ankieta

ANKIETA

Szanowni Państwo! Zwracam się z uprzejmą prośbą o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa a jej wyniki służyć będą jedynie celom badawczym. Serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety.

Ankieta została zakończona.

  • Płeć
    *
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wiek:
    *
    • poniżej 18 lat
    • 18 - 25
    • 26 - 35
    • 36 - 45
    • powyżej 45 lat
  • Wykształcenie:
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
  • Miejsce zamieszkania:
    *
    • wieś
    • miasto poniżej 50 tys. mieszkańców
    • miasto od 50 do 200 tys. mieszkańców
    • miasto powyżej 200 tys. mieszkańców
  • Jak ocenia Pan/Pani swoją sytuację materialną?
    *
    • bardzo dobra
    • dobra
    • średnia
    • zła
    • bardzo zła
  • Które z niżej wymienionych sytuacji skłaniają lub mogłyby skłonić Pana/Panią do dokonania zakupu określonego produktu? (max 3 odpowiedzi)
    • w telewizji, radiu lub prasie pojawiają się ciekawe wzmianki (program, audycja, artykuł) pozytywnie nawiązujące do tego produktu lub firmy
    • znajomy używający produktu danej marki bardzo go zachwalał i polecał jego zakup
    • osoba uchodząca w Pana/Pani otoczeniu za modną i podążająca za najnowszymi trendami zaczęła używać produktu określonej marki
    • wśród znajomych lub w Internecie krąży ciekawa/zabawna historyjka, filmik, gra, zdjęcie nawiązujące do tego produktu
    • na blogu jest dużo interesujących informacji o tym produkcie, organizowane są konkursy, rankingi, ma pozytywne opinie
    • na forum dyskusyjnym lub w serwisie społecznościowym (np. facebook, nasza klasa, goldenline, YouTube, MySpace) jest dużo informacji, nowinek dotyczący
    • otrzymał(-a) Pan/Pani darmową próbkę produktu, który po przetestowaniu okazał się bardzo dobry
    • przypadkowa osoba spotkana w trakcie zakupów poleciła Panu/Pani ten produkt
    • na produkcie jest znaczek/informacja że jego zakup wspiera cel społeczny (np. UNICEF, budowę studni w Sudanie)
  • Jak często poszukuje Pan/Pani informacji o produkcie (np. jego parametrach, rodzajach, opiniach na jego temat, możliwościach zakupu), który ma Pan/Pan
    • codziennie
    • kilka razy w tygodniu
    • kilka razy w miesiącu
    • kilka razy w roku
    • rzadziej niż raz w roku
  • Co jest dla Pana/Pani najczęstszym źródłem informacji o produktach? (max 5 odpowiedzi)
    • telewizja
    • radio
    • prasa
    • opinie innych osób
    • gry, filmiki, zabawne historyjki, wirtualne kartki, wygaszacze itp. dotyczące produktów
    • strony internetowe firm
    • blogi
    • fora dyskusyjne
    • serwisy społecznościowe (np. facebook, goldenline, YouTube, MySpace, nasza klasa)
    • darmowe próbki, degustacje, prezentacje produktów na stoiskach promocyjnych
    • osoby uchodzące w Pana/Pani otoczeniu za modne, lansujące nowe trendy
  • Jakie znaczenie na decyzję o zakupie danego produktu mają poniższe czynniki?
    bardzo duże duże średnie małe
    cena
    jakość
    obsługa klienta
    opinie/rekomendacje
    marka
    miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
    serwis/ gwarancje
    opakowanie
    prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
    bardzo małe
  • Jakie znaczenie na decyzję o zakupie produktów częstego zakupu (np. art. spożywcze, gazety, papierosy) mają poniższe czynniki?
    bardzo duże duże średnie małe
    cena
    jakość
    obsługa klienta
    opinie/rekomendacje
    marka
    miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
    serwis/ gwarancje
    opakowanie
    prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
    bardzo małe
  • Jakie znaczenie na decyzję o zakupie produktów okresowego zakupu (np. meble, sprzęt RTV/AGD, odzież) mają poniższe czynniki?
    bardzo duże duże średnie małe
    cena
    jakość
    obsługa klienta
    opinie/rekomendacje
    marka
    miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
    serwis/ gwarancje
    opakowanie
    prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
    bardzo małe
  • Jakie znaczenie na decyzję o zakupie produktów epizodycznego zakupu (np. wycieczki zagraniczne, dom, samochód) mają poniższe czynniki?
    bardzo duże duże średnie małe
    cena
    jakość
    obsługa klienta
    opinie/rekomendacje
    marka
    miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
    serwis/ gwarancje
    opakowanie
    prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
    bardzo małe
  • Jakiego typu opiniami na temat zakupionego produktu dzieli się Pan/Pani z innymi chętniej?
    • pozytywnymi
    • negatywnymi
    • nie dzielę się z innymi moimi opiniami na temat zakupionych produktów (proszę przejść do pytania 9.)
  • W jaki sposób najczęściej przekazuje Pan/Pani innym swoje opinie o zakupionych produktach?
    • na żywo
    • w Internecie
  • Jak często zdarza się Panu/Pani w trakcie rozmowy wspomnieć o konkretnym produkcie lub firmie (polecić komuś, wyrazić opinię)?
    • codziennie
    • kilka razy w tygodniu
    • kilka razy w miesiącu
    • kilka razy w roku
    • rzadziej niż raz w roku
  • Na ile wiarygodne dla Pana/Pani są poniższe typy opinii (proszę ocenić w skali 1-3 gdzie 1-najbardziej wiarygodne, 3-najmniej wiarygodne)?
    1 2 3
    rekomendacje twarzą w twarz
    opinie w Internecie
    rekomendacje przez telefon
  • Czyim opiniom ufa Pan/Pani najbardziej? (max 3 odpowiedzi)
    • rodzina
    • znajomi
    • sąsiedzi
    • współpracownicy
    • eksperci w danej dziedzinie
    • gwiazdy/osoby popularne
    • przypadkowi ludzie spotkani w trakcie zakupów
    • personel obsługi klienta
  • Co wzbudza Pana/Pani największe zainteresowanie?
    • programy informacyjny, publicystyczne w telewizji
    • informacyjne audycje radiowe
    • informacyjne, publicystyczne teksty w prasie
    • żadne z powyższych
  • Czy zdarzyło się Panu/Pani, że pod wpływem programu telewizyjnego, audycji radiowej czy artykułu w prasie kupił(-a) Pan/Pani bądź zrezygnował(-a) z za
    • tak, kilkanaście razy
    • tak, kilka razy
    • tak, tylko raz
    • nie, nigdy
  • Czy ma Pan/Pani takie zaufanie/przekonanie do jakiegoś produktu, że chętnie przekonuje Pan/Pani innych do jego zakupu?
    • tak, jest wiele takich produktów
    • tak, jest taki produkt
    • nie, nie ma takiego produktu
  • Czy podąża Pan/Pani za trendami dokonując zakupu produktów z następujących kategorii:
    TAK NIE
    art. spożywcze
    kosmetyki i art. chemiczne
    odzież i obuwie
    meble
    samochody
    książki, filmy, gry, muzyka
    zabawki
  • Czy korzysta Pan/Pani z Internetu?
    • tak
    • nie (proszę przejść do pytania)
  • Co sądzi Pan/Pani o krążących w Internecie zabawnych zdjęciach, filmikach, grach interaktywnych, tapetach, wygaszaczach, wirtualnych kartkach itp.? (m
    • chętnie je otrzymuję
    • przekazuję je dalej
    • jesli sam(-a) znajdę coś zabawnego/interesującego wysyłam to innym
    • niechętnie je otrzymuję
    • nie wysyłam ich innym
  • Czy dzięki krążącym w Internecie zabawnym zdjęciom, filmikom, grom interaktywnym, tapetom, wygaszaczom, wirtualnym kartkom itp. dowiedział(-a) się Pan
    • tak, wiele razy
    • tak, raz
    • nie, nigdy
  • Jak często odwiedza Pan/Pani blogi korzystając z Internetu?
    • kilka razy dziennie
    • kilka razy w tygodniu
    • kilka razy w miesiącu
    • kilka razy w roku
    • rzadziej niż raz w roku
    • nie odwiedzam blogów (proszę przejść do pytania)
  • Jakiego typu blogi odwiedza Pan/Pani najczęściej?
    • blogi firmowe (dot. określonej firmy)
    • blogi produktowe (dot. określonego produktu)
    • blogi indywidualne/prywatne
  • Z których portali społecznościowych Pan/Pani korzysta?
    • Facebook
    • Nasza klasa
    • GoldenLine
    • Profeo
    • MySpace
    • Grono
    • YouTube
    • Twitter
    • Inny
    • nie korzystam z żadnych portali społecznościowych
  • Z jakiego rodzaju foró dyskusyjnych Pan/Pani korzysta?
    • ogólne
    • tematyczne
    • nie korzystam z forów dyskusyjnych
  • Czy odwiedzając strony internetowe zdarza się Panu/Pani kliknąć w link/banner na stronie by trafić na stronę konkretnego produktu, firmy czy sklepu in
    • tak, często
    • tak, czasami
    • nie, nigdy
  • Czy dokonał(-a) Pan/Pani zakupu jakiegoś produktu trafiając do sklepu internetowego poprzez link/banner zamieszczony na odwiedzonej przez Pana/Panią s
    • tak, wielokrotnie
    • tak, raz
    • nie, nigdy
  • Czy zdarza się Panu/Pani, że po otrzymaniu próbki produktu i przetestowaniu jej kupuje Pan/Pani ten produkt?
    • tak, bardzo często
    • tak, czasami
    • nie nigdy
  • Czy po przetestowaniu próbki produktu lub jego darmowego egzemplarza zdarza się Panu/Pani polecić go innym?
    • tak, często
    • tak, czasami
    • nie, nigdy
  • Czy chętnie korzysta Pan/Pani z darmowych próbek produktów lub bierze udział w degustacjach?
    • tak
    • nie (proszę przejść do pytania)
  • W jaki sposób najchętniej chciałby(-łaby) Pan/Pani otrzymywać próbki produktów? (max 2 odpowiedzi)
    • przez zamieszczanie ich w prasie
    • w czasie promocji w sieciach sprzedaży (degustacje, stoiska promocyjne)
    • przez dołączanie próbek do innych produktów
    • dostarczanie pocztą do domu po podaniu danych osobowych
  • Jak postrzega Pan/Pani firmy wspierające cele społeczne, organizacje charytatywne?
    • pozytywnie, pomagają potrzebującym
    • negatywnie, nie robią tego bezinteresownie
    • nie ma to wpływu na moje zdanie o firmie
  • Czy częściej od innych produktów kupuje Pan/Pani te, na których jest informacja o przekazaniu procentu od sprzedaży na określony cel społeczny (UNICEF
    • tak
    • nie, nie ma to znaczenie przy wyborze produktu
  • Czy jest Pan/Pani bardziej zadowolony(-a) z zakupu produktów, ktorych producenci wspierają cele społeczne, organizacje charytatywne?
    • tak, cieszy mnie nabywanie tego typu produktów
    • nie, nie ma to wpływu na zadowolenie z zakupu produktu
  • O ile procent więcej jest Pan/Pani skłonny(-a) zapłacić za produkty, które mają dobre opinie, są rekomendowane przez innych?
    • nie zapłacę więcej za produkt tylko ze względu na jego pozytywne opinie/rekomendacje
    • do 10% więcej
    • od 11 do 30% więcej
    • od 31 do 60% więcej
    • powyżej 60% więcej

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl