ankiety online

Stosunek internautów do zabiegów marketingowych firm na port

Celem jest poznanie preferencji użytkowników portali społecznościowych pod kątem marketingu internetowego.

Ankieta została zakończona.

  • 1. Czy posiada Pan/Pani konto na portalu społecznościowym?
    *
    • tak
    • nie
  • 2. Na których z niżej wymienionych portali społecznościowych posiada Pan/Pani konto?
    *
    • Facebook
    • NK (dawnej nasza-klasa)
    • YouTube
    • MySpace
    • Fotka
    • Epuls
    • Grono
  • Jak często odwiedza Pan/Pani portale społecznościowe?
    *
    • kilka razy dziennie
    • raz dziennie
    • częściej niż raz w tygodniu
    • rzadziej niż raz w tygodniu
  • Które z niżej wymienionych form reklamy są dla Pana/Pani najbardziej widoczne?
    • banner
    • billboard (graficzny baner o powiększonym rozmiarze, zazwyczaj umieszczany w górnej części strony WWW, pomiędzy logo a treścią)
    • skyscraper (rodzaj bannera, umieszczany jest zazwyczaj w pasku bocznym strony)
    • button (jest najmniejszą formą reklamy, wyświetlaną w częściach bocznych strony)
    • pop up (reklama graficzna wyświetlająca się w oddzielnym oknie przeglądarki po wejściu użytkownika na daną stronę WWW)
    • pop under (różni się od pop up jedynie tym, że wyświetla się „pod spodem” głównego okna przeglądarki)
    • toplayer (to reklama wyświetlana nad zawartością witryny. Jest to zazwyczaj animacja zawierająca ruchome elementy graficzne oraz efekty dźwiękowe)
    • video (polegająca na emisji krótkiego, około 30 sekundowego spotu reklamowego)
    • link sponsorowany (jest reklamą tekstową w postaci łącza oznaczonego podpisem "link sponsorowany")
    • audio (jest reklamą, której zadaniem jest odtwarzanie określonego dźwięku w trakcie wyświetlania treści reklamowych)
  • Na co zwraca Pan/Pani szczególną uwagę oglądając reklamy?
    • na tekst
    • na szatę graficzną
    • na muzykę
    • na markę
    • na reklamowany produkt
    • na pomysłowość
  • 6. Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam na portalach społecznościowych?
    • chętnie je oglądam
    • są mi obejętne
    • są irytujące
    • nudzą mnie
  • 7. Jak często klika Pan/Pani w reklamy wyświetlane na portalach społecznościowych?
    *
    • bardzo często
    • często
    • rzadko
    • nigdy
  • 8. Czy jest Pan/Pani w stanie wymienić reklamę, która ostatnio widział(a) na portalu społecznościowym?
    *
    • tak
    • nie
  • 9. Jeśli udzielił Pan/Pani odpowiedzi pozytywnej na poprzednie pytanie proszę o podanie informacji na temat tej reklamy (rodzaj reklamy, portal na któ
  • 10. Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji lub gier oferowanych przez portale społecznościowe?
    *
    • tak
    • nie
  • 11. Jak często korzysta Pan/Pani z oferowanych aplikacji/gier?
    *
    • codziennie
    • raz w tygodniu
    • rzadziej niż raz w tygodniu
  • 12. Jaki jest cel korzystania przez Pana/Panią z oferowanych gier i aplikacji?
    *
    • rozrywka
    • sposób na dudę
    • chęć poznania danego produktu
    • chęć poznania marki
  • 13. Czy odwiedza Pan/Pani profile (w przypadku youtube kanały) firm?
    • tak
    • nie
  • 14. Wymień profile firm, które Pan/Pani odwiedza lub odwiedzał(a)
    *
  • 15. Czym sugeruje się Pan/Pani dodając profile firm do grona znajomych (w przypadku youtube subskrybcja) ?
    *
  • 16. Czy zabiegi marketingowe firm, tj reklamy, gry, aplikacje, strony firmowe mają wpływ na zakup przez Pana/Panią produktów danej firmy?
    *
    • tak
    • nie

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl