ankieta online

Opinie rodziców na temat wybranych reklam.

Ankieta dotyczy 4 podanych niżej reklam. Obiektem badania jest opinia rodziców na temat tych reklam oraz zaobserwowanego wpływu tych filmików na zachowania ich dzieci. Badanie dotyczy dzieci w wieku 4-8 lat. reklama 1: http://www.youtube.com/watch?v=p9cvUtCgrm8&feature=BFa&list=PL8B9A932F10453AD3 reklama 2: http://www.youtube.com/watch?v=iQe_0arsf5k reklama 3: http://www.youtube.com/watch?v=4DTFx5V9Lk0&feature=BFa&list=UUJMn_7AgMgaLK3fZzu9masQ http://www.youtube.com/watch?v=EoOyl8R6qyY&feature=autoplay&list=PL8B9A932F10453AD3&playnext=1

Ankieta została zakończona.

  • Proszę zaznaczyć poziom Pani/Pana wykształcenia.
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
  • Proszę zaznaczyć Pańską płeć.
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Proszę zaznaczyć przedział wiekowy do którego Pan/Pani należy.
    *
    • poniżej 30 lat
    • 30 - 40 lat
    • powyżej 40 lat
  • W jakim stopniu zaobserwował(a) Pan(i) podane zachowania u swojego dziecka po obejrzeniu reklamy? (1 oznacza zdecydowane "nie", a 5 zdecydowane "tak")
    *
    1 2 3 4
    śpiewanie piosenki z reklamy
    odgrywanie scenki z reklamy
    używanie tekstów podchwyconych z reklamy
    powielanie zachowań i gestów
    znaczne zwiększenie pragnienia posiadania reklamowanych przedmiotów
    namowy na zakup reklamowanego produktu
  • Jaki wpływ, według Pana/Pani, mają na dziecko podane reklamy
    *
    negatywny neutralny dobry
    Reklama 1 (Kubuś)
    Reklama 2 (Danonki)
    Reklama 3 (Piesek)
    Reklama 4 (Gumki)
  • Jakie pozytywne cechy widzi Pan/Pani w podanych reklamach?
    *
    pobudza wyobraźnię wzbogaca wiedzę, inforumuje rozwija zainteresowania wzbogaca słownictwo
    Reklama 1 (Kubuś):
    Reklama 2 (Danonki):
    Reklama 3 (Piesek):
    Reklama 4 (Gumki):
    inspiruje
    bawi
  • Czy reklamy mają jeszcze inne, niewymienione wcześniej zalety? Jeśli tak, prosze podać jakie.
    *
  • Jakie wady Pana/Pani zdaniem posiadają podane reklamy?
    *
    zachęca do kupna drogich i bezwartościowych towarów za mocno pobudza dziecięce pragnienia ogłupia i oszukuje wzbudza zazdrość
    Reklama 1 (Kubuś):
    Reklama 2 (Danonki):
    Reklama 3 (Piesek):
    Reklama 4 (Gumki):
    przyczynia się do powstawania poczucia mniejszej wartości u dziecka
    wykorzystuje dziecięcą naiwność
  • Czy podane reklamy mają dodatkowe, niewymienione wcześniej wady? Jeśli tak, proszę podać jakie.
    *

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl