ankieta

Badanie preferencji Klientów Qarsona

Jestem studentem Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium, przeprowadzam badania mające na celu sprawdzenie, czy obsługa firmy Qarson jest zgodna z oczekiwaniami klienta. Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety, która zostanie wykorzystana w mojej pracy badawczej. Wstaw „X” w odpowiednie pole.

Ankieta została zakończona.

  • Czy jest Pani/Pan zadowolony/a z poziomu obsługi klienta?
    *
    • Zdecydowanie tak
    • Raczej tak
    • Ani tak, ani nie
    • Raczej nie
    • Zdecydowanie nie
  • Czy Pana/Pani zdaniem proces zakupu auta na abonament został przez handlowca zrozumiale wytłumaczony?
    *
    • Zdecydowanie tak
    • Raczej tak
    • Ani tak, ani nie
    • Raczej nie
    • Zdecydowanie nie
  • Czy Pan/Pani został poinformowany w jaki sposób postępować w przypadku awarii mechanicznej?
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Czy Pan/Pani został poinformowany w jaki sposób postępować w przypadku wystąpienia szkody na samochodzie?
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Czy napotkał/a Pan/Pani jakiekolwiek problemy podczas procesu umawiania samochodu? Jeżeli odpowiedź była Raczej tak lub Tak proszę o wypełnienie pytania nr 6.
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Czy napotkał/a Pan/Pani jakiekolwiek problemy podczas odbioru samochodu? Jeżeli odpowiedź była Raczej tak lub Tak proszę o wypełnienie pytania nr 7..
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Jeżeli wystąpiły problemy podczas procesu odbioru, to proszę wskazać jakie z wymienionych poniżej:
    • Nieodpowiedni sposób przywitania?
    • Nieodpowiedni sposób przygotowania i prezentacji samochodu?
    • Brudny samochód?
    • Uszkodzony samochód?
    • Nieprzygotowany do wydania pracownik?
    • Za długie oczekiwanie na wydanie?
    • Zbyt długi proces wydania?
    • Braki w dokumentacji?
    • Inny, nie wymieniony wyżej? Jakie:
  • Czy protokół zdawczo odbiorczy spełnia Pana/Pani oczekiwania jeżeli chodzi o jego czytelność i sposób zabezpieczenia Pana/Pani interesu?
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Czy napotkał/a Pan/Pani do tej pory na jakiekolwiek problemy podczas użytkowania samochodu? Jeżeli odpowiedź była Raczej tak lub Tak proszę o wypełnienie pytania nr 10..
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Jeżeli wystąpiły problemy podczas użytkowania, to proszę wskazać jakie z wymienionych poniżej:
    • Uszkodzenie techniczne?
    • Szkoda komunikacyjna?
    • Problemy z ubezpieczeniem?
    • Brak zrozumienia procesów w Qarsonie?
    • Utrudniony kontakt z obsługą?
    • Zbyt długie oczekiwanie na kontakt po zgłoszeniu problemu?
    • Brak kontaktu ze strony Qarson po zgłoszeniu problemu?
    • Inny, Inny, nie wymieniony wyżej? Jakie:
  • Proszę o ocenę zadowolenia z kontaktu z naszymi działami obsługi klienta:
    *
    Bardzo zadowolony/a Zadowolony/a Ani zadowolony/a, ani nie zadowolony/a Niezadowolony/a
    Dział handlowy
    Dział logistyczny
    Dział obsługi posprzedażowej
    Dział ubezpieczeń
    Dział likwidacji szkód
    Dział wydań samochodów
    Dział przyjęć samochodów
  • Czy Pana/Pani wybór oferty Qarson jest zgodny z oczekiwaniami i aktualnymi potrzebami transportowymi?
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Czy zakres świadczonych usług jest wystarczający i spełnia Pana/Pani oczekiwania:
    *
    Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Serwis i przeglądy
    Pakiet kilometrów
    Opony
    Ubezpieczenie
    Pakiet Szkodowy
    Punkt odbioru samochodu
    Wyposażenie samochodu
    Informacje techniczne
  • Czy myśli Pan/Pani nad poprawieniem komfortu i wybór samochodu wyższej klasy na kolejny rok użytkowania? Jeżeli odpowiedź była Raczej tak lub Tak proszę o wypełnienie pytania nr 15 i 16.
    *
    • Raczej tak
    • Tak
    • Raczej nie
    • Nie
  • Jakie walory będą miały wpływ na podjęcie decyzji o wyborze samochodu wyższej klasy?
    Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Mocniejszy silnik
    Więcej miejsca dla kierowcy
    Więcej miejsca dla pasażerów
    Bezpieczeństwo
    Bogatsze wyposażenie
    Cena abonamentu
    Cena pakietów
    Termin dostępności
    Inny, nie wymieniony wyżej
  • Jaki wzrost ceny abonamentu byłby do zaakceptowania przy wyborze samochodu wyższej klasy?
    • 150 zł
    • 250 zł
    • 350 zł
    • 450 zł
    • 550 zł
    • więcej, trudno określić
  • Czy poleciłby Pan/Pani ofertę Qarsona rodzinie i bliskim?
    *
    • Zdecydowanie tak
    • Raczej tak
    • Ani tak, ani nie
    • Raczej nie
    • Zdecydowanie nie
  • Czy byłaby Pan/Pani potencjalnie zainteresowany odkupem samochodu który użytkuje po okresie 12 miesięcy za kwotę zbliżoną do średniej wartości rynkowej samochodu? Jeżeli odpowiedź była Tak proszę o wypełnienie pytania nr 19.
    *
    • Tak
    • Nie
  • Jaką formę finansowania wybrałby Pan/Pani?
    • Gotówka
    • Kredyt
    • Leasing
  • Płeć:
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek:
    *
    • 18-35 lat
    • 36-60 lat
    • Powyżej 60 lat
  • Miejsce zamieszkania:
    *
    • Wieś
    • Miasto do 100 tys. mieszkańców
    • Miasto pow. 100 tys. mieszkańców

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl