ankiety

Komunikacja wewnętrzna w organizacji

Celem badania jest usprawnienie procesów komunikacji na wszystkich szczeblach, dlatego prosimy o szczere o otwarte wypowiedzi. Ankieta jest anonimowa.
  • Płeć
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek
    *
    • 20-30
    • 31-40
    • 41-50
    • powyżej 51
  • Wykształcenie
    *
    • podstawowe
    • średnie
    • zawodowe
    • wyższe licencjackie
    • wyższe magisterskie
    • MBA itp
  • Staż pracy
    *
    • poniżej 2 lat
    • 2-5 lat
    • 6-10 lat
    • 11-15 lat
    • powyżej 16 lat
  • Charakter wykonywanej pracy
    *
    • administracyjna/umysłowa
    • fizyczna
    • stanowisko kierownicze niższego/średniego szczebla
    • stanowisko kierownicze wyższego szczebla
  • Komunikacja wewnętrzna w Pana/Pani miejscu pracy przede wszystkim:
    *
    • Pełni funkcję przekazywania poleceń
    • Jest głównym źródłem informacji
    • Pomaga w zrozumieniu zleconych zadań
    • Jest formą budowania relacji ze współpracownikami
  • Czy zdaniem Pani/Pana komunikacja wewnątrz instytucji ma wpływ na jakość pracy ?
    *
    • Tak, jest kluczowym czynnikiem mającym na to wpływ
    • Tak, ma duży wpływ
    • W niewielkim stopniu wpływa na jakość
    • Nie ma żadnego znaczenia
    • Nie mam zdania
  • Jak ocenia Pan/Pani poziom komunikacji w instytucji i przepływ informacji wewnątrz zespołu pracowników.
    *
    • Bardzo dobrze
    • Dobrze
    • Żle
  • Czy ma Pani/Pan dostęp do informacji niezbędnych do realizowania swoich obowiązków?
    *
    • Tak
    • Nie
  • Czy czuje się Pan/ Pani dobrze poinformowany/a o tym, co dzieje się w instytucji
    • Tak
    • Nie
  • Czy wie Pan/ Pani gdzie może znaleźć potrzebne informacje?
    • Tak
    • Nie
  • Czy w obszarze w której Pani/Pan pracuje brane są pod uwagę opinie pracowników?
    • Tak
    • Raczej nie
    • Zdecydowanie nie
  • Jakie instrumenty komunikacji z pracownikami stosuję się w Pani/Pana instytucji (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź
    • Intranet
    • Spotkania
    • Tablice ogłoszeń
    • e-maile
    • broszury
    • zarządzenia
    • imprezy integracyjne
    • rozmowy korytarzowe/plotki
    • inne
  • Jak ocenia Pani/Pan przepływ informacji w organizacji w skali od 1 do 5 pomiędzy (5-bardzo dobrze, 1-bardzo źle
    bardzo dobrze dobrze średnio żle
    szefem a pracownikiem
    szefami
    pracownikami
    działami
    bardzo żle
  • aką drogą w Pana/Pani instytucji dociera do pracowników więcej informacji?
    • Formalną
    • Nieformalną
  • Jakie Pani/Pana zdaniem istnieją bariery utrudniające skuteczną komunikację wewnątrz instytucji ? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedz)
    • Niedoinformowanie
    • Nieufność wobec siebie
    • Brak bezpośrednich kontaktów między wszystkimi pracownikami
    • Zbyt duża ilość informacji
    • Zbyt długi czas dotarcia informacji z górnych szczebli do niższych
    • Sprzeczność w przekazywanych informacjach
    • Blokowanie informacji przez kierownictwo
    • Blokowanie informacji przez pracowników
    • Plotki
  • Czy w instytucji w której Pani/Pan pracuje system komunikacji wymaga poprawy?
    • Tak
    • Nie
    • Trudno powiedzieć
  • Czy Pana/Pani zdaniem opinie pracowników zmieniają coś w obiegu informacji w instytucji w której Pan/Pani pracuje?
    • Tak, są kluczowe
    • Mają średnie znaczenie
    • Nie mają większego znaczenia
  • Czy według Pani/Pana dobra komunikacja zwiększa efektywność pracy i motywację?
    • Tak, podnosi chęć do pracy
    • Nie, nie ma znaczenia
    • Nie mam zdania
  • Jak ocenia Pani/Pan komunikowanie się w instytucji w której Pan/Pani pracuje ?
    • Przebiega ona bardzo sprawnie, nie wymaga poprawy
    • Jedynie niewielkie szczegóły wymagają poprawy
    • Uważam, że jest na niskim poziomie i wymaga natychmiastowej poprawy
    • Nie mam zdania
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl