do uczestnictwa w programach lojalnościowych?
    *
    • Możliwość otrzymania nagrody za zebrane punkty
    • Możliwość niższej ceny przy najbliższym korzystaniu z usług firmy
    • Rekomendacje znajomych
    • Poinformował mnie o nim pracownik
  • Czy uważa się Pan/i za lojalnego klienta marketu?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Jeżeli tak, do dlaczego? ( w przypadku odpowiedzi negatywnej na poprzednie pytanie wpisać N/A)
    *
  • Proszę określić, jakie znacznie mają dla Pana/i czynniki decydujące o wyborze wielkopowierzchniowych obiektów handlowych jako miejsca zakupów
    *
    1 – bardzo duże znacznie 2 – duże znacznie 3 –średnie znaczenie 4 – małe znaczenie 5 - nie ma znaczenia
    Wielkość asortymentu
    Niski poziom cen
    Promocje sprzedaży
    Dodatkowe usługi w sklepie( lotto, usługi fotograficzne)
    Wszystko w jednym miejscu
    Sklep otwarty w dni wolne od pracy
    Istnienie gazetki promocyjnej
    Zbieranie punktów, otrzymywanie bonów za zakupy
    Możliwość płacenia kartą płatnicza/kredytową
  • Czy kupuje Pan/i produkty najczęściej znajdujące się ?
    *
    • Na górnej półce
    • Na środkowej półce
    • Na dolnej półce
  • Czy wie Pan/i co to są produkty marki własnej? Jeśli tak to pyt. 21
    *
    • Tak
    • Nie
  • Czy kupuje Pan/i produkty marki własnej?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie dotyczy
  • Dlaczego kupuje Pan/i produkty marki własnej ( wpisać N/A w przypadku udzielenia odpowiedzi negatywnej na poprzednie pytanie )
    *
  • Czy produkty marki własnej są dla Pana/i produktami?
    *
    • Niskiej ceny
    • Niskiej jakości
    • Porównywalnej jakości jak inne produkty
  • Czy akcje promocyjne „2 w cenie 1” skłaniają Pana/ią do zakupu tego towaru promocyjnego?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Gdzie spotyka się Pani/Pan z reklamami promocji produktów będąych w sprzedaży w wielkopwierzchniowych obiektach handlowych?
    *
    1 – b. rzadko 2 - rzadko 3 - czasami 4 - często 5 - b. często
    W telewizji
    W radio
    W prasie
    W Internecie
    Na środkach komunikacji miejskiej
    Na billboardzie
    W gazetach promocyjnych
  • Czy zdarza się Panu/i kupować produkty niepotrzebne? Jeśli tak to pyt. 27 i 28
    *
    • Tak
    • Nie
  • Jeśli tak to, co jest przyczyną tego zakupu? (w przypadku udzielenia odpowiedzi negatywnej na pyt 26 wpisać N/A)
    *
  • Tutaj wpisz pytanie ...Co robi Pan/i z produktami niepotrzebnie kupionymi? ( jeśli nie dotyczy wpisać N/A)
    *
  • Czy możliwość zwrotu zakupionego towaru w sieci handlowej jest dla Pana/i ważna?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Czy możliwość zakupów na raty wpływa na wybór tej placówki jako miejsca zakupów?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Czy możliwość otrzymania kuponów na kolejne zakupy skłania Pana/ią do kolejnych zakupów w tej samej sieci handlowej?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Płeć
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Proszę podać wiek
    *
    • 18-24 lat
    • 25-39 lat
    • 40-59 lat
    • 60 i więcej
  • Proszę wskazać miejsce zamieszkania
    *
    • Miasto powyżej 500 tys. mieszkańców
    • Miasto od 200 do 500 tys. mieszkańców
    • Miasto od 20 do 200 tys. mieszkańców
    • Miasto poniżej 20 tys. mieszkańców
    • Wieś
  • Proszę o wskazanie wykształcenia, jakie Pan/i posiada
    *
    • Podstawowe
    • Zawodowe
    • Średnie
    • Wyższe
  • Proszę wskazać swój status zawodowy
    *
    • Student
    • Emeryt/rencista
    • Nie pracuje zawodowo (urlop, bezrobotny, inne)
    • Pracuję w sektorze prywatnym
    • Pracuję w sektorze państwowym
    • Prowadzę własną działalność (usługi prywatne, gospodarstwo rolne, inne)
  • Proszę podać liczbę osób w gospodarstwie domowym
    *
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5 i więcej
  • Proszę wskazać sytuację materialną rodziny
    *
    • Bardzo dobra
    • Dobra
    • Przeciętna
    • Zła
    • Bardzo zła
    • Trudno określić
  • Jaka jest przeciętna wysokość dochodu przeznaczona na produkty podstawowe?
    *
    • Do 100 zł
    • 100-150 zł
    • 150-200 zł
    • 200-250 zł
    • 250- 300zł
    • Więcej

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl