ankieta

MARKA, PRODUKT, ZARZĄDZANIE, MARKETING

Szanowni Państwo! Jestem studentką Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu na kierunku MBA. Obecnie piszę pracę MBA na temat "Tworzenie i zarządzanie marką na przykładzie produktów luksusowych i komunikacja marketingowa marek." W związku z tym zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie. Poniższa ankieta jest anonimowa.
  • Czym według Pani/Pana jest produkt marki luksusowej? ( proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
    *
    • Produktem drogim
    • Produktem, którego zakupu dokonuje się w sposób przemyślany
    • Produktem trudno dostępny
    • Produktem adresowany do wąskiej grupy odbiorców
    • Produktem wykonany z dużą precyzją, z materiałów o wysokiej jakości
    • Produktem znanej marki
  • Co Pani/Pana zdaniem wyróżnia marki i produkty luksusowe od innych marek i produktów niższego rzędu (proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
    *
    • Modny
    • Oryginalny
    • Drogi
    • Prestiżowy
    • Rozpoznawalny
    • Najlepsza jakość
    • Jest ekologiczny i nie zagrażaja środowisku
  • Czy uważa Pani/Pan, że cena produktów luksusowych odzwierciedla siłę pożądania tych dóbr przez konsumenta?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy posiada bądz korzyta Pani/Pan z produktów i usług luksusowych?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Jeśli na poprzednie pytanie odpowiedziała Pani/Pan tak to proszę zaznaczyć, gdzie najczęściej dokonuje Pani/Pan zakupu produktów i usług luksusowych?
    • W centrach handlowych
    • Na ryneczkach bądź bazarach
    • W internecie
    • W konkretnych salonach danej marki
    • W sklepach gdzie można znaleźć luksusowe produkty takie jak np.: TK-Maxxx bądź TJ-Maxx
  • Jakimi czynnikami Pani/Pan kieruje się lub kierowałby się przy zakupie dóbr luksusowych?
    • Gwarancja wysokiej jakości
    • Możliowść wyróżnienia się wśród znajomych
    • Tradycja, historia marki
    • Moda
    • Prestiż
    • Odzwierciedla mój status zawodowy
    • Wygląd, design, estetyka
    • Promują je znane osoby
    • Ceną
    • Wpływ otoczenia
    • Są ekologiczne i nie zagrażają środowisku
    • Gdy je nosze zwracam na siebie uwagę u innych ludzi
    • Lubię ich reklamy
    • Jest godna zaufania
  • Jeśli kupuje Pani/Pan produkty bądź usługi luksusowe, to jakie rodzaje produktów i usług luksusowych Pani/Pan najczęściej nabywa?
    • Perfumy i kosmetyki
    • Biżuteria i zegarki
    • Motoryzacja
    • Ubrania
    • Sprzęt elektroniczny
    • Sztuka i rozrywka
    • Lukusowe hotele, ekskluzywne apartamenty
    • Podróże
  • Czy zgadza się Pani/Pan, że cena produktów luksusowych odzwierciedla koszty i wydatki związane z produkcją, dystrybucją i sprzedażą tych dóbr?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy uważa Pani/Pan, że marka "Adidas" jest marką luksusową?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy uważa Pani/Pan, że marki luksusowe powinny tak zarządzać aby walczyć z rynkiem podrabianych produktów?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy sądzi Pan/Pani, że marka "Louis Vuitton" walczy z rynkiem podrabianych produktów?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • PYTANIE NIEOBLIGATORYJNE !!! Jeśli odpowiedziała Pani/Pan w poprzednim pytaniu "TAK" to proszę o krótką odpowiedź dlaczego i w jaki sposób powinny walczyć?
  • Jeśli Panią/Pana stać na produkty luksusowe, czy często wybiera Pani/Pan jednak produkty podrabiane?
    • Tak
    • Nie
    • Czasem
  • Skąd dowiaduje się Pani/Pan o nowych produktach luksusowych marek? ( proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
    *
    • Ze strony internetowej danej marki
    • Promocji na kontach społecznościowych znanych osób
    • Insagram
    • Facebook
    • Gazety
    • Z telewizji
    • Billboard
    • Targi Mody
    • Pokazy Mody
  • Czym według Pani/Pana różni się produkt oryginalny od produktu podrobionego?
    *
    • Jakością
    • Sposobem i metodą wykonania produktu
    • Ceną
    • Warunkami produkcyjnymi
    • Wyglądem
    • Nie różnią się od siebie
  • Czy uważa Pani/Pan, że ulega reklamom tworzonym przez producentów ubrań?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy utożsamia się Pani/Pan z którąś z tych cech?
    *
    • Reklamy w telewizji mają bardzo dobry wpływ na mnie
    • Reklamy w Internecie i na social media mają bardzo dobry wpływ na mnie.
    • Koniecznie muszę mięć wszytsko co nowe na rynku
    • Podążam za "falą mody"
    • Często nie przemyślanie kupuję produkty, ubrania, akcesoria czy wycieczki
    • Jestem wstanie wydać "ostatniego dolara" aby móc iść za tropem mody i nowych trendów
    • Dla mnie pokaz mody to nie przejaw sztuki a promocja danego produktu
    • Często kupuje produkty, które już mam
    • Często kupuje produkty, które nie są mi potrzebne
    • Jak widzę lokowany produkt, mam chęć jego zakupu
    • Koniecznie muszę mieć coś co ma mój idol
    • Koniecznie muszę odwiedzić miejsce, które jest reklamowane
    • Nie chcę odstawać od reszty moich znajomych i staram się kupować to co oni
    • Nie utożsamiam się z żadną z powyższych cech
  • Czy uważa Pani/Pan, że wszystkie produkty ze wszywką "Made in Italy" rzeczywiście wyprodukowane są we Włoszech?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy uważa Pani/Pan, że kluczowym punktem w dotarciu do planowanego celu i osiągnięcia sukcesu marki wystarczy: dobre zarządzanie marką, dobra reklama marki i jej promocja?
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Czy uważa Pani/Pan, że marki luksusowe:
    *
    • walczą z rynkiem podrabianych produktów
    • wzbogacają się na podrabianych produktach i odnoszą większy sukces
    • Nie wiem
  • Czy uważa Pani/Pan, że na poprawę wizerunku marek luksusowych ma wpływ ich działanie w sieci?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie wiem
  • Jakie są Pani/Pana zdaniem korzyści dla przedsiębiorstwa wynikające z prowadzenia marketingu społecznościowego?
    *
    • Szereg dostępnych informacji
    • Zwiększenie sprzedaży
    • Przyciągnięcie nowych klientów
    • Budowa pozytywnych relacji z klientem
    • Budowa relacji biznesowych
    • Redukcja kosztów związanych z promocją
  • Pani/Pana płeć
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Miejsce zamieszkania
    *
    • Wieś
    • Miasto do 50 tys. mieszkańców
    • Miasto 50 tys. - 100 tys. mieszkańców
    • Miasto powyżej 100 tys. mieszkańców
  • Proszę określić swój aktualny poziom wyształcenia
    *
    • Podstawowe
    • Gimnazjalne
    • Średnie / Zawodowe
    • Wyższe
  • Proszę określić swój aktualny status zawodowy
    • Uczeń/student
    • Pracujący i student
    • Pracujący
    • Bezrobotny
    • Rencista/emeryt
  • Jaki jest Pani/Pana dochód miesięczny?
    *
    • Jestem na utrzymaniu rodziców
    • do 1000 zł
    • 1000-2500 zł
    • 2500-5000 zł
    • 5000-8000 zł
    • 8000 zł +
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl