ankiety

Wykorzystanie Internetu w Turystyce

Witam! Zwracam się z gorącą prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety. Ankieta jest na potrzeby badania do pracy licencjackiej której temat brzmi "System komunikacji internetowej w turystyce". Dziękuje z góry!!

Ankieta została zakończona.

  • Informacji, o jakich usługach turystycznych Pan/Pani szuka w Internecie najczęściej?
    *
    • usługach hotelowych
    • usługach gastronomicznych
    • usługach transportowych
    • usługach towarzyszących (kulturowych, sportowych, towarzyszkich)
    • imprezach turystycznych
  • Z jakich usług oferowanych przez serwisy internetowe kiedykowliek Pan/Pani korzystał/a? (max 3 odpowiedzi)
    *
    • porównywanie cen produktów turystycznych
    • rezerowowanie usług turystycznych
    • zakup usług turystycznych
    • korzystanie z przewodników i map
    • poszukiwanie informacji na temat usług turystycznych
    • zapoznanie się z opiniami innych klientów
  • Które wg Pana/Pani narzędzia komunikacji marketingowej stosowanych przez przedsiębiorstwa turystyczne są najbardziej skuteczne? (1 - oznacza zgodność w najmniejszym stopniu, a 5 - zgodność w największym stopniu)
    *
    1 2 3 4 5
    Targi
    Reklama radiowa
    Reklama prasowa
    Reklama telwizyjna
    Internet
    Billboardy/ Plakaty
  • Prosze ocenić elemnety strony internetowej które wg Pana/Pani mają największe znaczenie (1 - oznacza zgodność w najmniejszym stopniu, a 5 - zgodność w największym stopniu)
    *
    1 2 3 4 5
    zastosowanie elementów multimedialnych (zdjęcia, filmy)
    łatwość poruszania się na stronie
    możliwość rezerwacji
    zakres oferty
    dostęp do map
    duża liczba informacji na stronie
    opinie innych użytkowników
  • W jakim stopniu zgadza się Pan/Pani z poniżyszmi stwierdzeniami?(1 - oznacza zgodność w najmniejszym stopniu, a 5 - zgodność w największym stopniu)
    *
    1 2 3 4 5
    jestem zadowolony/a z możliwości oferowanych przez Internet odnośnie usług turystycznych
    Poleciłby/am koszyatnie z internetowych serisów turystycznych
    chętnie ponownie skorzystam z internetowych przedsiębiorstw turystycznych
  • Czy wg Pana/Pani internetowe przedsiębiorstwa turystyczne zapewniają wszystkie usługi oferowane przez przedsiębiorstwa tradycyjne?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • nie mam zdania
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Jakie wg Pana/ Pani są największe zalety zakupu usług turystycznych przez Internet? (max 3 odpowiedzi)
    *
    • stały dostęp (24h)
    • proste wyszukiwanie oferty
    • duża liczba sprzedawców i ofert w jednym miejscu
    • różnorodnośc ofert
    • dostęp z dowolnego miescja
    • szybkośc transkacji
    • płatność elektronicczna
  • Jakie wg Pana/Pani są główne wady zakupu usług turysycznych przez Internet? (max 3 odpowiedzi)
    *
    • brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą
    • brak aktualnych informacji
    • dezorientacja wywołaną dużą ilością ofert
    • konieczność posiadania dostępu do Internetu
    • zawodoność systemu bezpieczeństwa
    • niedostarczenie przejrzystości stron
    • możlwiość popełnienia błędu przy zakupie
  • Z jakiego typu stron Internetowych korzysta Pan/Pani najczęściej by zdobyć informację o ofercie turystycznej?
    *
    • strona WWW przedsiębiorstwa
    • blog
    • profil na portalu społecznośćiowym
    • inne
  • Czy reklamy usług turystycznych w Internecie (typu mailing, newslettery, wyskakujące bannery) uważa Pan/ Pani za skuteczne?
    *
    • zdecydowanie tak
    • raczej tak
    • nie mam zdania
    • raczej nie
    • zdecydowanie nie
  • Płeć
    *
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wiek
    *
    • 18-25
    • 26-35
    • 36-50
    • powyżej 50
  • Wykształcenie
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
  • Miejsce zamieszkania
    *
    • wieś
    • miasto do 100 tys. mieszkańców
    • miasto od 100 do 250 tys. mieszkańców
    • miasto od 250 do 500 tys. mieszkańców
    • miasto powyżej 500 tys. mieszkańców

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl