ankiety online

Rola komunikacji interpersonalnej w firmie

Ankieta służy do zbadania komunikacji interpersonalnej w jednej z wiodących na rynku firm. Zebrane wyniki zostaną wykorzystane w pracy magisterskiej i służą tylko do celów naukowych.
  • Płeć:
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wiek:
    • do 25 lat
    • 26-35 lat
    • 36-45 lat
    • 46 lat i więcej
  • W firmie pracuję:
    • od 1 roku
    • od 1 roku do 3 lat
    • od 3 lat lub więcej
  • Wykształcenie:
    • pomaturalne
    • licencjackie
    • magisterskie
    • nadal studiuję
  • Moja praca polega:
    • na zarządzaniu podwładnymi
    • na współpracy w zespole pracowniczym
    • jestem samodzielnym specjalistą
  • Do rozwiązywania barier komunikacyjnych w miejscu pracy najczęściej stosuję:
    • uleganie
    • kompromis
    • rywalizację
    • współpracę
    • unikanie
  • W miejscu pracy lepiej dogaduję się z osobami swojej płci:
    • tak
    • nie
    • nie wiem
  • Kontakt z przełożonym określam jako:
    • bardzo dobry, zawsze mogę się do niego zwrócić
    • średni, są tematy na które lepiej nie rozmawiać
    • słaby, nie czuję żadnego zainteresowania z jego strony
  • Kiedy rozpoczynałam/rozpoczynałem pracę w mojej firmie:
    • przydzielono mi eksperta, który uczył mnie zasad panujących w firmie
    • otrzymałam/łem podstawowe materiały do samodzielnego przestudiowania
    • nie byłam/łem wprowadzany - wszystko wiem z własnych obserwacji
  • Emocje mają duże znaczenie w kontaktach ze współpracownikami:
    • tak
    • nie
    • nie wiem
  • Przełożony analizuje ze mną zakres obowiązków:
    • tak
    • nie
  • Poziom komunikacji w firmie zapewnia mi:
    • wysoki poziom satysfakcji – miła atmosfera pracy i jasne zasady postępowania
    • średni poziom satysfakcji - sporadycznie bywają sytuacje niejasne lub napięte
    • niski poziom satysfakcji - atmosfera napięta, dużo niejasności i niedopowiedzeń
  • W pracy jaką wykonuję dominującą formą przekazu jest:
    • kontakt telefoniczny
    • bezpośrednia rozmowa
    • wiadomości e-mail
    • raporty służbowe
  • Moje relacje ze współpracownikami są:
    • bardzo dobre
    • dobre
    • złe
    • bardzo złe
    • nie wiem
  • Obecny sposób komunikowania w firmie:
    • funkcjonuje bez zarzutów i jest dostosowany do charakteru działalności
    • nie jest zły, ale są pewne niedociągnięcia
    • jest niedopasowany do charakteru firmy i powoduje problemy
  • Gdy w firmie jest realizowany nowy, duży projekt:
    • wszyscy są doskonale poinformowani o nowym przedsięwzięciu
    • wszyscy dowiedzieli się o projekcie, ale tylko nieliczni znają szczegóły
    • o jego istnieniu poinformowane są tylko osoby zaangażowane
  • W przypadku kłopotów z wyznaczonym zadaniem:
    • niezależnie od wszystkiego próbuję rozwiązać go sama/sam, żeby nie zawracać nikomu głowy, żeby nikt nie pomyślał, że sobie nie radzę
    • szukam kogoś, kto pomoże mi go rozwiązać
    • próbuje sama/sam go rozwiązać, ale jeżeli widzę, że mogę mieć z tym problem – natychmiast informuję szefa
    • czekam, aż problem jakoś się rozwiąże, jeżeli nie daje sobie rady dopiero wtedy zgłaszam to do szefa
  • W firmie:
    • widuję się z moimi koleżankami i kolegami z działu na lunchu lub na papierosie i wtedy dowiaduje się, co się dzieje w firmie
    • o zadaniach innych działów dowiaduję się ze spotkań, które odbywają się regularnie
    • o tym, co się dzieje w firmie i co robią moi koledzy dowiaduję się na oficjalnych zebraniach, ale te nie są organizowane regularnie, bo nie ma takiej
    • spotykamy się wtedy, kiedy jest taka potrzeba, albo w sytuacjach kryzysowych
  • Czy działania w obszarze komunikacji w Państwa firmie oparte są na diagnozie opinii i potrzeb pracowników?
    • tak
    • nie
  • Jaka jest Pana/Pani ocena efektywności komunikacji w firmie?
    • bardzo niska
    • niska
    • przeciętna
    • wysoka
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl