ankiety online

Komunikacja w instytucji

Ankieta jest przeprowadzana na potrzeby kursu pn. Organizacja Pracy Społecznej. Skierowana jest do wszystkich pracowników tut. Urzędu. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Z góry dziękuję za poświęcony czas i wypełnienie ankiety.

Ankieta została zakończona.

  • Płeć
    *
    • Kobieta
    • Mężczyzna
  • Wiek
    *
    • 0-20
    • 21-30
    • 31-40
    • 41-50
    • 51-60
    • powyżej 60
  • Wykształcenie
    *
    • podstawowe
    • średnie
    • zawodowe
    • wyższe licencjackie
    • wyższe magisterskie
  • Staż Pracy
    *
    • poniżej 2 lat
    • 2-5 lat
    • 6-10 lat
    • 16-25 lat
    • powyżej 25 lat
  • stanowisko w strukturze organizacyjnej
    • pracownik
    • stanowisko kierownicze niższego/średniego szczebla
    • stanowisko kierownicze wyższego szczebla
  • Komunikacja wewnętrzna w Pana/Pani miejscu pracy przede wszystkim:
    • Pełni funkcję przekazywania poleceń
    • Jest głównym źródłem informacji
    • Pomaga w zrozumieniu zleconych zadań
    • Jest formą budowania relacji ze współpracownikami
  • Czy zdaniem Pani/Pana komunikacja wewnątrz instytucji ma wpływ na jakość pracy ?
    • Tak, jest kluczowym czynnikiem mającym na to wpływ
    • Tak, ma duży wpływ
    • W niewielkim stopniu wpływa na jakość
    • Nie ma żadnego znaczenia
    • Nie mam zdania
  • Jak ocenia Pan/Pani poziom komunikacji w instytucji i przepływ informacji wewnątrz zespołu pracowników
    • bardzo dobrze
    • dobrze
    • źle
    • bardzo źle
    • nie mam zdania
  • Czy czuje się Pan/ Pani dobrze poinformowany/a o tym, co dzieje się w instytucji?
    • Tak
    • Nie
    • Nie mam zdania
  • Czy wie Pan/ Pani gdzie może znaleźć potrzebne informacje?
    • Tak
    • Nie
  • Jakie instrumenty komunikacji z pracownikami stosuję się w Pani/Pana instytucji (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
    • Intranet
    • informacje w EZD
    • Spotkania
    • Tablice ogłoszeń
    • e-maile
    • Broszury
    • Imprezy integracyjne i Eventy
    • Korespondencja papierowa
    • Zarządzenia
  • Jak ocenia Pani/Pan przepływ informacji w instytucji w skali od 1 do 5 pomiędzy (5-bardzo dobrze, 1-bardzo źle)
    Bardzo dobrze dobrze normalnie źle bardzo źle
    Przełożonym, a podwładnym
    Podwładnym, a przełożonym
    Pracownikami
    Działami
  • Jaką drogą w Pana/Pani instytucji dociera do pracowników więcej informacji?
    • Drogą formalną
    • Drogą nieformalną
  • Którą formę komunikacji w instytucji w której Pani/Pan pracuje stosuje się częściej?
    • Forma ustna
    • Forma pisemna
    • Równocześnie ustna i pisemna
  • Jak duże znaczenie w instytucji w której Pani/Pan pracuje ma komunikacja wewnętrzna:
    • Bardzo duże
    • Średnie
    • Niewielkie
  • Czy w instytucji w której Pani/Pan pracuje system komunikacji wymaga poprawy?
    • Tak
    • Raczej tak
    • Raczej Nie
    • Nie
    • Nie mam zdania
  • Czy według Pani/Pana dobra komunikacja w instytucji skutkuje zwiększeniem efektywności pracy?
    • Zdecydowanie tak
    • Raczej Tak
    • Raczej Nie
    • Zdecydowanie Nie
    • Nie mam zdania
  • Jakie znaczenie ma dla Pani/Pana komunikacja wewnątrz instytucji w której Pan/Pani pracuje ?
    • Odgrywa dużą rolę
    • Odrywa rolę tylko w szczególnych przypadkach
    • Ma niewielkie znaczenie
    • Nie mam zdania
  • Jak ocenia Pani/Pan komunikowanie się w instytucji w której Pan/Pani pracuje ?
    • Przebiega ona bardzo sprawnie, nie wymaga poprawy
    • Jedynie niewielkie szczegóły wymagają poprawy
    • Wymaga Poprawy
    • Nie mam zdania
  • Jeżeli w pytaniu poprzednim uważa Pan/Pani, że komunikacja wymaga poprawy to proszę napisać co można usprawnić?

Ankieta została zakończona.

Powrót do serwisu www.ankietydlaciebie.pl