ankiety

Kontrowersyjne kampanie reklamowe

Poniższa ankieta ma na celu zebranie danych statystycznych dotyczących szokujących kampanii reklamowych. Wyniki badania zostaną wykorzystane w pracy licencjackiej. Dziękuję za poświęcenie swojego czasu.
  • Jaki jest Pana/i stosunek do reklam?
    • samodzielnie wyszukuję ciekawe reklamy, np. w internecie
    • gdy się z nimi stykam oglądam z zainteresowaniem, ale nie poszukuję samodzielnie
    • nie zwracam na nie uwagi
    • uważam, ze jest ich zbyt dużo i jestem zmuszona/y do ich oglądania
    • denerwują mnie
    • nie mam zdania
  • Co najbardziej ceni Pan/i w reklamach?
    • rzetelną informację
    • humor
    • oryginalność
    • dobrą muzykę
    • estetyczny wygląd
    • inne
  • Czy przychodzi Pani/nu na myśl reklama, w której twórcy posłużyli się szokującymi elementami?
    • tak
    • nie
  • Czy uważa Pan/i, że ta reklama była niesmaczna i nie powinno się jej publikować?
    • tak
    • nie
  • Jaki wpływ mają szokujące reklamy na zachowania konsumentów? (np. zachęcają, zniesmaczają, czynią markę rozpoznawalną itp.)
  • Czy w trakcie tworzenia reklam:
    • nie istnieje żadna granica, która ogranicza naszą kreatywność
    • są pewne tematy, których nie powinno się poruszać
    • reklama powinna być dostosowana do promowanego produktu
  • Tematy kontrowersyjne, tabu wykorzystywane w reklamach
    • znieczulają nas na problemy
    • skłaniają do rozmów na trudne tematy
    • nie mają wpływu na nasze postrzeganie rzeczywistości
  • Czy uważa Pan/Pani, że reklamy są teraz bardziej wyzywające i szokujące niż kilka lat temu?
    • tak
    • nie
  • Czy uważa Pan/Pani, że szokowanie jest niezbędnym elementem do przyciągnięcia uwagi?
    • tak
    • nie
  • Które z tematów Pana/i zdaniem nie powinny być używane w trakcie tworzenia kampanii reklamowych? (możliwe wiele odpowiedzi)
  • Kampanie społeczne i komercyjne:
    • rządzą się takimi samymi prawami, powinny być tworzone w podobny sposób
    • kampanie społeczne mają większe prawo do szokowania, bo zwracją uwagę na problemy społeczne
    • kampanie komercyjne mają większe prawo do szokowania, bo muszą się wyróżnić
    • nie mam zdania
  • Płeć:
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Miejsce zamieszkania
    • miasto
    • wieś
  • wiek:
    • 1-20 lat
    • 21-30 lat
    • 31-40 lat
    • powyżej 40 lat
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl