ankiety online

Ankieta dotycz?ca zakupów internetowych i form reklamy

ankieta potrzebna do pracy magisterskiej. Prosz? o rzetelne zapoznanie si? z jej tre?ci? oraz wype?nienie. Z góry dzi?kuje !!!!
  • Jak cz?sto korzysta Pan/i z Internetu?
    *
    • codziennie lub prawie codziennie
    • kilka razy w tygodniu
    • kilka razy miesi?cu
    • bardzo rzadko, kilka razy w roku
  • Czy kiedykolwiek robi? Pan/i zakupy przez Internet?
    *
    • tak
    • nie
  • Jak cz?sto zdarza si? Panu/i robi? zakupy przez Internet?
    *
    • raz w tygodniu
    • kilka razy w tygodniu
    • raz w miesi?cu
    • raz na pó? roku
    • rzadziej ni? raz na rok
  • Co sk?ania Pana/i? do zakupów przez Internet?
    *
    • ?atwo?? dost?pu
    • dobry opis produktu
    • cena wzgl?dem produktów oferowanych w tradycyjnej formie dystrybucji
    • wygoda oraz dostarczenie produktu do domu
    • inne…
  • Czym kieruje si? Pan/i przy wyborze konkretnego produktu przy zakupach internetowych:
    • interesuj?ca forma reklamy sklepu b?d? produktu
    • opinie o produkcie innych u?ytkowników,
    • ?atwo?? porównania cen
    • szczegó?owe informacje o produkcie
    • obj?cie produktu promocj? i wyró?nienie go z po?ród innych
    • inne…
  • Czy uwa?a Pan/i, ?e robienie zakupów przez Internet mo?e wi?za? z ponoszeniem du?ego ryzyka?
    • tak
    • nie
    • trudno powiedzie?
  • Tutaj wpisz pytanie ...
    • z nieotrzymaniem zamówionego produktu
    • produkt mo?e zosta? uszkodzony podczas wysy?ki
    • mo?na by? zawiedziony nisk? jako?ci? produktu uprzednio go nie maj?c w r?kach
    • w przypadku awarii przedmiotu trzeba ponie?? podwójny koszt wysy?ki reklamowanego produktu
    • inne…
  • Co uwa?a Pan/i za najbardziej po??dan? cech? sklepu online?
    • bezpo?redni dost?p do ekspertów online
    • poprawnie zbudowana, zrozumia?a i ?atwa w nawigacji strona internetowa
    • wysoka jako?? us?ug
    • niskie ceny
    • koszty przesy?ki gratis
  • Czy zwraca Pan/i uwag? na techniki reklamy poszczególnych firm oraz produktów w popularnych formach marketingu internetowego? Np. bannery, okienka pop
    • tak
    • nie
    • zwykle nie mam czasu na zwracanie uwagi na reklam?
  • które z ni?ej wymienionych form reklamy zach?ci?y Pana(i) do nabycia jakiego? produktu lub us?ugi. Prosz? wskaza? tyle mo?liwo?ci odpowiedzi, ile Pan
    • okienka pop-up
    • okienka pop-up
    • sky skraper
    • top-layer
    • konkursy, ankiety, promocje
    • listy mailingowe (subskrypcja)
    • spam (niechciane wiadomo?ci)
    • reklama kontekstowa
    • najwy?sza pozycja w wyszukiwarce
  • Czy uwa?a Pan/i, ?e reklama internetowa mo?e by? niekiedy frustruj?ca i ingeruj?ca w swobodne korzystanie z Internetu? Np. pojawianie si? okienek pop-
    • tak
    • nie
    • nie przeszkadzaj? mi, kiedy wyskoczy zapoznaje si? z reklam? i zamykam
  • W momencie poszukiwa? pewnego konkretnego produktu lub us?ugi w Internecie czym Pan/i si? kieruje?
    • odwo?aniem w wyszukiwarce oraz najwy?sz? w niej pozycj?
    • skojarzeniem produktu z zobaczon? kiedy? reklam? w Internecie
    • opini? g?ównie innych u?ytkowników Internetu np. fora spo?eczno?ciowe
    • produktem zareklamowanym w mediach tradycyjnych takich jak: telewizja, radio, prasa
    • inne…
  • Czy uwa?a Pan/i, ?e Internet jest opiniotwórczym i wiarygodnym ?ród?em informacji na temat przedsi?biorców oraz produktów które s? na tym rynku dost?p
    • zdecydowanie tak
    • tak
    • zdecydowanie nie
    • nie
    • nie mam zdania, kieruje si? jedynie w?asnym rozs?dkiem i potrzebami
  • 15. Wiek:
    • poni?ej 18
    • 18-25
    • 26-35
    • 35-50
    • 51-65
    • 66 i wi?cej
  • P?e?:
    • Kobieta
    • M??czyzna
  • Jakie posiada Pan/i wykszta?cenie?
    • podstawowe
    • gimnazjalne
    • zawodowe
    • ?rednie
    • wy?sze
    • inne…
  • Miejsce zamieszkania:
    • wie?
    • miasto do 50 tys. mieszka?ców
    • miasto od 50 do 250 tys. mieszka?ców
    • miasto od 250 do 500 tys. mieszka?ców
    • miasto powy?ej 500 tys. mieszka?ców
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl