ankieta

OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ

Określenie grupy docelowej przed rozpoczęciem internetowej kampanii marketingowej ma ogromne znaczenie. Przejrzyj zaprezentowane tu dane demograficzne i zaznacz te, które - jak sadzisz - pasują do Twojego produktu bądź usługi. W niektórych przypadkach odpowiedz może brzmieć „Wszystkie powyższe”. Pamiętaj jednak o tym, że marketing ogólny jest bardzo drogi. Im bardziej szczegółowo potrafisz określić, do kogo chcesz dotrzeć, tym tańsza i skuteczniejsza będzie Twoja kampania marketingowa.
  • Płeć:
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek:
    *
    • Poniżej 18 lat
    • 18 – 25 lat
    • 25 – 30 lat
    • 30 – 35 lat
    • 35 – 40 lat
    • 40 – 50 lat
    • 50 – 60 lat
    • Powyżej 60lat
  • Miesięczny dochód w gospodarstwie domowym:
    *
    • Poniżej 1 800 zł
    • 1 800 – 2 500 zł
    • 2 500 – 5 000 zł
    • 5 000 – 10 000 zł
    • powyżej 10 000 zł
  • Wykształcenie:
    *
    • Podstawowe
    • Średnie
    • Licencjat
    • Wyższe
  • Stan Cywilny:
    *
    • Mężatka/Żonaty
    • Kawaler/Panna
    • Rozwiedziony/a
  • Dzieci:
    *
    • TAK
    • NIE
  • Wykonywane zajecie (np. praca fizyczna, administracja, specjalista)
    *
  • Miejsce zamieszkania
    • wieś
    • miasto
    • powiat
    • województwo
    • kraj
    • kontynent
    • świat
  • Do jakiego typu użytkownika Internetu chcesz skierować swoja reklamę:
    *
    • Nowicjusz
    • Średnio zaawansowany
    • Zaawansowany
  • Gdzie Twoi klienci docelowi używają komputera:
    *
    mało średnio dużo
    dom
    praca
  • Jakie jest ich hobby?
    *
  • Inne ważne cechy, które Twój klient docelowy powinien posiadać.
    *
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl