ankieta online

Ocena dotychczasowej współpracy z RM

  • Jakich kanałów komunikacji z zespołem używa Twój przełożony?
    *
    Zbyt często Optymalnie często Wystarczająco często Powinien częściej
    Mail
    Rozmowy grupowe
    Rozmowy indiwidualne
    Zbyt rzadko
  • Jakie kanały komunikacji między Tobą a przełożonym preferujesz w codziennej pracy (skala od 5 do 1)?
    *
    Bardzo mi odpowiada Preferuję Akceptuje Stronię
    Mailowo
    Spotkania grupowe
    Spotkania indywiudualne
    Forum grupy
  • Twoja opinia na temat komunikacji między Tobą / Zespołem a przełożonym (kilka zdań, plusy, minusy, sugestie, etc.)? ...
    *
  • Czy Twoim zdaniem RM powinien wyróżniać się fachową ( produkty i procesy ) wiedzą z zakresu nad jakim pracuje zespół?
    *
    • Tak - obowiązkowo
    • Powinien - jednak wystarczy podstawowa wiedza do prowadzenia Zespołu
    • Nie musi - ma koordynować pracę, fachowcem jest "Zespół"
    • Nie - powinien skupić się na koordynowaniu pracy Zespołu
  • Oceń poziom fachowej wiedzy swojego RM:
    *
    Ekspercka Duża Wystarczająca Przeciętna
    Produkt
    Procedury
    Systemy
    Nie wystarczająca
  • Oceń poziom fachowej wiedzy swojego RM:
    *
    Ekspercka Duża Wystarczająca Przeciętna
    Rynek / branża
    Sytuacja wewnątrz grupy
    Zarządzanie
    Umiejętności sprzedażowe
    Nie wystarczająca
  • Twoja opinia na temat wiedzy przełożonego (kilka zdań, plusy, minusy, sugestie, etc.)
    *
  • Czy relacje osobiste pomiędzy RM a Doradcami mają wpływ na jego ocenę ich pracy (czy masz wrażenie, że ktoś z zespołu jest faworyzowany,etc.)??
    *
    • TAK
    • NIE
  • Który styl kierowania pasuje najbardziej do Twojego RM?
    *
    • Demokratyczny - zakłada, że najważniejsza jest grupa jako całość. Lider demokratyczny liczy się z sugestiami członków grupy
    • Autokratyczny - zakłada, że najważniejszy w strukturze grupy jest lider. Sam podejmuje decyzje za grupę, nie bierze udziału w pracach grup
    • Delegujący - dający dużą swobodę w planowaniu i organizowaniu zadań oraz samodzielnego podejmowania decyzji przez członków zespołu.
    • Demokratyczny – lider preferuje podejmowanie decyzji wspólnie z podwładnymi.
    • Jednoczący – skupiający dużą uwagę na stosunkach międzyludzkich w organizacji
    • Normatywny - lider przejawia wobec swoich podwładnych bardzo wysokie oczekiwania i ustanawia wysokie standardy efektywności pracy, osobiście dając prz
  • Opisz swojego RM jednym zdaniem / 4 wyrazami
    *
  • Skuteczne zarządzanie według Ciebie to (3 odpowiedzi)?
    *
    • dobra organizacja pracy
    • właściwe podejście kierownika do podwładnego
    • sprawiedliwy podział pracy
    • atmosfera panująca w zespole
    • adekwatne wynagradzanie za wykonaną pracę
    • bezstronność ze strony kierownika
    • rozszerzanie kompetencji pracownika poprzez delegowanie nowych zadań i obowiązków
    • umiejętność "kontrolowania" konfliktów w zespole
  • Dobry RM Twoim zdaniem to osoba (4 odpowiedzi)
    *
    • zaangażowana w cele firmy
    • dobry organizator pracy
    • bezgranicznie oddany organizacji w której pracuje
    • osoba dająca innym poczucie bezpieczeństwa
    • osoba licząca tylko na siebie
    • osoba wiedząca wszystko i nie licząca się z zdaniem innych
    • bezkompromisowa
    • w odpowiednim wieku
    • koleżeńska
    • Lojalna i szczera
    • bezpośrednia w przekazywaniu swojego zdania i opinii
  • Napisz coś o czym Twój RM powinien wiedzieć; Twoje sugestie, opinie, plusy i minusy ale również swoje pomysły na poprawę jakości pracy oraz relacji w zespole. Napisz co chcesz, co czujesz :)
    *
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl