ankiety

Komunikacja interpersonalna w organizacji

Ankieta jest anonimowa i służy jedynie do celów naukowych. Za jej wypełnienie serdecznie dziękuję.

Ankieta została zakończona.

  • Płeć:
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek:
    *
    • 20-25 lat
    • 26-30 lat
    • 31-35 lat
    • 36-40 lat
    • 41-45 lat
    • 46-50 lat
    • 51-55 lat
  • Wykształcenie:
    *
    • Podstawowe
    • Zawodowe
    • Średnie
    • Wyższe
  • Staż pracy:
    *
    • Mniej niż 1 rok
    • 1-3 lat
    • 3-6 lat
    • więcej niż 6 lat
  • Czy podczas rozmowy z drugą osobą zwraca Pan(i) uwagę na mowę ciała, gesty, intonację?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy wygląd osoby, z którą Pan(i) rozmawia ma wpływ na postrzeganie jej wypowiedzi?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy płeć osoby, z którą Pan(i) rozmawia ma wpływ na komunikację z nią?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Czym Pan(i) kieruje się przy poznawaniu nowych osób?
    *
    • Wcześniej zasłyszanymi opiniami
    • Pierwszym wrażeniem o osobie – jej wygląd, sposób bycia
    • Staram się bliżej poznać osobę, dopiero później wyrabiam sobie o niej opinię
  • Na którą część twarzy zwraca Pan(i) największą uwagę podczas rozmowy?
    *
    • Włosy
    • Czoło
    • Oczy
    • Nos
    • Usta
    • To zależy od sytuacji
  • Jakich pomocniczych środków wyrazu powinno się według Pan(i)a używać, aby komunikować się z rozmówcą?
    *
    • Kontakt wzrokowy
    • Mimika twarzy
    • Ubiór, fryzura, makijaż
    • Intonacja głosu
    • Dotyk
    • Gestykulacja
    • Pozycja ciała
    • Inne
  • Jaką formę komunikacji Pan(i) preferuje?
    *
    • Formę ustną
    • Formę pisemną
    • To zależy od sytuacji
    • Inne...
  • Jaki jest charakter Pan(i)a pracy?
    *
    • Zarządzanie podwładnymi
    • Współpraca z innymi pracownikami
    • Samodzielne stanowisko
    • Inne…
  • Czy uważa Pan(i), że aktualny system komunikacji w firmie jest sprawny?
    *
    • Tak
    • Nie
  • W jaki sposób Pan(i) komunikuje się z innymi pracownikami?
    *
    • Rozmowa face to face
    • Wiadomości e-mail
    • Rozmowa przez telefon
    • Nie komunikuję się z innymi pracownikami
    • To zależy od sytuacji
  • Co według Pan(i)a jest główną przyczyną złej komunikacji w organizacjach?
    *
    • Bariery w komunikacji między działami
    • Bariery w przepływie informacji z dołu do góry (pracownik -> kierownik)
    • Duża rola plotki w firmie
    • Brak podziału na informacje priorytetowe i mniej ważne
    • Brak jasnej odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną
    • Blokowanie informacji przez kierowników (kierownik -> pracownik)
    • Niedocieranie na czas informacji niezbędnych pracownikom do ich codziennej pracy
    • Przeładowanie pracowników informacjami
    • Źle dobrane narzędzia komunikacyjne
    • Inne…
  • Jaki sposób przekazywania informacji jest Pan(i)a zdaniem najskuteczniejszy?
    *
    • Tablica informacyjna
    • Zebrania z innymi pracownikami
    • Zebrania z przełożonymi
    • E-mail
    • Nieformalne narzędzia komunikacji ( rozmowy, plotki itp.)
    • Inne...
  • Z czego najczęściej wynikają bariery w procesie komunikacji w Pan(i)a przypadku?
    *
    • Z wieku rozmówcy
    • Z płci rozmówcy
    • Z pozycji w firmie
    • Z wykształcenia rozmówcy
    • Z atrakcyjności rozmówcy
    • Z wyobrażeń
    • Nie odczuwam barier komunikacyjnych
  • Jakie metody najczęściej stosuje Pan(i) w pokonywaniu barier komunikacyjnych?
    *
    • Współpracę
    • Kompromis
    • Unikanie
    • Rywalizację
    • Uleganie
    • To zależy od sytuacji
  • Czy Pan(i)a zdaniem prawidłowo funkcjonujący przepływ informacji w firmie ma wpływ na jakość wykonywanych obowiązków?
    *
    • Zdecydowanie nie ma żadnego wpływu
    • W niewielkim stopniu ma wpływ
    • Ma wpływ
    • Ma znaczny wpływ
    • Ma ogromny wpływ, gdyż decyduje o jakości wykonywanych obowiązków
  • Czy uważa Pan(i), że utrzymywanie kontaktu wzrokowego z rozmówcą jest szczególnie ważne w komunikacji?
    *
    • Zdecydowanie tak
    • Raczej tak
    • Raczej nie
    • Zdecydowanie nie

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl