ankiety

Lokowanie produktów w grach komputerowych

Szanowny Panie/Szanowna Pani, Ankieta ta jest całkowicie naukowa i jest prowadzona przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Koordynatorem projektu jest dr Maciej Mitręga. Dane zgromadzone w wyniku ankiety są anonimowe. Zachęcamy do szczerych odpowiedzi na udzielone pytania. Wszystkie pytania dotyczą gier komputerowych oraz marek produktów, które są prezentowane w grach. W ankiecie mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które ukończyły 16 lat.

Ankieta została zakończona.

  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Czy kiedykolwiek widziałaś/eś nazwy komercyjnych produktów czy nazwy firm w grze komputerowej?
    • Tak
    • Nie (Ankieta nie jest skierowana do Ciebie. Dziękujemy za uwagę!)
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Jakiego typu były gry, w których zauważyłaś/eś nazwy produktów/nazwy firm? (można zaznaczyć więcej typów, jeśli to stosowne):
    • Action/Shooter (akcja/strzelanka)
    • Adventure (przygodowa)
    • Role-playing (RPG)
    • Symulacja budowy lub zarządzania
    • Symulacja życia
    • Symulacja pojazdu
    • Strategia
    • Gra sportowa
    • Gra innego typu
  • Tutaj wpisz pytanie ...
  • Jaki był tytuł gry, w której najbardziej intensywnie pojawiały się nazwy produktów/nazwy firm?
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Czy pamiętasz jakieś marki produktów, które były prezentowane w grze?
    • Tak
    • Nie (proszę przejśc do pytania nr 7)
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Jakiego typu był produkt, który był prezentowany w grze?
    • Zimne napoje
    • Napoje alkoholowe
    • Fast food'y
    • Pojazdy mechaniczne
    • Słodycze/chipsy/snaki
    • Sprzęt elektroniczny
    • Software (programy, gry)
    • Telefony/akcesoria telefoniczne
    • Produkty innego typu
  • Tutaj wpisz pytanie ...
  • Wymień marki i/lub nazwy produktów, które były prezentowane w grze?
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Ile godzin spędzasz miesięcznie grając w gry komputerowe?
    • mniej niż 10 godzin
    • 11-30 godzin
    • 31-70 godzin
    • 71-125 godzin
    • 126-200 godzin
    • powyżej 200 godzin
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    odp 1 odp 2 odp 3 odp 4
    odp 1
    odp 2
    odp 3
    odp 4
  • Określ proszę w jakim stopniu zgadzasz się z następującymi stwierdzeniami:
    całkowicie się zgadzam raczej się zgadzam raczej się nie zgadzam całkowicie się nie zgadzam
    Często gram w gry komputerowe
    Niektóre gry są dla mnie naprawdę ważne
    Nie jestem w stanie spędzać zbyt wielu czasu , grając na komputerze
    W grach komputerowych jest zbyt wiele reklam i nazw produktów
    Widziałem/am bardzo wiele logotypów i nazw produktów w grach
    Nazwy produktów nie są zbyt intensywnie promowane w grach
    W grach prezentowane są raczej fikcyjne niż prawdziwe marki
    Prezentowanie nazw produktów w grach czyni je bardziej realistycznymi
    Umieszczanie nazw firm w grach zmniejsza realizm gier
    Z reguły występuje dobre dostosowanie rodzaju gry oraz rodzaju reklamowanego produktu
    Marki prezentowane w grach są niedostosowane do treści tych gier
    Nie zagrałbym w grę, gdybym wiedział wcześniej, że pojawiają się w tej grze jakieś nazwy produktów w celach komercyjnych
    Nie cierpię oglądać nazw produktów w grach komputerowych
    Używanie nazw prawdziwych produktów w grach jest nieetyczne
    Wolę gry, w których nie ma żadnych reklam od tych, w których są reklamy
    Nie ciepię oglądać reklam w telewizji
    Podczas oglądania programu TV często zmieniam kanały by uniknąć reklam
    Reklamy dostarczają różnych ważnych informacji
    Oglądanie reklam jest przyjemne
    W grach prezentowane są tylko marki/produkty, którą są dobrze znane w rzeczywistości
    Firmy, które prezentują się w grach to najlepsze firmy na rynku
    Nigdy nie słyszałem w życiu codziennym o nazwach produktów, które są prezentowane w grach
    Nazwy produktów są umieszczane w grach w przyjemny/miły sposób
    Oglądanie pewnych komercyjnych marek w grach było niezłą zabawą dla mnie
    Oglądanie nazw produktów w grach komputerowych nigdy nie może być przyjemne
    zgadzam się
    trudno powiedzieć
    nie zgadzam się
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Co robisz, gdy widzisz reklamy w grze komputerowej?
    • Zawsze całkiem je ignoruje/pomijam
    • Zwykle je ignoruje/pomijam
    • Trudno powiedzieć
    • Zwykle ją czytam/oglądam
    • Zawsze ją czytam/oglądam
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Płeć
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Wiek
    • 16-25 lat
    • 26-35 lat
    • 36-45 lat
    • 46-55 lat
    • 56-65 lat
    • powyżej 65 lat
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Wykształcenie
    • Podstawowe
    • Średnie
    • Techniczne
    • Wyższe
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • Jakiej jesteś narodowości?
    • polskiej
    • innej
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • odp 1
    • odp 2
    • odp 3
    • odp 4
  • W jakim stopniu ankieta była dla Ciebie zrozumiała?
    • Całkowicie zrozumiała
    • Raczej zrozumiała
    • Trudno powiedzieć
    • Raczej niezrozumiała
    • Całkowicie niezrozumiała
  • Kto zachęcił Cię do udziału w ankiecie?
    • Mateusz Gumieniak
    • Mira Gęborska
    • Mateusz Banasik
    • Krzysztof Kosmala
    • Monika Kłapsia
    • Karolina Kałuża
    • Martyna Sawicka
    • Pola Piątek
    • Anna Kozieł
    • Wojtek Witkowski
    • Sara Bensaid
    • Katarzyna Dźwigulska
    • odp 1
    • odp 1
    • odp 1
    • odp 1
    • odp 1
    • odp 1
    • odp 1
    • odp 4
  • Kto zachęcił Cie do udziału w ankiecie?
    • Mateusz Banasik
    • Mira Gęborska
    • Mateusz Hilgner
    • Mateusz Gumieniak
    • Monika Kłapsia
    • Karolina Kałuża
    • Marta Hełka
    • Ewelina Rządkowska
    • Pola Piątek
    • Anna Kozieł
    • Martyna Sawicka
    • Sara Bensaid
    • Katarzyna Dźwigulska
    • Krzysztof Kosmala
    • Wojtek Witkowski
    • Paweł Kozaczenko
    • Piotr Budzyński
    • Agata Kowalcze
    • Magda Jędrzejak
    • Jacek Szwed
  • Aby sprawdzić, czy kwestionariusze były wypełnione przez prawdziwych graczy, chcielibyśmy prosić Cię o twój adres email. Ten adres email nie będzie wy
  • Tutaj wpisz pytanie ...Aby sprawdzić, czy kwestionariusze były wypełnione przez prawdziwych graczy, chcielibyśmy prosić Cię o twój adres email. Ten a

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl