ankiety

Wpływ manipulacji na decyzje konsumentów

Poniższa ankieta jest całkowicie anonimowa. Jej wypełnienie nie powinno zająć więcej niż 10 minut. Pytania dotyczą manipulacji w marketingu, a odpowiedzi służą wyłącznie celom naukowym i zostaną wykorzystane podczas pisania pracy licencjackiej. Bardzo proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi na pytania. Jeśli w pytaniu nie wskazano inaczej, proszę o zaznaczenie jednej, najbardziej odpowiadającej opcji.
  • Czy lubi Pan/Pani robić zakupy?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie mam zdania
  • Jak często odwiedza Pan/Pani centra handlowe?
    *
    • Codziennie
    • 3-6 razy w tygodniu
    • 1-2 razy w tygodniu
    • 1-2 razy w miesiącu
    • Rzadziej
  • W jakich celach przeważnie udaje się Pan/Pani do centrów handlowych? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 2 odpowiedzi)
    *
    • Zrobić konkretne, zaplanowane wcześniej zakupy
    • Po prostu pochodzić po sklepach, może coś kupić
    • Spotkać się ze znajomymi
    • Porównać ceny z ofertami w internecie
    • Skorzystać z usług rozrywkowych (np. kino, salon gier)
  • Czy zdarzyło się Panu/Pani dokonać zakupu produktu, którego Pan/Pani nie potrzebował/a?
    *
    • Bardzo często
    • Często
    • Sporadycznie
    • Nigdy
  • Czy zdarzyło się Panu/Pani kupić produkt ustawiony tuż przy kasie?
    *
    • Bardzo często
    • Często
    • Sporadycznie
    • Nigdy
  • Czy zdarzyło się Panu/Pani wydać na zakupy większą kwotę niż początkowo planowaną?
    *
    • Bardzo często
    • Często
    • Sporadycznie
    • Nigdy
  • Czy zdarzyło się Panu/Pani dokonać zakupu produktu pod wpływem promocji przez hostessy?
    *
    • Tak, wiele razy
    • Sporadycznie
    • Nie, nigdy
    • Nie pamiętam
  • Czy dokonując zakupu produktu z wybranego sektora (np. laptopy, obuwie itp.) ma Pan/Pani wcześniej ustaloną konkretną markę i model?
    *
    • Tak, zawsze
    • Przeważnie tak
    • Trudno powiedzieć
    • Raczej nie
    • Nie, nigdy
  • Dokonując zakupu, na co zwraca Pan/Pani największą uwagę? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 2 odpowiedzi)
    *
    • Cena
    • Jakość
    • Ilość
    • Opakowanie
    • Marka
    • Reklama
    • Długoletnia tradycja firmy
    • Popularność produktu
  • Kto lub co ma największy wpływ na Pana/Pani decyzje zakupowe?
    *
    • Znajomi
    • Rodzina
    • Sprzedawca
  • Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam? (w telewizji, prasie, internecie itp.)
    *
    • Lubię oglądać reklamy
    • Mam obojętny stosunek do reklam
    • Nie lubię lecz muszę oglądać reklamy
    • Nie lubię reklam i ich nie oglądam
  • Czy uważa Pan/Pani, że można wierzyć treściom reklamowym?
    *
    • Tak, reklamy zawsze lub prawie zawsze mówią prawdę
    • Reklamy tylko częściowo mówią prawdę
    • Reklamy ukrywają większość ważnych informacji
    • Reklamy zawsze kłamią
  • Czy dokonał Pan/Pani zakupu produktu w skutek oddziaływania reklamy?
    *
    • Tak, bardzo często
    • Sporadycznie
    • Nigdy
    • Nie pamiętam
  • Jeśli tak, jakiego rodzaju produktu dotyczyła ta reklama? (Można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
    • Sprzęt RTV/AGD
    • Samochody
    • Kosmetyki
    • Alkohol
    • Słodycze
    • Herbata/kawa
    • Nabiał
    • Wędliny
  • Na co zwraca Pan/Pani największą uwagę w przekazie reklamowym? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
    *
    • Konkretne informacje
    • Demonstracja produktu
    • Elementy wizualne (np. efekty specjalne, kolory)
    • Humorystyczna forma
    • Chwytliwy tekst
    • Obecność znanej postaci
    • Wpadająca w ucho muzyka
  • Czy w przypadku gdy w reklamie produktu występuje popularna osoba traktuje Pan/Pani przekaz z większym zaufaniem?
    *
    • Tak, zdecydowanie
    • Zależy czy daną osobę darzę sympatią
    • Nie, nie zwracam na to uwagi
  • Płeć
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek
    *
    • Poniżej 18
    • 18-29
    • 30-39
    • 40-49
    • 50-59
    • Powyżej 59
  • Miejsce zamieszkania
    *
    • Wieś
    • Miasto do 50 tys. mieszkańców
    • Miasto 50-100 tys. mieszkańców
    • Miasto 100-500 tys. mieszkańców
    • Miasto powyżej 500 tys. mieszkańców
  • Wykształcenie
    *
    • Podstawowe
    • Zawodowe
    • Średnie
    • Wyższe
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl