ankiety online

Promocja produktu lokalnego regionu Kurpiowskiego

Promocja regionu za pomocą produktu lokalnego

Ankieta została zakończona.

  • Płeć:
    *
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Przedział wiekowy:
    *
    • poniżej 18
    • 19-25
    • 26-40
    • 41-25
    • powyżej 55
  • Miejsce zamieszkania:
    *
    • miasto
    • wieś
  • Proszę podać nazwę gminy w której Pan/Pani mieszka
    *
  • Jak często spotyka się Pan/Pani z działaniami promocyjnymi prowadzonymi przez region Kurpi?
    *
    • codziennie
    • raz w tygodniu
    • raz w miesiącu
    • rzadziej
  • Jak ocenia Pan/Pani dotychczasowe działania promocyjne regionu?
    *
    • Bardzo dobrze – powinny być kontynuowane w niezmienionej formie
    • Dobrze, chociaż należy wprowadzić kilka zmian
    • Trudno powiedzieć
    • Bardzo źle – powinno się całkowicie zmienić podejście do promocji miasta
  • Czy spotkał/a się Pan/Pani z pojęciem produktu regionalnego związanego z regionem kurpiowskim?
    *
    • tak
    • nie
  • Które produkty regionalne Kurpi według Pana/Pani powinny być promowane przede wszystkim?
    *
  • Skąd czerpie Pan/Pani informacje o produktach regionalnych Kurpi? (max 6 odpowiedzi)
    *
    • z Interentu
    • z TV/radia
    • z prasy
    • od znajomych/rodziny
    • z targów i kiermaszów żywności
    • z imprez regionalnych
    • z folderów i ulotek
    • z podróży
    • inne
  • Czy spotkała się Pani/ Pan z poniższymi formami promocji produktów regionalnych Kurpi? Jakimi? (max 4 odpowiedzi)
    *
    • reklama na stronach internetowych
    • reklama w tv/radiu
    • promocja bezpośrednia – na targach, kiermaszach, imprezach regionalnych
    • inne
    • nie spotkałam/em sie żadną z tych form promocji
  • Czy mógłby/mogłaby Pan/Pani wymienić znane Panu/Pani napoje alkoholowe i bezalkoholowe regionalne i tradycyjne regionu Kurpi?
    *
  • Czy miał/a Pan/Pani okazję spróbować piwa kozicowego (piwo jałowcowe)? (max 4 odpowiedzi)
    *
    • nie miałam/em okazji
    • przy okazji imprez regionalnych
    • bezpośrednio u wytwórcy
    • na regionalnych stoiskach
    • w lokalnych karczmach i restauracjach
    • na organizowanych okolicznościowo kiermaszach i targach (Miodobranie Kurpiowskie)
    • inne
  • Czy uważa Pan/Pani, że piwo kozicowe jest dobrym produktem do promocji regionu Kurpi?
    *
    • tak
    • nie
  • Czy widząc piwo kozicowe identyfikuje je Pan/Pani z regionem kurpiowskim?
    *
    • tak
    • nie
  • Czy produkty regionalne Kurpi są odpowiednio oznaczone w sklepach?
    *
    • tak
    • nie
    • nie mam zdania
  • Jakie działania promocyjne Pani/Pana zdaniem mogłyby wpłynąć na wzrost zainteresowania (mieszkańców oraz turystów) produktami regionalnymi Kurpi (max 3 odpowiedzi)
    *
    • atrakcyjna reklama w telewizji ogólnopolskiej
    • wykorzystanie popularnych stron internetowych typu: onet.pl, gazeta.pl, Wirtualna Polska
    • publikacje w prasie lokalnej i ogólnopolskiej
    • artykuły w prasie branżowej (poświęconej tematyce zdrowej żywności)
    • audycje radiowe poświęcone tematyce produktów regionalnych
    • audycje radiowe poświęcone tematyce produktów regionalnych
    • promocja poprzez udział w wydarzeniach kulturalnych w różnych regionach kraju i poza jego granicami (wymiana międzyregionalna)
    • inne

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl