ankiety online

Nowe biuro obsługi klienta w Warszawie - ankieta

Ankieta ma na celu pomóc poznać Państwa oczekiwania na temat biura obsługi klienta w Warszawie, które zostanie wkrótce otwarte.
  • W jakim przedziale godzinowym najczęściej odwiedzałabyś/odwiedzałbyś biuro obsługi klienta w Warszawie?
    • 08-10
    • 10-12
    • 12-14
    • 14-16
    • 16-18
    • 18-20
  • Wybierz dwie najważniejsze funkcje, jakie według Ciebie spełniać powinno biuro obsługi klienta w Warszawie
    • Punkt sprzedaży
    • Punkt odbioru buforów
    • Biuro informacji
    • Organizowanie prezentacji / planów
  • Na ile ważne jest dla Twojej grupy istnienie biura obsługi klienta w Warszawie?
    • Bardzo ważne
    • Ważne – chcę w Warszawie rozbudowywać grupę
    • Nieważne – nie zamierzam rozbudowywać grupy w Warszawie
    • Nie mam zdania
  • Z jaką częstotliwością zamierzasz odwiedzać biuro obsługi klienta w Warszawie?
    • 10 i więcej razy w miesiącu
    • Raz na tydzień
    • Dwa razy w miesiącu
    • Raz w miesiącu
    • Rzadziej niż raz w miesiącu
  • W związku z zakupami w biurze obsługi klienta preferujesz zapłatę:
    • Gotówką
    • Przelewem
  • Tutaj wpisz swoje uwagi i sugestie dotyczące biura obsługi klienta w Warszawie.
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl