ankieta online
Marketing na portalach internetowych oczami użytkownika.
Celem badania jest poznanie preferencji użytkowników portali społecznościowych pod kątem marketingu internetowego.Wyniki będą służyć wyłącznie celom naukowym i nie będą udostępniane osobom trzecim. Proszę o szczere i wyczerpujące odpowiedzi, gdyż od nich zależy wartość badań. Z góry dziękuję za udział w badaniu.
Ankieta została zakończona.
Wiek
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
poniżej 18 lat
18-25 lat
26-40 lat
41-55 lat
55 i powyżej
Płeć
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
kobieta
mężczyzna
Wykształcenie
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
podstawowe
zawodowe
średnie
wyższe
Miejsce zamieszkania
*
Nie zaznaczono opowiedzi ankiety
ankiety
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
miasto
miasteczko
wieś
Czy posiada Pan/Pani konto na portalu społecznościowym?
*
Zaznacz którąś z odpowiedzi dla pytania
ankiety online
wymagane
Wymaagane zaznaczenie któregoś pola
tak
nie
Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie była twierdząca, proszę zaznaczyć na których z niżej wymienionych portali społecznościowych posiada Pan/Pani kon
Facebook
NK (nasza-klasa)
YouTube
MySpace
Fotka
Epuls
Grono
Digg
Jak często odwiedza Pan/Pani portale społecznościowe
raz dziennie
kilka razy dziennie
rzadziej niż raz w tygodniu
częściej niż raz w tygodniu
Które z wymienionych form reklamy są dla Pana/Pani najbardziej widoczne?
baner
billboard (graficzny baner o powiększonym rozmiarze, zazwyczaj umieszczany w górnej części strony WWW, pomiędzy logo a treścią)
skyscraper (rodzaj banera, umieszczany jest zazwyczaj w pasku bocznym strony)
button (jest najmniejszą formą reklamy, wyświetlaną w częściach bocznych strony)
pop up (reklama graficzna wyświetlająca się w oddzielnym oknie przeglądarki po wejściu użytkownika na daną stronę WWW)
pop under (różni się od pop up jedynie tym, że wyświetla się „pod spodem” głównego okna przeglądarki)
video (polegająca na emisji krótkiego, około 30 sekundowego spotu reklamowego)
link sponsorowany (jest reklamą tekstową w postaci łącza oznaczonego podpisem "link sponsorowany")
audio (jest reklamą, której zadaniem jest odtwarzanie określonego dźwięku w trakcie wyświetlania treści reklamowych)
Na co zwraca Pan/Pani szczególną uwagę oglądając reklamy?
na tekst
na szatę graficzną
na muzykę
na markę
na reklamowany produkt
na pomysłowość
Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam na portalach społecznościowych?
chętnie je oglądam
są mi obojętne
są irytujące
nudzą mnię
Jak często klika Pan/Pani w reklamy wyświetlane na portalach społecznościowych?
bardzo często
często
rzadko
nigdy
Czy jest Pan/Pani w stanie wymienić reklamę, którą ostatnio Pan/Pani widział(a) na portalu społecznościowym?
tak
nie
Jeśli udzielił Pan/Pani odpowiedzi pozytywnej na poprzednie pytanie proszę o podanie informacji na temat tej reklamy (rodzaj reklamy, portal na któr
Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji lub gier oferowanych przez portale społecznościowe?
tak
nie
Jak często korzysta Pan/Pani z oferowanych aplikacji/gier?
codziennie
raz w tygodniu
rzadziej niż raz w tygodniu
nigdy
Jaki jest cel korzystania przez Pana/Panią z oferowanych gier/aplikacji
rozrywka
sposób na nudę
chęć poznania produktu
chęć poznania marki
nie korzystam z gier/aplikacji
Czy odwiedza Pan/Pani profile (w przypadku YouTube kanały) firm?
tak
nie
Wymień profile firm, które odwiedził(a) Pan/Pani w ostatnim czasie
Czym sugeruje się Pan/Pani dodając profile firm do grona znajomych (w przypadku YouTube subskrybcja) ?
Czy zabiegi marketingowe firm, tj reklamy, gry, aplikacje, strony firmowe mają wpływ na zakup przez Pana/Panią produktów danej firmy?
tak
nie
nie wiem
Ankieta została zakończona.
Powrót do serwisu
www.ankietydlaciebie.pl