ankieta online

Marketing na portalach internetowych oczami użytkownika.

Celem badania jest poznanie preferencji użytkowników portali społecznościowych pod kątem marketingu internetowego.Wyniki będą służyć wyłącznie celom naukowym i nie będą udostępniane osobom trzecim. Proszę o szczere i wyczerpujące odpowiedzi, gdyż od nich zależy wartość badań. Z góry dziękuję za udział w badaniu.

Ankieta została zakończona.

  • Wiek
    *
    • poniżej 18 lat
    • 18-25 lat
    • 26-40 lat
    • 41-55 lat
    • 55 i powyżej
  • Płeć
    *
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wykształcenie
    *
    • podstawowe
    • zawodowe
    • średnie
    • wyższe
  • Miejsce zamieszkania
    *
    • miasto
    • miasteczko
    • wieś
  • Czy posiada Pan/Pani konto na portalu społecznościowym?
    *
    • tak
    • nie
  • Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie była twierdząca, proszę zaznaczyć na których z niżej wymienionych portali społecznościowych posiada Pan/Pani kon
    • Facebook
    • NK (nasza-klasa)
    • YouTube
    • MySpace
    • Fotka
    • Epuls
    • Grono
    • Digg
  • Jak często odwiedza Pan/Pani portale społecznościowe
    • raz dziennie
    • kilka razy dziennie
    • rzadziej niż raz w tygodniu
    • częściej niż raz w tygodniu
  • Które z wymienionych form reklamy są dla Pana/Pani najbardziej widoczne?
    • baner
    • billboard (graficzny baner o powiększonym rozmiarze, zazwyczaj umieszczany w górnej części strony WWW, pomiędzy logo a treścią)
    • skyscraper (rodzaj banera, umieszczany jest zazwyczaj w pasku bocznym strony)
    • button (jest najmniejszą formą reklamy, wyświetlaną w częściach bocznych strony)
    • pop up (reklama graficzna wyświetlająca się w oddzielnym oknie przeglądarki po wejściu użytkownika na daną stronę WWW)
    • pop under (różni się od pop up jedynie tym, że wyświetla się „pod spodem” głównego okna przeglądarki)
    • video (polegająca na emisji krótkiego, około 30 sekundowego spotu reklamowego)
    • link sponsorowany (jest reklamą tekstową w postaci łącza oznaczonego podpisem "link sponsorowany")
    • audio (jest reklamą, której zadaniem jest odtwarzanie określonego dźwięku w trakcie wyświetlania treści reklamowych)
  • Na co zwraca Pan/Pani szczególną uwagę oglądając reklamy?
    • na tekst
    • na szatę graficzną
    • na muzykę
    • na markę
    • na reklamowany produkt
    • na pomysłowość
  • Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam na portalach społecznościowych?
    • chętnie je oglądam
    • są mi obojętne
    • są irytujące
    • nudzą mnię
  • Jak często klika Pan/Pani w reklamy wyświetlane na portalach społecznościowych?
    • bardzo często
    • często
    • rzadko
    • nigdy
  • Czy jest Pan/Pani w stanie wymienić reklamę, którą ostatnio Pan/Pani widział(a) na portalu społecznościowym?
    • tak
    • nie
  • Jeśli udzielił Pan/Pani odpowiedzi pozytywnej na poprzednie pytanie proszę o podanie informacji na temat tej reklamy (rodzaj reklamy, portal na któr
  • Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji lub gier oferowanych przez portale społecznościowe?
    • tak
    • nie
  • Jak często korzysta Pan/Pani z oferowanych aplikacji/gier?
    • codziennie
    • raz w tygodniu
    • rzadziej niż raz w tygodniu
    • nigdy
  • Jaki jest cel korzystania przez Pana/Panią z oferowanych gier/aplikacji
    • rozrywka
    • sposób na nudę
    • chęć poznania produktu
    • chęć poznania marki
    • nie korzystam z gier/aplikacji
  • Czy odwiedza Pan/Pani profile (w przypadku YouTube kanały) firm?
    • tak
    • nie
  • Wymień profile firm, które odwiedził(a) Pan/Pani w ostatnim czasie
  • Czym sugeruje się Pan/Pani dodając profile firm do grona znajomych (w przypadku YouTube subskrybcja) ?
  • Czy zabiegi marketingowe firm, tj reklamy, gry, aplikacje, strony firmowe mają wpływ na zakup przez Pana/Panią produktów danej firmy?
    • tak
    • nie
    • nie wiem

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl