ankiety online
Stosunek internautów do zabiegów marketingowych firm na port
Celem jest poznanie preferencji użytkowników portali społecznościowych pod kątem marketingu internetowego.
Ankieta została zakończona.
1. Czy posiada Pan/Pani konto na portalu społecznościowym?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
2. Na których z niżej wymienionych portali społecznościowych posiada Pan/Pani konto?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
Facebook
NK (dawnej nasza-klasa)
YouTube
MySpace
Fotka
Epuls
Grono
Jak często odwiedza Pan/Pani portale społecznościowe?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
kilka razy dziennie
raz dziennie
częściej niż raz w tygodniu
rzadziej niż raz w tygodniu
Które z niżej wymienionych form reklamy są dla Pana/Pani najbardziej widoczne?
banner
billboard (graficzny baner o powiększonym rozmiarze, zazwyczaj umieszczany w górnej części strony WWW, pomiędzy logo a treścią)
skyscraper (rodzaj bannera, umieszczany jest zazwyczaj w pasku bocznym strony)
button (jest najmniejszą formą reklamy, wyświetlaną w częściach bocznych strony)
pop up (reklama graficzna wyświetlająca się w oddzielnym oknie przeglądarki po wejściu użytkownika na daną stronę WWW)
pop under (różni się od pop up jedynie tym, że wyświetla się „pod spodem” głównego okna przeglądarki)
toplayer (to reklama wyświetlana nad zawartością witryny. Jest to zazwyczaj animacja zawierająca ruchome elementy graficzne oraz efekty dźwiękowe)
video (polegająca na emisji krótkiego, około 30 sekundowego spotu reklamowego)
link sponsorowany (jest reklamą tekstową w postaci łącza oznaczonego podpisem "link sponsorowany")
audio (jest reklamą, której zadaniem jest odtwarzanie określonego dźwięku w trakcie wyświetlania treści reklamowych)
Na co zwraca Pan/Pani szczególną uwagę oglądając reklamy?
na tekst
na szatę graficzną
na muzykę
na markę
na reklamowany produkt
na pomysłowość
6. Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam na portalach społecznościowych?
chętnie je oglądam
są mi obejętne
są irytujące
nudzą mnie
7. Jak często klika Pan/Pani w reklamy wyświetlane na portalach społecznościowych?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
bardzo często
często
rzadko
nigdy
8. Czy jest Pan/Pani w stanie wymienić reklamę, która ostatnio widział(a) na portalu społecznościowym?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
9. Jeśli udzielił Pan/Pani odpowiedzi pozytywnej na poprzednie pytanie proszę o podanie informacji na temat tej reklamy (rodzaj reklamy, portal na któ
10. Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji lub gier oferowanych przez portale społecznościowe?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
11. Jak często korzysta Pan/Pani z oferowanych aplikacji/gier?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
codziennie
raz w tygodniu
rzadziej niż raz w tygodniu
12. Jaki jest cel korzystania przez Pana/Panią z oferowanych gier i aplikacji?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
rozrywka
sposób na dudę
chęć poznania danego produktu
chęć poznania marki
13. Czy odwiedza Pan/Pani profile (w przypadku youtube kanały) firm?
tak
nie
14. Wymień profile firm, które Pan/Pani odwiedza lub odwiedzał(a)
*
Zaznacz który z elementów!
15. Czym sugeruje się Pan/Pani dodając profile firm do grona znajomych (w przypadku youtube subskrybcja) ?
*
Zaznacz który z elementów!
16. Czy zabiegi marketingowe firm, tj reklamy, gry, aplikacje, strony firmowe mają wpływ na zakup przez Pana/Panią produktów danej firmy?
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
Ankieta została zakończona.
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl