ankieta online

ankieta na temat wizerunku Dębicy

do pracy magisterskiej
  • Płeć:
    *
    • Mężczyzna
    • Kobieta
  • Wiek:
    *
    • 19-24 lata
    • 25-39 lat
    • 40-59 lat
    • 60 i wiecęj lat
  • Miejsce zamieszkania:
    *
    • wieś
    • miasto do 100 tys. mieszkańców
    • miasto powyżej 100 tys. mieszkańców
  • Wykształcenie:
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
  • Status zawodowy:
    *
    • uczeń/student
    • pracownik fizyczny
    • pracownik umysłowy
    • bezrobotny
    • rencista/emeryt
    • własna działalność gospodarcza
  • Czy jest Pan/Pani zainteresowany/a kierunkami rozwoju/problemami miasta Dębicy?
    *
    • zdecydowanie nie
    • raczej nie
    • trudno powiedzieć
    • raczej tak
    • zdecydowanie tak
  • Czy bierze Pan/Pani czynny udział w życiu społecznym w swojej gminie?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • W przypadku odpowiedzi pozytywnej proszę wymienić obszary swojej aktywności w życiu społecznym na obszarze miasta Dębica:
  • Jak ocenia Pan/Pani w skali 1-5 (gdzie 1 oznacza ocenę najniższą a 5 najwyższą) następujące cechy charakteryzujące postawę władz miasta?
    *
    Aktywność w pozyskiwaniu środków z UE
    Aktywność w zakresie promocji gminy
    Aktywność w rozwoju infrastruktury
    Przedsiębiorcza postawa władz
    Wrażliwość na potrzeby mieszkańców
    Dbałość o wizerunek czystego miasta
    Partnerskie relacje z lokalną społecznością
  • Czy Pan/Pani zdaniem Dębica posiada jakąś unikalną cechę (atut), która wyróżnia ją na tle innych i mogłaby być wykorzystana w promocji jej wizerunku (np. lokalne potrawy, rzemiosło, znane osoby związane z miastem itp.)?
    *
    • tak
    • nie
    • brak opinii
  • Jeśli na powyższe Pan/Pani odpowiedział/a "tak" proszę uzasadnić:
  • Jeśli w pytaniu 10 była odpowiedź „tak”, to czy ta cecha jest wyeksponowana w działaniach promujących miasto?
    • zdecydowanie nie
    • raczej nie
    • raczej tak
    • zdecydowanie tak
  • Proszę wskazać znane Panu/Pani wykorzystywane formy promocji miasta (można zaznaczyć więcej niż 1):
    *
    • system wydawnictw własnych (gazetka, biuletyny)
    • reklama prasowa
    • reklama radiowa
    • reklama telewizyjna
    • tablice informacyjno – ogłoszeniowe
    • organizowanie targów i wystaw
    • organizowanie różnych imprez (np. festyny)
    • filmy reklamowe o mieście
    • atrakcyjna strona internetowa
  • Co zadaniem Pana/Pani najbardziej psuje wizerunek miasta?
    *
  • Korzystając ze skali od 1-5 proszę ocenić poziom atrakcyjności wizerunkowej miasta Dębica (ocena: 5-najlepsza, 1-najgorsza):
    *
  • Proszę o zweryfikowanie następujących założeń (Skala odpowiedzi wg skali Likerta: Zdecydowanie NIE -1; NIE - 2; Chyba NIE- 3; Trudno określić - 4; Chyba TAK - 5; TAK - 6; Zdecydowanie TAK - 7):
    *
    Jako mieszkaniec miasta odczuwam, że mam przynajmniej częściowy wpływ na zarządzanie nim (np. w czasie spotkań z władzami)
    Władze licząc się z opiniami mieszkańców podejmują decyzje po wcześniejszym rozpoznaniu potrzeb i oczekiwań (np. badania ankietowe)
    Środowisko lokale jest dobrze informowane o bieżących wydarzeniach, sprawach i decyzjach władz (np. w lokalnych mediach, gazetkach, )
    Usługi administracyjne świadczone w urzędzie są na bardzo wysokim poziomie (profesjonalizm, uprzejmość)
    Postawa władz miasta potwierdza, że zawsze nadrzędny jest interes środowiska lokalnego a nie własny lub grupy politycznej
    Posiadany potencjał miasta (walory naturalne, baza surowcowa itp.) są w należyty sposób wykorzystywane w rozwoju gminy
    Miasto prowadzi intensywną działalność promocyjną (targi, obecność w mediach, foldery itp.)
    Miasto organizuje wiele imprez promujących jednostkę (np. festiwale, festyny, cykliczne konkursy itp.)
    Władze podejmują widoczne wysiłki aby wspierać rozwój i wypromować unikalne produkty lokalne (np. znani artyści, lokalne rzemiosło, potrawy itp.)
    Systematycznie i profesjonalnie kształtowany jest przez władze lokalne pozytywny wizerunek miasta
    Lokalne podatki, ceny, opłaty ustalane są z uwzględnieniem finansowych możliwości miejscowych firm i mieszkańców
    W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny rozwój miasta, co poprawiło dobrobyt lokalnej społeczności
    Władze lokalne wykazują wysoką aktywność w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych
    Władze miasta zawsze współdziałają na zasadach partnerstwa z lokalnymi przedsiębiorstwami, stowarzyszeniami czy pojedynczymi osobami
    Dostrzega się szczególną troskę władz o młodych i wykształconych ludzi, zachęcając ich do nowych inicjatyw i pozostania (powrotu do miasta)
    Miasto słynie z tego, że jest przyjazna inwestorom, wspomagając a nie hamując rozwój przedsiębiorczości
    Miasto słynie z tego, że wypowiedziana została zdecydowana walka z korupcją
    Władze miasta często profesjonalnie wypowiadają się w lokalnych mediach, wzmacniając w ten sposób wizerunek miasta
    Władze miasta cechuje profesjonalizm i wysoka kultura, co budzi duże zaufanie mieszkańców
    Zarówno władze, jak i pracownicy urzędu miasta bardzo dobrze wywiązują się ze swej służebnej roli względem społeczności lokalnej
  • Czy ma Pan/Pani wrażenie, że miasto w ciągu ostatnich 5 lat:
    *
    • rozwija się dynamicznie
    • rozwija się w sposób umiarkowany
    • od dawna nic się nie dzieje
    • cofa się w rozwoju
    • pozostaje w tyle w stosunku do innych
  • Jak Pan/Pani ogólnie ocenia działalność władz miasta w zakresie stymulowania jego rozwoju w ostatnich latach ?
    *
    • zdecydowanie pozytywnie
    • raczej pozytywnie
    • raczej negatywnie
    • zdecydowanie negatywnie
  • Proszę określić atrakcyjność wybranych elementów kształtujących wizerunek Pana/Pani gminy (w skali 1- 5, gdzie 1 oznacza niską atrakcyjność a 5 wyjątkowo wysoką)
    *
    Walory środowiska naturalnego (lasy, rzeki, itp.)
    Bogate dziedzictwo kulturowe (folklor, rzemiosło, itp.)
    Architektura dawna i nowa
    Poziom infrastruktury technicznej
    Oferta bazy turystycznej
    Produkt kulturalny (kina, domy kultury)
    Produkt sportowo – rekreacyjny (boiska, imprezy sportowe)
    Produkt kulturalno -rozrywkowy (koncerty, festyny, wydarzenia rocznicowe )
    Produkt handlowo – gastronomiczny
  • Które z wymienionych dziedzin gospodarczych może najefektywniej przyczynić się do aktywizacji bezrobotnych w Pana/Pani gminie? (można zaznaczyć więcej niż 1) :
    *
    • rolnictwo
    • budownictwo
    • produkcja przemysłowa
    • handel
    • transport i łączność
    • usługi
    • turystyka i rekreacja
    • usługi w ochronie środowiska
  • Czy korzystał Pan/Pani z jakiegokolwiek programu aktywizacji?
    *
    • tak
    • nie
  • Jeśli na wcześniejsze pytanie odpowiedział/a Pan/Pani tak, proszę zaznaczyć jakie? (można zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź).
    • dla bezrobotnych
    • dla ludzi powyżej 45 roku życia
    • dla osób bezdomnych
    • dla osób starszych po 55 roku życia
    • dla osób niepełnosprawnych
  • Jakie problemy i trudności napotkał Pan/ Pani przy załatwianiu spraw w urzędzie? (można zaznaczyć więcej niż 1)
    *
    • bariery architektoniczne
    • opieszałość w załatwianiu spraw
    • niekompetencja urzędników
    • arogancja urzędnikow
    • „nieżyciowe” przepisy połączone z brakiem pomocy ze strony urzędników
    • celowe działanie na niekorzyść petenta
  • Jakie zna Pan/Pani organizacje pożytku publicznego funkcjonujące na terenie Dębicy? Czy Pan/Pani z nich korzystał/a ? (Są to: np.: stowarzyszenia, towarzystwa, kluby sportowe, fundacje, koła itp.)
    *
  • Proszę ocenić wartość umiejętności nabywanych przez działanie w organizacjach wymienionych w pytaniu nr 24 przez uszeregowanie ich od 1 do 5 (ocena:5-b.wysoka, 1-b.niska)
    *
    Mobilizują do wolontariatu, szczególnie osoby młode
    Promują wartości tj.: wrażliwość na nierówności społeczne
    Zapewniają rozwój osobowy i satysfakcję
    Dają dobre wzorce do naśladowania
    Popierają współdziałanie
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl