ankieta online

Ankieta służy tylko do napisania pracy licencjackiej

Poniższa ankieta jest całkowicie anonimowa i służy tylko jako materiał badawczy do napisania pracy licencjackiej. Tematem pracy jest: „Psychologiczne sposoby oddziaływania reklamy telewizyjnej dotyczącej przedmiotów codziennego użytku”. Jej wynik, poza wspomnianą pracą, nie będą nigdzie publikowany ani wykorzystany. Serdecznie dziękuję za rzetelne wypełnienie oraz poświęcony czas.
  • Jak często oglądasz telewizję?
    *
    • ponad 4 godziny dziennie,
    • od 1 do 4 godzin dziennie
    • do 1 godziny dziennie,
    • kilka razy w tygodniu,
    • sporadycznie.
  • Jak zachowujesz się w sytuacji gdy film/program jest przerwany blokiem reklamowym?
    *
    • chętnie oglądam reklamy, często są bardzo ciekawe,
    • oglądam dalej na tym samym kanale,
    • przełączam na czas trwania reklam,
    • bardzo mnie to irytuje, zdarza się nawet, że po przełączeniu nie wracam już do oglądanego programu.
  • Jak w skali od 1 do 6 ocenisz Twój poziom sympatii do reklam telewizyjnych, gdzie 1 oznacza bardzo nie lubię, a 6 bardzo lubię.
    *
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
  • Czy uważasz, że produkt reklamowany jest lepszy jakościowo od produktu, którego nie widać w reklamach?
    *
    • zawsze jest on lepszy,
    • często tak jest, ale nie jest to chyba regułą,
    • nie widzę zależności,
    • jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
  • Czy przy dokonywaniu zakupów sugerujesz się reklamą?
    *
    • bardzo często dokonuję zakupu, gdyż dobrze kojarzy mi się z widzianą reklamą,
    • kiedy waham się pomiędzy dwoma produktami, często widziana reklama rozstrzyga mój dylemat na korzyść reklamowanego produktu,
    • reklamy telewizyjne w ogóle na mnie nie działają, przez co wcale się nimi nie sugeruję,
    • często zauważam wręcz odwrotny efekt; kiedy mam dokonać wyboru i przypomnę sobie irytującą reklamę w telewizji, wtedy rezygnuję z wyboru.
  • Czy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy dokonałeś/aś zakupu produktu tylko dlatego, że spodobała Ci się reklama?
    *
    • często kupuję, gdy reklama w telewizji jest ciekawa,
    • raczej reklama na mnie nie wpływa, ale ostatnio dokonałem takiego zakupu,
    • nie przypominam sobie, ale raczej dokonałem takiego zakupu,
    • raczej nie.
    • zdecydowanie nie
  • Ile, w ciągu ostatniego miesiąca, kupiłeś/aś produktów reklamowanych w telewizji, z powodu ciekawej i/lub przekonywujące reklamy?
    *
    • spora część dokonywanych przeze mnie zakupów to produkty reklamowane,
    • kilkanaście,
    • najwyżej kilka,
    • nie kupiłem żadnego produktu z powodu reklamy.
  • W jakim stopniu reklamy telewizyjne wpływają na Twoje decyzje zakupowe?
    *
    • bardzo często kupuję produkty reklamowane,
    • nie jestem podatny/a, ale często kupuję produkty reklamowane,
    • w ogóle reklamy telewizyjne nie wpływają na moje decyzje zakupowe,
    • celowo nie kupuję produktów reklamowanych, ponieważ reklamy bardzo mnie irytują.
  • Postaraj się przypomnieć sobie ostatnie zakupy za kwotę minimum 100 zł. Jaki procent tych zakupów stanowiły produkty, które przynajmniej raz pojawiły się w reklamie telewizyjnej?
    *
    • prawie 100%,
    • około 50%,
    • powyżej 20%,
    • poniżej 20%
    • nie przypominam sobie, żeby chociaż jeden z produktów, które kupiłem/am, był reklamowany w telewizji
  • Co podczas zakupów jest kluczowym elementem wyboru danego produktu?
    *
    • kupuję tylko produkty reklamowane, bo wiem, że tylko one są pewne i sprawdzone.
    • głównie stawiam na jakość, cena nie jest tak istotna,
    • staram się wyważyć pomiędzy dobrą ceną, a dobrym jakościowo produktem,
    • najczęściej cena produktu,
  • W jakim sklepie najczęściej dokonujesz zakupów?
    *
    • hipermarket typu TESCO, REAL, AUCHAN,
    • dyskont typu LIDL, KAUFLAND,
    • BIEDRONKA,
    • sklepik „osiedlowy”,
    • nie mam konkretnego sklepu, w którym robię zakupy.
  • Jaki płyn do naczyń kupujesz najczęściej?
    *
    • FAIRY,
    • PUR,
    • LUDWIK,
    • płyn wyprodukowany specjalnie dla konkretnej sieci sklepów (np. dla BIEDRONKI, TESCO, czy innych podobnych),
  • Jaką pastę do zębów kupujesz najczęściej?
    *
    • COLGATE,
    • BLEND-A-MED,
    • AGUAFRESH,
    • SIGNAL,
    • pastę wyprodukowaną specjalnie dla konkretnej sieci sklepów (np. dla BIEDRONKI, TESCO, czy innych podobnych),
  • Jaki proszek do prania kupujesz najczęściej?
    *
    • VIZIR,
    • PERSIL
    • BRYZA,
    • REX,
    • E,
    • proszek wyprodukowany specjalnie dla konkretnej sieci sklepów (np. dla BIEDRONKI, TESCO, czy innych podobnych),
  • Jaki lek przeciwbólowy kupiłeś w ciągu ostatnich trzech miesięcy?
    *
    • APAP,
    • IBUPROM,
    • OPOKAN,
    • ETOPIRYNA,
    • NUROFEN,
    • METAFEN,
    • inny,
    • nie kupiłem/am w tym czasie żadnego leku.
  • Czy kupiony lek spełnił Twoje oczekiwania? (proszę pominąć jeśli nie dotyczy)
    • zdecydowanie tak,
    • raczej tak,
    • raczej nie,
    • zdecydowanie nie.
  • Podaj swoją płeć.
    *
    • kobieta,
    • mężczyzna.
  • Podaj swój wiek.
    *
    • poniżej 20 lat
    • w przedziale 20 - 30 lat
    • w przedziale 31 - 40 lat
    • w przedziale 41 - 50 lat
    • powyżej 51 lat
  • Podaj swoje wykształcenie.
    *
    • podstawowe,
    • zawodowe,
    • średnie,
    • wyższe,
    • doktoranckie lub wyższe.
  • Gdzie mieszkasz (mieszkałeś/aś) przez ostatnie trzy lata?
    *
    • wieś,
    • miasto do 20 tys. mieszkańców,
    • miasto do 100 tys. mieszkańców,
    • miasto powyżej 100 tys. mieszkańców.
  • Ile wynoszą Twoje miesięczne zarobki?
    • poniżej 1500 zł brutto
    • w przedziale 1500 zł a 1999 zł brutto
    • w przedziale 2000 zł a 3999 zł brutto
    • ponad 4000 zł brutto
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl