ankiety online

Wykorzystanie grafiki komputerowej w reklamie internetowej

Jestem studentem Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Przygotowuję pracę licencjacką na temat wykorzystania grafiki komputerowej w reklamie internetowej. Zwracam się z uprzejmą prośbą o rzetelne wypełnienie ankiety, co pozwoli mi zdobyć niezbędną wiedzę na ten temat. Pragnę zapewnić o pełnej anonimowości i dyskrecji waszych odpowiedzi, które wykorzystane będą wyłącznie w celach naukowych. Proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi na postawione poniżej pytania. Dziękuję z góry za poświęcony czas!

Ankieta została zakończona.

  • Płeć
    *
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wiek
    *
    • 18-25 lat
    • 26-35 lat
    • 36-50 lat
    • 50 i więcej
  • Wykształcenie
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
  • Jak często korzystasz z Internetu?
    • codziennie
    • sporadycznie
    • w weekendy
    • rzadko
  • W jakim celu najczęściej korzystasz z Internetu?
    *
    • przegląd aktualnych informacji
    • poczta
    • praca
    • ściąganie plików multimedialnych
    • poszerzanie wiedzy na dany temat
    • komunikowanie się ze znajomymi
    • gry
    • zakupy
  • Jaki jest Twój stosunek do reklam?
    *
    • nie lubię reklam i nie oglądam ich
    • nie lubię reklam, ale jestem zmuszony/a je oglądać
    • lubię reklamy
    • denerwują mnie
    • są mi obojętne
  • Zaznacz co drażni Cię lub odstrasza od reklam internetowych?
    • ich natarczywość
    • powtarzalność
    • ich obszerność
    • problem zamykania reklam
  • Czy często zdarza Ci się kliknąć na reklamę?
    • prawie zawsze
    • rzadko
    • nie klikam w reklamy
  • Czy lubisz reklamy on-line?
    *
    • tak
    • nie
  • Czy zdarzyło Ci się coś kupić z produktów oferowanych przez reklamy internetowe?
    *
    • tak
    • nie
  • Czy Twoim zdaniem jesteś podatny/a na działanie reklamy?
    *
    • tak
    • nie
  • Pod wypływem jakich rodzajów reklamy najczęściej podejmujesz decyzję o o zakupie produktów? Proszę wybrać jedną odpowiedź.
    *
    • reklama internetowa
    • broszury, ulotki
    • reklama w punkcie sprzedaży
    • telewizyjna
    • prasowa
    • plakat, billboard na ulicy
    • radiowa
  • Czy według Ciebie prawo w sposób wystarczający chroni konsumenta przed nieuczciwą reklamą?
    • tak
    • nie
  • Czy używasz przeglądarek internetowych lub programów, które blokują wyświetlanie reklam internetowych?
    • tak
    • nie
  • Co najbardziej cenisz w reklamach internetowych?
    • zawartość informacyjną
    • oryginalność
    • wykonanie
    • humor
    • inteligencję
    • nic
  • Czy zwracasz uwagę na grafikę komputerową w reklamach?
    *
    • tak
    • nie
  • Czy reklamy przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej są dla Ciebie atrakcyjną formą prezentacji produktów / usług?
    • zdecydowanie nie
    • raczej nie
    • raczej tak
    • zdecydowanie tak
  • Które z poniższych form reklamy internetowej najbardziej przypadły Ci do gustu?
    *
    • pop-up (forma reklamy otwierająca się automatycznie w nowym oknie przeglądarki)
    • banner (prostokątny element reklamowy, zamieszczany najczęściej na górze strony internetowej)
    • emailing (reklama wysyłana do właścicieli kont e-mail)
    • link sponsorowany (tekstowa forma reklamy, wyświetlana na pierwszych pozycjach listy wyników wyszukiwania, w wyszukiwarce)
  • Proszę wybrać jedno stwierdzenie, z którym w największym stopniu się zgadzasz:
    *
    • reklamy internetowe produktów zawsze oszukują
    • reklamy internetowe produktów czasami oszukują
    • reklamy internetowe produktów zawsze mówią prawdę

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl