ankiety online
Rola komunikacji interpersonalnej w firmie
Ankieta służy do zbadania komunikacji interpersonalnej w jednej z wiodących na rynku firm. Zebrane wyniki zostaną wykorzystane w pracy magisterskiej i służą tylko do celów naukowych.
Płeć:
kobieta
mężczyzna
Wiek:
do 25 lat
26-35 lat
36-45 lat
46 lat i więcej
W firmie pracuję:
od 1 roku
od 1 roku do 3 lat
od 3 lat lub więcej
Wykształcenie:
pomaturalne
licencjackie
magisterskie
nadal studiuję
Moja praca polega:
na zarządzaniu podwładnymi
na współpracy w zespole pracowniczym
jestem samodzielnym specjalistą
Do rozwiązywania barier komunikacyjnych w miejscu pracy najczęściej stosuję:
uleganie
kompromis
rywalizację
współpracę
unikanie
W miejscu pracy lepiej dogaduję się z osobami swojej płci:
tak
nie
nie wiem
Kontakt z przełożonym określam jako:
bardzo dobry, zawsze mogę się do niego zwrócić
średni, są tematy na które lepiej nie rozmawiać
słaby, nie czuję żadnego zainteresowania z jego strony
Kiedy rozpoczynałam/rozpoczynałem pracę w mojej firmie:
przydzielono mi eksperta, który uczył mnie zasad panujących w firmie
otrzymałam/łem podstawowe materiały do samodzielnego przestudiowania
nie byłam/łem wprowadzany - wszystko wiem z własnych obserwacji
Emocje mają duże znaczenie w kontaktach ze współpracownikami:
tak
nie
nie wiem
Przełożony analizuje ze mną zakres obowiązków:
tak
nie
Poziom komunikacji w firmie zapewnia mi:
wysoki poziom satysfakcji – miła atmosfera pracy i jasne zasady postępowania
średni poziom satysfakcji - sporadycznie bywają sytuacje niejasne lub napięte
niski poziom satysfakcji - atmosfera napięta, dużo niejasności i niedopowiedzeń
W pracy jaką wykonuję dominującą formą przekazu jest:
kontakt telefoniczny
bezpośrednia rozmowa
wiadomości e-mail
raporty służbowe
Moje relacje ze współpracownikami są:
bardzo dobre
dobre
złe
bardzo złe
nie wiem
Obecny sposób komunikowania w firmie:
funkcjonuje bez zarzutów i jest dostosowany do charakteru działalności
nie jest zły, ale są pewne niedociągnięcia
jest niedopasowany do charakteru firmy i powoduje problemy
Gdy w firmie jest realizowany nowy, duży projekt:
wszyscy są doskonale poinformowani o nowym przedsięwzięciu
wszyscy dowiedzieli się o projekcie, ale tylko nieliczni znają szczegóły
o jego istnieniu poinformowane są tylko osoby zaangażowane
W przypadku kłopotów z wyznaczonym zadaniem:
niezależnie od wszystkiego próbuję rozwiązać go sama/sam, żeby nie zawracać nikomu głowy, żeby nikt nie pomyślał, że sobie nie radzę
szukam kogoś, kto pomoże mi go rozwiązać
próbuje sama/sam go rozwiązać, ale jeżeli widzę, że mogę mieć z tym problem – natychmiast informuję szefa
czekam, aż problem jakoś się rozwiąże, jeżeli nie daje sobie rady dopiero wtedy zgłaszam to do szefa
W firmie:
widuję się z moimi koleżankami i kolegami z działu na lunchu lub na papierosie i wtedy dowiaduje się, co się dzieje w firmie
o zadaniach innych działów dowiaduję się ze spotkań, które odbywają się regularnie
o tym, co się dzieje w firmie i co robią moi koledzy dowiaduję się na oficjalnych zebraniach, ale te nie są organizowane regularnie, bo nie ma takiej
spotykamy się wtedy, kiedy jest taka potrzeba, albo w sytuacjach kryzysowych
Czy działania w obszarze komunikacji w Państwa firmie oparte są na diagnozie opinii i potrzeb pracowników?
tak
nie
Jaka jest Pana/Pani ocena efektywności komunikacji w firmie?
bardzo niska
niska
przeciętna
wysoka
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl