ankieta online
Ankieta dotycząca Urzędu Miasta w Żywcu
Serdecznie dziękuję za zainteresowanie moją ankietą i będę wdzięczna za udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa. Wyniki będą następnie poddane ocenie dla potrzeb zajęć z przedmiotu "Samorząd terytorialny" w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Czy korzystał/a Pan/i z usług świadczonych przez Urząd Miasta w Żywcu? Jeżeli zaznaczona została odpowiedź „Nie” proszę o niewypełnianie dalszej części ankiety, tylko wypełnienie metryczki podanej na dole strony.
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Tak
Nie
Kiedy ostatnio korzystał/a Pan/i z wyżej wymienionych usług?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
w ostatnim miesiącu
w ciągu ostatnich 6 miesięcy
w bieżącym roku
więcej niż rok
W jaki sposób kontaktował/a się Pan/i z Urzędem?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
osobiście
telefonicznie
za pomocą faxu
drogą mailową
listownie
Czy termin załatwienia sprawy odpowiadał Panu/i?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
Jeżeli w poprzednim pytaniu została zaznaczona odpowiedź "nie" proszę o uzasadnienie co według Pana/i było powodem długiego załatwienia sprawy? W przeciwnym przypadku proszę o kontynuowanie wypełniania ankiety od punktu numer 6.
Jak ocenia Pan/i sposób świadczenia usług przez pracowników urzędu?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
bardzo dobrze
dobrze
dostatecznie
niedostatecznie
Czy otrzymał/a Pan/i wszelkie niezbędne informacje dotyczące rozwiązania swojego problemu?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
raczej tak
raczej nie
nie
Jak ocenia Pan/i profesjonalizm obsługi pracownika, który zajmował się Pańskim zagadnieniem.
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
bardzo dobrze
dobrze
dostatecznie
niedostatecznie
Jak ocenia Pan/i uprzejmość i zaangażowanie pracownika, który zajmował się Pańskim zagadnieniem.
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
bardzo dobrze
dobrze
dostatecznie
niedostatecznie
Czy podczas wypełniania dokumentów ma Pan/i możliwość do zachowania prywatności?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
raczej tak
raczej nie
nie
Czy informacje zawarte w broszurach oraz na tablicach ogłoszeń były Panu/i pomocne w rozwiązaniu swojego problemu?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
raczej tak
raczej nie
nie
Proszę zaznaczyć co według Pana/i pełni ważną rolę w procesie obsługi klienta. Możliwe jest zaznaczenie kilku odpowiedzi.
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
wiedza i kompetencje pracownika
szybkość udzielania informacji
uprzejmość pracownika
łatwość obsługi strony internetowej Urzędu
wystrój otoczenia
Czy Pana/i zdaniem oznakowanie poszczególnych pomieszczeń w budynku spełnia należycie swoje zadanie?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak, bez problemu dotarłem/am do szukanego pomieszczenia
raczej tak, ale wystąpiły małe trudności z dotarciem na miejsce
raczej nie, długo zajęło mi szukanie odpowiedniego pomieszczenia
zdecydowanie nie, oznakowanie nie doprowadziło mnie do wybranego miejca
Jak długo musiał/a Pan/i oczekiwać na przyjście pracownika?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
nie czekałem/am w ogóle
około 5 minut
5-15 minut
15-30 minut
powyżej 30 minut
Jak często korzysta Pan/i z serwisu internetowego http://www.zywiec.pl/? Jeżeli zaznaczona została odpowiedź „nigdy z niego nie korzystałem/am”, proszę przejść od razu do pytania numer 17.
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiacu
kilka razy w roku
nigdy z niego nie korzystałem/am
Czy Pana/i zdaniem serwis ten jest przejrzysty, łatwo znaleźć na nim niezbędne informacje??
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
raczej tak
raczej nie
nie
Czy kiedykolwiek kontaktował/a się Pan z burmistrzem miasta drogą elektroniczną? Jeżeli zaznaczona została odpowiedź „nie”, proszę przejść do pytania numer 19.
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
Czy otrzymał/a Pan/i szybką i pełną odpowiedź na podane zagadnienie?
tak, jestem zadowolony z udzielonej szybkiej i pełnej odpowiedzi
raczej tak, odpowiedź była szybka lecz nie zawierała wszystkich niezbędnych informacji
raczej tak, odpowiedź zawierała niezbędne informacje lecz musiałem/am długo na nią czekać3
raczej nie, odpowiedź była niepełna i długo musiałem/am na nią czekać
nie, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
Co Pana/i zdaniem należałoby zmienić w aby polepszyć jakość usług świadczonych przez urząd?
*
Proszę wpisać odpowiedź
20. Proszę o wystawienie ogólnej oceny funkcjonowania urzędu (1-ocena najniższa, 6-ocena najwyższa):
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
1
2
3
4
5
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl