ankieta
ANKIETA
Szanowni Państwo! Zwracam się z uprzejmą prośbą o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa a jej wyniki służyć będą jedynie celom badawczym. Serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety.
Ankieta została zakończona.
Płeć
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
kobieta
mężczyzna
Wiek:
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
poniżej 18 lat
18 - 25
26 - 35
36 - 45
powyżej 45 lat
Wykształcenie:
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
podstawowe
zawodowe
średnie
wyższe
Miejsce zamieszkania:
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
wieś
miasto poniżej 50 tys. mieszkańców
miasto od 50 do 200 tys. mieszkańców
miasto powyżej 200 tys. mieszkańców
Jak ocenia Pan/Pani swoją sytuację materialną?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
bardzo dobra
dobra
średnia
zła
bardzo zła
Które z niżej wymienionych sytuacji skłaniają lub mogłyby skłonić Pana/Panią do dokonania zakupu określonego produktu? (max 3 odpowiedzi)
w telewizji, radiu lub prasie pojawiają się ciekawe wzmianki (program, audycja, artykuł) pozytywnie nawiązujące do tego produktu lub firmy
znajomy używający produktu danej marki bardzo go zachwalał i polecał jego zakup
osoba uchodząca w Pana/Pani otoczeniu za modną i podążająca za najnowszymi trendami zaczęła używać produktu określonej marki
wśród znajomych lub w Internecie krąży ciekawa/zabawna historyjka, filmik, gra, zdjęcie nawiązujące do tego produktu
na blogu jest dużo interesujących informacji o tym produkcie, organizowane są konkursy, rankingi, ma pozytywne opinie
na forum dyskusyjnym lub w serwisie społecznościowym (np. facebook, nasza klasa, goldenline, YouTube, MySpace) jest dużo informacji, nowinek dotyczący
otrzymał(-a) Pan/Pani darmową próbkę produktu, który po przetestowaniu okazał się bardzo dobry
przypadkowa osoba spotkana w trakcie zakupów poleciła Panu/Pani ten produkt
na produkcie jest znaczek/informacja że jego zakup wspiera cel społeczny (np. UNICEF, budowę studni w Sudanie)
Jak często poszukuje Pan/Pani informacji o produkcie (np. jego parametrach, rodzajach, opiniach na jego temat, możliwościach zakupu), który ma Pan/Pan
codziennie
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
kilka razy w roku
rzadziej niż raz w roku
Co jest dla Pana/Pani najczęstszym źródłem informacji o produktach? (max 5 odpowiedzi)
telewizja
radio
prasa
opinie innych osób
gry, filmiki, zabawne historyjki, wirtualne kartki, wygaszacze itp. dotyczące produktów
strony internetowe firm
blogi
fora dyskusyjne
serwisy społecznościowe (np. facebook, goldenline, YouTube, MySpace, nasza klasa)
darmowe próbki, degustacje, prezentacje produktów na stoiskach promocyjnych
osoby uchodzące w Pana/Pani otoczeniu za modne, lansujące nowe trendy
Jakie znaczenie na decyzję o zakupie danego produktu mają poniższe czynniki?
bardzo duże
duże
średnie
małe
cena
jakość
obsługa klienta
opinie/rekomendacje
marka
miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
serwis/ gwarancje
opakowanie
prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
bardzo małe
Jakie znaczenie na decyzję o zakupie produktów częstego zakupu (np. art. spożywcze, gazety, papierosy) mają poniższe czynniki?
bardzo duże
duże
średnie
małe
cena
jakość
obsługa klienta
opinie/rekomendacje
marka
miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
serwis/ gwarancje
opakowanie
prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
bardzo małe
Jakie znaczenie na decyzję o zakupie produktów okresowego zakupu (np. meble, sprzęt RTV/AGD, odzież) mają poniższe czynniki?
bardzo duże
duże
średnie
małe
cena
jakość
obsługa klienta
opinie/rekomendacje
marka
miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
serwis/ gwarancje
opakowanie
prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
bardzo małe
Jakie znaczenie na decyzję o zakupie produktów epizodycznego zakupu (np. wycieczki zagraniczne, dom, samochód) mają poniższe czynniki?
bardzo duże
duże
średnie
małe
cena
jakość
obsługa klienta
opinie/rekomendacje
marka
miejsce i warunki zakupu (np. godziny otwarcia, parking)
serwis/ gwarancje
opakowanie
prezenty dodawane do produktu (gratisy, próbki itp.)
bardzo małe
Jakiego typu opiniami na temat zakupionego produktu dzieli się Pan/Pani z innymi chętniej?
pozytywnymi
negatywnymi
nie dzielę się z innymi moimi opiniami na temat zakupionych produktów (proszę przejść do pytania 9.)
W jaki sposób najczęściej przekazuje Pan/Pani innym swoje opinie o zakupionych produktach?
na żywo
w Internecie
Jak często zdarza się Panu/Pani w trakcie rozmowy wspomnieć o konkretnym produkcie lub firmie (polecić komuś, wyrazić opinię)?
codziennie
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
kilka razy w roku
rzadziej niż raz w roku
Na ile wiarygodne dla Pana/Pani są poniższe typy opinii (proszę ocenić w skali 1-3 gdzie 1-najbardziej wiarygodne, 3-najmniej wiarygodne)?
1
2
3
rekomendacje twarzą w twarz
opinie w Internecie
rekomendacje przez telefon
Czyim opiniom ufa Pan/Pani najbardziej? (max 3 odpowiedzi)
rodzina
znajomi
sąsiedzi
współpracownicy
eksperci w danej dziedzinie
gwiazdy/osoby popularne
przypadkowi ludzie spotkani w trakcie zakupów
personel obsługi klienta
Co wzbudza Pana/Pani największe zainteresowanie?
programy informacyjny, publicystyczne w telewizji
informacyjne audycje radiowe
informacyjne, publicystyczne teksty w prasie
żadne z powyższych
Czy zdarzyło się Panu/Pani, że pod wpływem programu telewizyjnego, audycji radiowej czy artykułu w prasie kupił(-a) Pan/Pani bądź zrezygnował(-a) z za
tak, kilkanaście razy
tak, kilka razy
tak, tylko raz
nie, nigdy
Czy ma Pan/Pani takie zaufanie/przekonanie do jakiegoś produktu, że chętnie przekonuje Pan/Pani innych do jego zakupu?
tak, jest wiele takich produktów
tak, jest taki produkt
nie, nie ma takiego produktu
Czy podąża Pan/Pani za trendami dokonując zakupu produktów z następujących kategorii:
TAK
NIE
art. spożywcze
kosmetyki i art. chemiczne
odzież i obuwie
meble
samochody
książki, filmy, gry, muzyka
zabawki
Czy korzysta Pan/Pani z Internetu?
tak
nie (proszę przejść do pytania)
Co sądzi Pan/Pani o krążących w Internecie zabawnych zdjęciach, filmikach, grach interaktywnych, tapetach, wygaszaczach, wirtualnych kartkach itp.? (m
chętnie je otrzymuję
przekazuję je dalej
jesli sam(-a) znajdę coś zabawnego/interesującego wysyłam to innym
niechętnie je otrzymuję
nie wysyłam ich innym
Czy dzięki krążącym w Internecie zabawnym zdjęciom, filmikom, grom interaktywnym, tapetom, wygaszaczom, wirtualnym kartkom itp. dowiedział(-a) się Pan
tak, wiele razy
tak, raz
nie, nigdy
Jak często odwiedza Pan/Pani blogi korzystając z Internetu?
kilka razy dziennie
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
kilka razy w roku
rzadziej niż raz w roku
nie odwiedzam blogów (proszę przejść do pytania)
Jakiego typu blogi odwiedza Pan/Pani najczęściej?
blogi firmowe (dot. określonej firmy)
blogi produktowe (dot. określonego produktu)
blogi indywidualne/prywatne
Z których portali społecznościowych Pan/Pani korzysta?
Facebook
Nasza klasa
GoldenLine
Profeo
MySpace
Grono
YouTube
Twitter
Inny
nie korzystam z żadnych portali społecznościowych
Z jakiego rodzaju foró dyskusyjnych Pan/Pani korzysta?
ogólne
tematyczne
nie korzystam z forów dyskusyjnych
Czy odwiedzając strony internetowe zdarza się Panu/Pani kliknąć w link/banner na stronie by trafić na stronę konkretnego produktu, firmy czy sklepu in
tak, często
tak, czasami
nie, nigdy
Czy dokonał(-a) Pan/Pani zakupu jakiegoś produktu trafiając do sklepu internetowego poprzez link/banner zamieszczony na odwiedzonej przez Pana/Panią s
tak, wielokrotnie
tak, raz
nie, nigdy
Czy zdarza się Panu/Pani, że po otrzymaniu próbki produktu i przetestowaniu jej kupuje Pan/Pani ten produkt?
tak, bardzo często
tak, czasami
nie nigdy
Czy po przetestowaniu próbki produktu lub jego darmowego egzemplarza zdarza się Panu/Pani polecić go innym?
tak, często
tak, czasami
nie, nigdy
Czy chętnie korzysta Pan/Pani z darmowych próbek produktów lub bierze udział w degustacjach?
tak
nie (proszę przejść do pytania)
W jaki sposób najchętniej chciałby(-łaby) Pan/Pani otrzymywać próbki produktów? (max 2 odpowiedzi)
przez zamieszczanie ich w prasie
w czasie promocji w sieciach sprzedaży (degustacje, stoiska promocyjne)
przez dołączanie próbek do innych produktów
dostarczanie pocztą do domu po podaniu danych osobowych
Jak postrzega Pan/Pani firmy wspierające cele społeczne, organizacje charytatywne?
pozytywnie, pomagają potrzebującym
negatywnie, nie robią tego bezinteresownie
nie ma to wpływu na moje zdanie o firmie
Czy częściej od innych produktów kupuje Pan/Pani te, na których jest informacja o przekazaniu procentu od sprzedaży na określony cel społeczny (UNICEF
tak
nie, nie ma to znaczenie przy wyborze produktu
Czy jest Pan/Pani bardziej zadowolony(-a) z zakupu produktów, ktorych producenci wspierają cele społeczne, organizacje charytatywne?
tak, cieszy mnie nabywanie tego typu produktów
nie, nie ma to wpływu na zadowolenie z zakupu produktu
O ile procent więcej jest Pan/Pani skłonny(-a) zapłacić za produkty, które mają dobre opinie, są rekomendowane przez innych?
nie zapłacę więcej za produkt tylko ze względu na jego pozytywne opinie/rekomendacje
do 10% więcej
od 11 do 30% więcej
od 31 do 60% więcej
powyżej 60% więcej
Ankieta została zakończona.
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl