ankiety online

Badanie kluczowych kompetencji współczesnego menedżera

W związku z pisaniem pracy magisterskiej pod tytułem: „Znaczenie kluczowych kompetencji współczesnego menedżera w procesach zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie wybranych przedsiębiorstw usługowych”,mam ogromną przyjemność zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w badaniach polegających na wypełnieniu niniejszego kwestionariusza. Badanie ma na celu wskazać kluczowe kompetencje oraz niezbędne umiejętności, jakie powinien posiadać współczesny menedżer w wybranych przedsiębiorstwach usługowych. Pragnę zaznaczyć, iż odpowiedzi są całkowicie anonimowe i wykorzystywane wyłącznie do celów naukowych. Z góry pragnę podziękować za poświęcony czas i wypełnienie ankiety. Z wyrazami szacunku, Studentka Politechniki Koszalińskiej.
  • Płeć ankietera:
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Jaki jest Twój przedział wiekowy?
    *
    • >20
    • 20-30
    • 31-40
    • 41-50
    • 50<
  • Do jakiej działalności usługowej przynależy firma, w której pracujesz?
    *
    • Handel hurtowy i detaliczny
    • Hotele i restauracje, bary szybkiej obsługi, restauracje typu Fast Food
    • Transport
    • Pośrednictwo finansowe
    • Obsługa nieruchomości
    • Administracja publiczna
    • Edukacja
    • Ochrona zdrowia
  • Które z przytoczonych poniżej zdań najsilniej do Ciebie przemawia?
    *
    • Każdy może zostać menedżerem.
    • Cechy przywódcze nabywamy w momencie narodzin i nikt nie jest w stanie się ich nauczyć.
    • Jedynie osoba wykwalifikowana może zajmować kierownicze stanowisko.
  • Który z wymienionych synonimów jest najbliższe ze słowem menedżer?
    *
    • Przełożony
    • Lider
    • Kierownik
    • Szef
    • Dyrektor
    • Przywódca
  • 6. Czy zgodzisz się ze sformułowaniem, że każdy menedżer powinien bezustannie poszerzać wiedzę i zakres umiejętności przy jednoczesnym podnoszeniu kwalifikacji?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie mam zdania
  • Czy zgodzisz się, że dobre relacje pomiędzy menedżerem a podwładnymi, pozytywnie wpływają na jakość wykonywanych usług?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie mam zdania
  • Które cechy według Ciebie, są kluczowe w skutecznym zarządzaniu? (Max. 3 odp.)
    *
    • Empatia
    • Konsekwencja
    • Wytrwałość
    • Skuteczność
    • Opanowanie
    • Samodyscyplina
    • Odporność na stres
    • Obojętność
  • Jakie umiejętności powinien posiadać współczesny menedżer, aby osiągać najlepsze efekty w zarządzaniu zasobami ludzkimi (max. 3 odp.)?
    *
    • Umiejętności koncepcyjne
    • Umiejętności interpersonalne
    • Umiejętności planowania
    • Umiejętności komunikacyjne
    • Umiejętności podejmowania decyzji
    • Umiejętności delegowania zadań
    • Umiejętności rozwiązywania problemów
    • Umiejętności motywowania
    • Umiejętność wywierania wpływu
  • Przemyśl dokładnie i określ, który opis najbardziej odzwierciedla zachowanie Twojego menedżera.
    *
    • Rola interpersonalna (wyznacza cele, reprezentuje przedsiębiorstwo, odpowiada za utrzymanie poprawnych relacji i kontaktów z otoczeniem)
    • Rola informacyjna (sporządza badania i analizy, przekazuje informacje wewnątrz i na zewnątrz organizacji)
    • Rola decyzyjna (podejmuje ryzyko, wprowadza zmiany, rozwiązuje problemy i konflikty, poszukuje kompromisów)
  • Odpowiedzialność za straty materialne lub źle podjęte decyzje w Twojej firmie ponosi:
    *
    • Osoba decyzyjna
    • Podwładny wykonujący zadanie
    • Cały zespół
  • Jaka cecha wśród pracowników jest najwyżej ceniona w Twoim miejscu pracy?
    *
    • Kreatywność
    • Samodzielność
    • Uczciwość
    • Posłuszeństwo
    • Prawidłowe wykonywanie obowiązków
    • Zdyscyplinowanie
    • Brak pewności siebie
  • Jakie czynnik najmocnieji wpływają na autorytet menedżera?
    *
    • Wiedza i wysokie kwalifikacje i
    • Umiejętność manipulacji i wywierania wpływu
    • Cechy osobowości
    • Duża pewność siebie
    • Wysoka kultura osobista
  • Na jaką ocenę określisz atmosferę w swojej pracy?
    *
    • Bardzo dobra
    • Dobra
    • Średnia
    • Zła
    • Bardzo zła
  • Czy jesteś przekonany, że w przedsiębiorstwie, w którym pracujesz menedżer posiada odpowiednie kwalifikacje i fachową wiedzę z zakresu zadań i wszelkich czynności wykonywanych przez zespół?
    *
    • Tak
    • Nie
    • Nie mam zdania
  • Które z wymienionych błędów są najczęściej popełniane przez menedżera zarządzającego w firmie, w ktorej pracujesz?
    *
    • Nie dotrzymuje obietnic
    • Nie dostrzega potrzeb w zespole
    • Zastrasza i krytykuje
    • Niepoprawnie deleguje zadania
    • Doprowadza do niezdrowej atmosfery
    • Unika odpowiedzialności
    • Nie popełnia żadnych z wyżej wymienionych błędów
Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl