ankieta online

Ankieta dotycząca Urzędu Miasta w Żywcu

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie moją ankietą i będę wdzięczna za udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa. Wyniki będą następnie poddane ocenie dla potrzeb zajęć z przedmiotu "Samorząd terytorialny" w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
  • Czy korzystał/a Pan/i z usług świadczonych przez Urząd Miasta w Żywcu? Jeżeli zaznaczona została odpowiedź „Nie” proszę o niewypełnianie dalszej części ankiety, tylko wypełnienie metryczki podanej na dole strony.
    *
    • Tak
    • Nie
  • Kiedy ostatnio korzystał/a Pan/i z wyżej wymienionych usług?
    *
    • w ostatnim miesiącu
    • w ciągu ostatnich 6 miesięcy
    • w bieżącym roku
    • więcej niż rok
  • W jaki sposób kontaktował/a się Pan/i z Urzędem?
    *
    • osobiście
    • telefonicznie
    • za pomocą faxu
    • drogą mailową
    • listownie
  • Czy termin załatwienia sprawy odpowiadał Panu/i?
    *
    • tak
    • nie
  • Jeżeli w poprzednim pytaniu została zaznaczona odpowiedź "nie" proszę o uzasadnienie co według Pana/i było powodem długiego załatwienia sprawy? W przeciwnym przypadku proszę o kontynuowanie wypełniania ankiety od punktu numer 6.
  • Jak ocenia Pan/i sposób świadczenia usług przez pracowników urzędu?
    *
    • bardzo dobrze
    • dobrze
    • dostatecznie
    • niedostatecznie
  • Czy otrzymał/a Pan/i wszelkie niezbędne informacje dotyczące rozwiązania swojego problemu?
    *
    • tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • nie
  • Jak ocenia Pan/i profesjonalizm obsługi pracownika, który zajmował się Pańskim zagadnieniem.
    *
    • bardzo dobrze
    • dobrze
    • dostatecznie
    • niedostatecznie
  • Jak ocenia Pan/i uprzejmość i zaangażowanie pracownika, który zajmował się Pańskim zagadnieniem.
    *
    • bardzo dobrze
    • dobrze
    • dostatecznie
    • niedostatecznie
  • Czy podczas wypełniania dokumentów ma Pan/i możliwość do zachowania prywatności?
    *
    • tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • nie
  • Czy informacje zawarte w broszurach oraz na tablicach ogłoszeń były Panu/i pomocne w rozwiązaniu swojego problemu?
    *
    • tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • nie
  • Proszę zaznaczyć co według Pana/i pełni ważną rolę w procesie obsługi klienta. Możliwe jest zaznaczenie kilku odpowiedzi.
    *
    • wiedza i kompetencje pracownika
    • szybkość udzielania informacji
    • uprzejmość pracownika
    • łatwość obsługi strony internetowej Urzędu
    • wystrój otoczenia
  • Czy Pana/i zdaniem oznakowanie poszczególnych pomieszczeń w budynku spełnia należycie swoje zadanie?
    *
    • tak, bez problemu dotarłem/am do szukanego pomieszczenia
    • raczej tak, ale wystąpiły małe trudności z dotarciem na miejsce
    • raczej nie, długo zajęło mi szukanie odpowiedniego pomieszczenia
    • zdecydowanie nie, oznakowanie nie doprowadziło mnie do wybranego miejca
  • Jak długo musiał/a Pan/i oczekiwać na przyjście pracownika?
    *
    • nie czekałem/am w ogóle
    • około 5 minut
    • 5-15 minut
    • 15-30 minut
    • powyżej 30 minut
  • Jak często korzysta Pan/i z serwisu internetowego http://www.zywiec.pl/? Jeżeli zaznaczona została odpowiedź „nigdy z niego nie korzystałem/am”, proszę przejść od razu do pytania numer 17.
    *
    • kilka razy w tygodniu
    • kilka razy w miesiacu
    • kilka razy w roku
    • nigdy z niego nie korzystałem/am
  • Czy Pana/i zdaniem serwis ten jest przejrzysty, łatwo znaleźć na nim niezbędne informacje??
    *
    • tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • nie
  • Czy kiedykolwiek kontaktował/a się Pan z burmistrzem miasta drogą elektroniczną? Jeżeli zaznaczona została odpowiedź „nie”, proszę przejść do pytania numer 19.
    *
    • tak
    • nie
  • Czy otrzymał/a Pan/i szybką i pełną odpowiedź na podane zagadnienie?
    • tak, jestem zadowolony z udzielonej szybkiej i pełnej odpowiedzi
    • raczej tak, odpowiedź była szybka lecz nie zawierała wszystkich niezbędnych informacji
    • raczej tak, odpowiedź zawierała niezbędne informacje lecz musiałem/am długo na nią czekać3
    • raczej nie, odpowiedź była niepełna i długo musiałem/am na nią czekać
    • nie, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
  • Co Pana/i zdaniem należałoby zmienić w aby polepszyć jakość usług świadczonych przez urząd?
    *
  • 20. Proszę o wystawienie ogólnej oceny funkcjonowania urzędu (1-ocena najniższa, 6-ocena najwyższa):
    *
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl